Přejít na obsah

Výpadky na válcích 1.4 TSI CZDA


Spajkp

Doporučené příspěvky

Ahoj, koupil jsem O3 po FL 1.4 TSI vyrobeno 2018, najeto 40.000 km, při diagnostice jsem zjistil výpadky hlavně na prvním a třetím válci. V autorizovaném servisu Brno Autonova mi bylo řečeno, že žádnou závadu diagnostika nehlásí a že s tím nemůžou nic dělat, print screeny jsem jim doložil. Tak jsem nechal vyměnit svíčky a dělá to pořád. Omlouvám se za otočené fotky. Benzín 98 a 100. Nevím jestli to je normální, nebo se časem něco projeví. Předemnou první výměna oleje po 28.000 km, což by mohla být karbonizace... Dělá to při volnoběhu, při zvýšení otáček to nedělá, motor poslechově jede plynule a při jízdě nejsou problémy.

 

IMG_20220511_154659.thumb.jpg.acc50b07c968cd8c66106df431781494.jpgIMG_20220511_155228.thumb.jpg.ac70a41583c282be42596d8cc5337298.jpg

Editováno: , autor: Spajkp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě může zkusit cívky na svíčkách, pak bych hledal problém v kompresi, tam už může přijít na řadu právě zakarbované ventily, ale to bych pak nevěřil těm 40K. Nicméně výpadky máš na všech pístech to tam prostě mohl být osazený špatně vzduchový filtr a zrušili to komprese. Začal bych měřením komprese před výměnou cívek, protože tam bych věřil v jedno vadnou cívku ale všechny 4 ? To těžko problém mívají až po 120K km. Stejně tak v případě karbonu, obvykle zlobí jeden, nebo dva písty, ale ne všechny 4 najednou...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nájezd 40.000 km souhlasí, provoz od 2019, soukromí prodejce, nájezdu věřím. Otázkou je jestli to je tedy normální stav a smířit se, že to je normální jev, nebo mají být výpadky na válcích 0 a přes to nejede vlak. Nerad bych něco podcenil, nebo zanedbal. Díky za info.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj bezprostředně poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm špatně jsme tě pochopil.

Máš tam kliknutý celkový počet výpadku zapalování to tě vůbec nemusí zajímat.

Podstatný je missfire na 1000 otáček. Zde se jednotky výpadku zcela běžně objevují a stresuješ se tedy naprosto zbytečně.

Pokud tam není v průběhu měření 5 minut víc jak 20 výpadků na cylindr, tak se nad tím vůbec nemusíš zamýšlet. Každé auto i nové sem tam nějaký výpadek ukáže v závislosti na kvalitě paliva a stavu svíček to bývá standartně do 10 výpadků na cylindr, při horším palivu to může být i 20-30 výpadků.

Kdyby byl počet výpadků abnormální, zahlásilo by ti to poruchu motoru a viděl bys chybu ve výpisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...