Přejít na obsah

Koupě ojeté Scaly


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • Pawouk změnil název na Koupě ojeté Scaly
  • Pawouk umístěno následující téma

Článek mi trochu smrdí. Vychvalují 1.0 tsi a 1.6 tdi, které nejen že duní jako prase, ale nafta má navíc problém se špatnými čerpadli, kdy se do okruhu uvolňují špony a pokud včas neklesne v railu tlak, aby to RJ nevyhodnotila jako chybu a rozsvítilo kuře, tak se špony dostanou až do vstřikovačů a papa. Mluvím z kamarádovo zkušenosti, který si koupil Scalu a měl jí měsíc. Škodovka na to má snad i TPI, takže to nebude jen ojedinělý problém.

 

Navíc dají "ale" u 1.5 TSi, kde zmiňují variátor. V žádném ze servisů. kde jsem se ptal, tenhle problém zatím neřešili. Dále drahá výměna rozvodů. vyžadující AS. Opravdu to někdo považuje za mínus, když mají životnost přes 200k km? U 1.0 si to snad vyměním v garáži? To samé ostatní závady. 1.5 je složitější než 1.0, to je pravda, ale litr si snad taky někdo opraví před panelákem? :D

 

Edit: jinak nastavovače vačkových hřídelí má i 1.0 TSi, takže stejný problém jako u 1.5ky.

 

Stačí kouknout na doporučenou motorizaci a výbavu. Hádejte, která nejvíc frčí v operáku do firem a po roce se vrací zpět. :lol: No prodat se to nějak musí, tak to doporučíme lidem. Hlavně za 3 roky 320 tisíc km, to je do očí bijící.

 

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

 

image.thumb.png.0268261d0068ca6a4437696bd8edbca3.png

Editováno: , autor: Znedlob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za mňa 1,6tdi zatiaľ spokojnosť. Trocha slabší je ten motor-hlavne diaľnice, treba ho cvičiť, aby bol v kondícii a pružnejší, ale inak slušné vozenie s dobrou spotrebou.

Hádam vydrží i ďalších 100k bez problémov. Osobne u toho motora očakávam pri slušnom zaobchádzaní a starostlivosti 300k bez problému. Tak uvidíme.

Keď zhodnotím ostatné mechanické časti, zatiaľ ok. Brzdy pri 93k pôvodné, platničky tiež, podvozok vyzerá tiež fajn. to že nelícujú svetlá a iné, no to bolo odlaďovačiek prvý rok :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...

@slovacikkaždý máme prach vnímavosti a všímavosti inak nastavený. to vidím aj doma, keď počujem, to som sa ani nevšimla, to som si ani nevšimol, keď riešim ešte na dome reklamácie či na aute. a darmo to niekto používa denne. resp. používa menej, iným spôsobom. to čo najazdím ja za rok, žena spraví za 5 rokov v meste na krátkych trasách. isto vníma iné veci na tom aute, resp. nevníma, ako ja, čo očakávam, že bude pripravené denne jazdiť dlhé trasy. Je ten článok aj online?

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono je to vždycky tom s čím srovnáváte. Před scalou jsem měl citroen c4 a ten byl rozhodně mnohem hůře zpracovaný, a to tak nějak ve všem. V jiném autě to zase může být naopak. Korejci mi přijdou +- stejní, ale tam mi extrémně nesedí design interiéru, resp tenkrát. Teď už to taky vypadá lépe. Každopádně je to jak bylo psáno výše. Scala je relativně dostupné auto a od toho se vše odráží. Ale já bych se ojetiny nebál. Stačí si zkontrolovat ty klasické neduhy jako je ta sedačka atd.

Editováno: , autor: boonno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto ma pobavilo: "S jednou Scalou 1,6 TDI máme své zkušenosti a pravidelně obdivujeme, s jakou spotřebou je schopna jezdit. Klidnou předpisovou jízdu zvládne při troše snahy za 3 až 3,5 litru nafty a 100 km, o 4 litry ani nemusíte moc bojovat a jízda za 5 na sto znamená už relativně dynamické svezení. "

 

V reále....3-3,5 dá len slimák, čo sa bude plaziť na rovinke. Bežná tak 4,5 s diaľnicami cez 5. Aktuálne okolo 5,5. V minulosti tie čísla boli o čosi menšie. Pravdepodobne už by chcelo i dáke dekarbo, ale tie magické honoty teda isto nehrozia :) 

Páčia sa mi tie reálne články písané bez skúsenosti s tým motorom, či autom, alebo odčítanými hodnotami s PC po 150-200 km ceste bez vypalovania DPF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5,5l na 100? To nemá smysl ale pak jít do naftového motoru. EA211 1.2/1.0 TSi poskytne lepší dynamiku a spotřeba při jízdě do zákonných limitů se na dálnici pohybuje kolem 6l a máte mnohem jednoduší a levněji motor na údržbu... dvojnásob to platí pokud se bavíme o koupi ojetiny a to se bavím o spotřebě tohoto motoru v O3, která je přeci jen větší než scala...

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...