Jump to content

Trhnutie


Marek02
 Share

Recommended Posts

No uvidime, teraz má najazdene 3000km a zdalo sa mi že keď to bolo uplne nové tak to nerobilo alebo som si to iba nevšimol :) Je logicke že motor brzdi a preto to robí ale zdalo sa mi že to robi trošku moc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
před 23 hodinami, Vojta.MM napsal:

Jo to bude možná lepší. V servisu by tě mohli odbýt...... S predvadeckou aspoň porovnáš .😉

Jo, ono mi to príde ako keby silentbloky na motore boli voľne a mali niečo za sebou ale auto ma len 6000km. Pôjdem skúsiť tu predvádzačku a uvidim že čo :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Volal som do predajne a povedali mi že momentalne nemajú takmer žiadne auta na predvadzanie a už vôbec 1.0 TSi tak neviem, možno nejaky iný salon ale zas cestovať o dalších 50 km viac sa mi nechce. Každopadne zajtra sa tam mam zastaviť a môžem sa poradiť celkovo čo sa auta týka. Tak som zvedavy čo sa dozviem :)

Link to comment
Share on other sites

Ja by som to asi neriešil. Možno keď ti na páse skladali auto nezapadli všetky silentbloky O.K. Ja keď som mal málo najazdené pri cúvaní z vytočením volantom to občas buchlo ako keby vyskočil silentblok alebo respektíve skočil na miesto. Pár krát to spravilo. Občas som nevedel 5tku zaradiť hlavne do mierneho kopca s pasažiermi. Silentbloky sa zabehli a od vtedy pokoj všetky tieto veci sa odvtedy neobjavili. Akurát troška počujem ložisko ale je to ako som sa dočítal tu na fóre choroba prevodoviek na Fab3. Načo to dám reklamovať keď to za 10tisíc km začne znovu. Pokiaľ tam nedajú ložisko čo vydrží aspoň 150tisíc km bez ševelu. Je to zbytočné.

Link to comment
Share on other sites

Tak dnes som bol v Škodovke a popísal som im čo mám za problém, nakoniec mali Scalu Monte Carlo s rovnakým motorom ako mám ja. Tak sme sa boli previesť a Scala robila to isté ako moja Fabia. (Ako píše 15degren asi problém všetkých VW aút.) Takže som si skúsil iné auto s rovnakým motorom a potom je to asi v poriadku.

Dostal som aj tip od predajcu a ten mi odporučil jazdiť aj pod 2000 otáčok, čiže idem 55km/h po meste a miesto trojky ktorá točí 2250 tam dám štvorku auto si ide na nejakých 1800 a motor sa vôbec netrápi. Samozrejme do kopca to nebudem trápiť na nízkych otáčkach ale keď auto je ochotne zrýchľovať na štvrť plynu nie je problém mať aj 1750 otáčok. Ďalšia vec je že nebudem veľmi akcelerovať z nízkych otáčok keď teba stačí podradiť. Ale väčšinou to motor potiahne pekne plynulo.
A musím povedať že pri jazde na vyšších stupňoch sa to naozaj sa ukľudnilo, ako keby motor nebol tak veľmi rozbehnutý a nemusí ho až tak veľmi brzdiť.

Toľko z mojich poznatkov a ďakujem všetkým za zapojenie do diskusie :)

 

 

Edited by Marek02
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...