Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdravím, 

mám takový problém s naší octou (Octa najeto cca 150k) začlo se to projevovat asi 2-3 týdny zpátky. Auto normálně jezdí bez problémů, ale když jsem jel na dálnici kolem 140km/h a byl menší stoupák, tak auto pomalu začalo zpomalovat a ztrácet jakoby výkon. Když jsem pak jel po rovině, tak auto jelo jakoby bez turba, na plyn reagovalo jen tak vlažně, že vím že "přidávám", ale vůbec to nejede. Pokud jsem to auto nechal jet bez plynu např. z kopce, tak se to pak zase chytlo a auto jelo normálně. Problém se prostě projevuje jen při větší zátěži motoru (do kopce a větší rychlost). Na palubce nic nesvítí a auto není ani v nouzáku (vypnutí a zapnutí motoru se nic nezmění a auto furt nejede). Doma jsem to napíchnul na VAGa a ten nic neukazoval, nechal jsem ho projet celé auto a bez jediné chyby.

 

Tak první co mě napadlo, byla váha vzduchu (vyměněna za origo novou) problém stále zůstává.

 

Rozebral jsem všechny hadice k turbu a sání, jestli není nějaká prasklá nebo páska atp. Všechno bylo OK - jediné co mi přišlo zvláštní, že podtlakové hadičky mi přišli nějaká moc měkké, ale nevím jestli se mi to jen nezdálo.

 

Přes VAGa jsem koukal na plnící tlak, tlak v railu a množství paliva - plnící tlak a tlak v railu byl v pořádku, ale když auto přestávalo jet, tak spadlo množství paliva. Octa je přítelkyně a já mám Golfa VII 2.0 tdi, takže jsem zkusil vyměnit palivové čerpadlo v nádrži a profouknul jsem hadice od nádrže k filtru. Ani jedno nepomohlo.

 

Potom jsem zkusil rozebrat sponu na výfuku a odpojil jsem zadní tlumič výfuku jestli náhodou není rozpadlý, auto pořád zpomalovalo.

Už mě napadá jenom výměna podtlakových hadiček a jinak už mě nic nenapadá. Prosím prosím o radu už jsem z toho jelen.

 

Jinak ještě přes VAG jsem ještě dělal adaptaci EGR ventilu a turba, vše proběhlo v pořádku a bylo vždy slyšet jak vše hezky cvaká. DPF filtr je podle vagu skoro jako nový popílku je tam minimálně.

Díky za rady !!!

  • 1 year later...
Posted (edited)

Zdravím všechny, prosím o radu, když je auto studené jedu úplně bez obtíží. Jakmile se auto zahraje, vyšší zátěž dálnice apod. (klidně i mimo dálnici,) jedu např. dálnici 140, menší stoupání najednou auto bez reakce na plyn. Jakoby turbo vůbec netlačilo. Potom už nefunguje ani podřadit auto bez odezvy na plynu, nelze dosáhnout pomalu nejnižší povolené rychlosti na dálnici. Nejedno se mi již stalo, že když regeneruje dpf tak auto nejede skoro vůbec, to jedu přes obec na 1, max 2 rychlostní stupeň stoupání na 1, 10 km v h. Jinak to nejde vytočit do otáček. Diagnostika nic nepíše, žádná kontrolka nesvítí. Měnili jsme regulační ventil na turbu, jen ten nám před měsícem psala diagnostika... Už si nevíme rady... Prosím neřešil někdo něco podobného?

Edited by David 1991
  • 2 weeks later...
Posted

S dovolením se přidám se stejným dotazem abych nezakládal stejně téma. Mám ten stejný motor a ve dvou servisech nic nenašli. Zatim provedeno čištění váhy, výměna palivového filtru a ventilů podtlaku turba. A zatím žádná velká změna. V plánu je ještě vyměnit váhu vzduchu , nechat zkontrolovat vstriky a AGR .

Posted

Při tom projevu změřit tlak obou čerpadel. Mě asi čeká (u MPI) výměna dopravního, jediná součástka na autě bez čidla, tedy zpětné vazby. Další podezření - dráha plynového pedálu. Ty tlaky se budou garážníkovi měřit blbě no... co tlaky a rozstřik vsřikvačů?

  • 4 weeks later...
Posted

Tak u mě tlaky na vstřikování v pořádku i rozstřik, ale kde je více tlaku, tak na turbu... Měřili jsme za jízdy a mechanik říkal, že je tam docela dost. Nevím co to tedy znamená, prý to může být tím, že když jsme měnili ten regulační ventil turba, tak se mohli ty klapky tam nějak zbrousit nebo co, když ty klapky ten ventil špatně reguloval... A ještě jedna divná věc, údajně váha vzduchu neukazovala žádné hodnoty.... Váhu jsem dal novou, že to zatím zajedu nastavit na diagnostiku, údajně se to tak má správně dělat... Nicméně po startu s novou váhou otáčky padali klidně pod 500, pak zase letěli na 1500, strašné to kolísalo nedalo se ani rozjet. Tak jsem dal starou a vše ok zase. Teď když jsou ta vedra, tak ujedu max 20km, pak auto začne nejet... Už nevím co s tím... 

Posted

bohužial v dnešnej dobe už väčšina mechanikov iba mysli, ale nevie

bojim sa isť do sevisu, a tomu rozumiem tak že viem kedy je mechoš v p.... , radšej tam pošlem manželku, jej nemusí nič vysvetľovať aj keď netuší kde je problem

neverim že by som nenameral problem (s normalnou diagnostikou, aj keď väčšina ma 600€ diag iba na mazanie servisných intervalov aj to tápu. To dávam s Caristou...), keď sa práve vyskytuje....

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Dobrý den,mám úplně stejný problém a už měsíc řeším jeden a ten samý problém.Mně to auto přestalo dělat když jsem nešlapal plyn na podlahu.Dneska jsem zkusil vyměnit tlakovou hadici která vede k turbu protože stará hadice už byla také kdovíjaká a problém stále na světě.Kdyby jste někdo měl nějaký napad budu rad za radu

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 2 months later...
Posted

Dobrý den, přidávám se se stejným problémem. Servisy si neví rady. Našel někdo jinou příčinu než ucpaný intercooler viz odkaz výše? Děkuji za pomoc.

  • 5 months later...
Posted

Tak oprava .. ic to neni proplachoval jsem a je pruchozi .. ale zjistil jsem ze pri zahratem aute neproudi pres ic voda takze el.vodni pumpa .. 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

to na svete už fakt nieje nikto kto dokaže použiť diagnostiku? Davaju chalani stovký € a dokažu s tým max resetnuť servisne intervaly? To dokažem aj ja s Carsitou za 10€.

Kokso, napichnem, zoberiem mechoša ako spolujazdca a idem, nech si pozrie data. Už blbá F1 nešla do výkonu a kašlala na plyn ak vaha vzduchu ukazovala malo...

Ale kľudne ma tu prehliadajte a opýtajte sa AI, moderne

Edited by misocko
  • 2 months later...
Posted

Zdravím, vyřešil někdo tyhle problémy? Mám to tak už 2 roky. Auto v zimě jede, ale jak se oteplí tak to má stejné příznaky jak je psáno výše. Už fakt nevím a jebe mi z toho. MAF, EGR, Intercooler, nové rozvody, N75, termostat, řemen na olejovém čerpadle, čidlo dpf, všechny filtry - vše nové a zkontrolované přes VCDS. Teď budu dělat chladič a čidlo teploty chladící kapaliny.. tak uvidíme. VCDS logy a grafy, problém vysoká teplota motoru byla cca 120C po vyměnění intercooleru teplota max do 100C, ale problém furt existuje. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...