Přejít na obsah

rozvody


Doubek

Doporučené příspěvky

Dík.Asi se taky přikloním k výměně.Ten řemen je sice podle servisky měněnej v 86 000 a to mi dohledal i technik z Jarova, kde to dělali, ale fakt už nezjistím, jakej řetěz a ostatní díly tam dali.Je pravda, že se dělaj různý kousky i se serviskama, ale kdyby měla být padělaná tak by do ní určitě neuvedli 3x přetaženej interval výměny oleje o 2-4 tisíce km, to by jen zbytečně snižovali hodnotu auta.Myslím že si mám připravit víc než 10 000,že jo...? A to měním ještě komplet tlumiče, takže 20 000.

Hm rozvody mám už take za sebou řešil jsem též interval. jelikož už měla moje kočka najezo 115 tis tak jsem to-po dohodě z mechanikem, který řekl že do 120tis vydrží, měnil jsem ve 125tis! :feve: a měnil jsem řemen a kladku...pumpa je dobrá.Značka Continental! :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zjistit jaký řemen je namontován se dá.Je to docela jednoduché.Sundá se horní kryt motoru,ve směru jízdy na pravé straně je zas plast a na něm sponky.Sponky odjistíme,počítam asi 3 od zhora.Pak lehce odehneme kryt řemene a podíváme se pod něj.Při trošce štěstí máme řemen natočen tak ,že si přečteme číslo na něm,jak ne musíme pootočit startérem .Původně je číslo žluté ale po ujetí desítek tisíc kilometů je do hněda.Pod určitým úhlem se dá přečíst.Jak ne tak si myslím že není dost dobrý!nebo má najeto hodně moc.Pak není co řešit VYMĚNIT!!!!Je to prostě daleko levnější než oprava půl motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky řeším dilema. Mám motor AGN 1.8 20V 92 kw. Auto mělo udělané rozvody, kladky + pumpa při 133tkm a to 10/2003. Mám zjištěno, že všechny servisní údaje napsané v knížce sedí i s počítačem v serisu ABO s.r.o. Hned 3 tkm na to jsem si toto auto koupil já. Ke dnešnímu dni je od výměny najeto 11 500 km (celkem 144 400). To je houby, ale co ty 4 roky??? Tady někde o pár řádkú výš jsem viděl vyhodit řemen po 7 letech.

Co vy na to: řemen 11 500km ale starý cca 4 roky a něco! Můžu "zatím" klidně spávat, nebo ne.

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky řeším dilema. Mám motor AGN 1.8 20V 92 kw. Auto mělo udělané rozvody, kladky + pumpa při 133tkm a to 10/2003. Mám zjištěno, že všechny servisní údaje napsané v knížce sedí i s počítačem v serisu ABO s.r.o. Hned 3 tkm na to jsem si toto auto koupil já. Ke dnešnímu dni je od výměny najeto 11 500 km (celkem 144 400). To je houby, ale co ty 4 roky??? Tady někde o pár řádkú výš jsem viděl vyhodit řemen po 7 letech.

Co vy na to: řemen 11 500km ale starý cca 4 roky a něco! Můžu "zatím" klidně spávat, nebo ne.

Nevím jaký je přístup u AGN k řemenu aby ses na něj koukl nebo bych to nechal zkontrolovat u někoho kdo rozvody dělá. Ať máš klidnou dušičku. Můj servisák říkal kontrola co 30tkm, u mě najeto do 2 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jaký je přístup u AGN k řemenu aby ses na něj koukl nebo bych to nechal zkontrolovat u někoho kdo rozvody dělá. Ať máš klidnou dušičku. Můj servisák říkal kontrola co 30tkm, u mě najeto do 2 let.

No jéje! To víš, ja zvědavec na řemen už koukal! Na oko je řemen OK, má rovný hrany, žádný viditelný prasklinky. Jsou na něm i zřetelně viditelný popisky. Ale dát tam nazpět ten plast. kryt, to bylo teda dílo. Trochu se mi šprajcnul a nemohl jsem ho vrátit zpět na pozici...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jéje! To víš, ja zvědavec na řemen už koukal! Na oko je řemen OK, má rovný hrany, žádný viditelný prasklinky. Jsou na něm i zřetelně viditelný popisky. Ale dát tam nazpět ten plast. kryt, to bylo teda dílo. Trochu se mi šprajcnul a nemohl jsem ho vrátit zpět na pozici...

Jo to znám, taky jsem si s tím chvíli hrál. Jinak loni jsem nechal řemen po 90tkm měnit, měl 6 let a byl OK. Žádné praskliny, nic roztřepeného, zuby vypadaly dobře. Celkově si myslím, že by dalších 30 vydržel. Pokud jsi na něm neshledal známky stáří nebo, že by byl špinavý, potečený od vody nebo oleje tak bych ho tam nechal být. Když se na něj zase za rok mrkneš tak uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ne jen na oko,guma stárne a to nemusí oko postřehnout.Zapsat číslo a podle něj se da zjisti,co ten řemen může najezdit.Třeba v nějaký prodejně.Jak se zde psalo 60-90 a teď i 120.Ja osobně měnim před najetím těchto hodnot.Jo a pumpu jsem nedělal a mam najeto 200000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ne jen na oko,guma stárne a to nemusí oko postřehnout.Zapsat číslo a podle něj se da zjisti,co ten řemen může najezdit.Třeba v nějaký prodejně.Jak se zde psalo 60-90 a teď i 120.Ja osobně měnim před najetím těchto hodnot.Jo a pumpu jsem nedělal a mam najeto 200000km.

pumpu jsem měnil až po 240tkm. Byla ok, tedy netekla a ložisko nedrhlo. Jistota je jistota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem ho menil po 175 000 na ARX 1,8T a byl stale v prekvapive dobrem stavu . Samozrejne vcetne vsech kladek, vodni pumpy a drazkoveho remene k altiku a klime. Pri cene prace a samotnych nahradnich dilu je blbost to nevymenit vsechno a pak treba po 40 000 resit vodni pumpu ze ktere kape voda, nehlede na to , ze kterakoli pridrena kladka dokaze remen spolehlive znicit. Je tedy fakt ze je daleko mene namahan nez treba u TDI,tam byl po 120 000 v podstatne horsim stavu. Proto jsem pro pouziti kvalitnich dilu a nebat se delsiho servisniho intervalu. Zalezi samozrejme i na veku. Urcite bych ho tam nenechal dele nez nejakych 7 let jelikoz pryz starne a je pak uplne jedno kolik to ma najeto.

Čau na kolik tě přišly díly? Kupoval jsi origo ve škodovce? Nebo něco jinýho?

Můžete se mi prosím někdo až budete mít chvilku kouknout (nemám zavedený ceny a bojím se si to rozjebat machrováním s Pfreis bin nebo jak) kolik stoji s DPH nebo bez jak vám to zobrazí...

06A198119B sada opravárenska řemen

06A145933D řemen altík

06A121012 pumpa + tesnění

Díkes moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

post-15705-1202841651_thumb.jpgZdravím, tak dneska dostal můj miláček (1,8T AGU) nový rozvody, starý řemen byl ještě zachovalý (viz foto), pumpa už byla kdysi tmelená-zřejmě tekla a kladky by asi ještě něco vydržely...Ale jistota je jistota.Všechno kromě řemenu bylo ještě původní originál.Teď dostal motůrek kladky SKF, zbytek orig.ŠKODA(výrobce pro ŠKODU neznám-řemen nejspíš BOSCH)

Celkem "SAKUMPRDUM" 8 905 Kč .Dál jsem měnil tlumiče=> viz.forum volba tlumičů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
post-15705-1202842163_thumb.jpg

kdysi jsem psal ohledne rozvodu do skodovky a u me se maji menit rozvody ve 120 000km. motor 1.6i 75kW AVU, rok vyroby 2002. Mam najeto 96000km a majitel, ktery me auto prodaval v 89 000km, tak me nechal vymenit ozubenej remen - rikam to spravne?jo, ten gumovej remen, co pohana kolecka v motore :p ted nevim,est-li aj nejaky to kolecko,ale cely ty rozvody mi nenachal vymenit, pozn. vsechno delal v aurizovanem servise, vsechno je zapsany v servisce :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte ludia.Kedže som tu nový,tak by som sa chcel rovno spýtať (kým to tu ja nájdem)na výmenu rozvodov na Octaviu 1.9Sdi rok výroby 2002 5mesiac.V servise mi povedali,že sa majú meniť pri 120000km.Ale každy okolo mení pri 90000km.Čo je podľa Vás pravda.Ďakujem veľmi pekne za odpoveď!Marek

Editováno: , autor: MarekH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
AGU-to je starý motor,takže opravdu bych šel na těch 90,pokud si dáš nové kolečka ,tak potom už víc...

bavime sa o 1.8T20ventil AGU-,,je stary motor"AUM-je novsý typ tak aky je medzi nimi rozdiel a neverim tomu aby tam boli inak konstrukcne riesene rozvody tak ja si myslim, ze je to az 180tis opravte ma ked sa mylim

Editováno: , autor: baso434bb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Text ze servisní knížky:

*Výměna ozubeneého řemene pro pohon vačkového hřídele a napínací kladky každých 180 000 km(pouze zážehové motory AGN,AGU,AUM)

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...