technikus Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) U výbavy 130 let (Premium) ne. Nebo se pletu? U jiných možná ano. Edited January 13 by technikus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smekac Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) U výbavy 130let ani u premium nikdy nešel objednat. Edited January 13 by smekac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
technikus Posted January 13 Share Posted January 13 Blbne jen grafika konfigurátoru, nebo HW tlačítko PARK už je nyní u MR25 skutečně jen s automatickým parkováním? Tady třeba u First edition je HW tlačítko PARK a přitom nemá boční park. senzory ani panoramatický kamerový systém. Proč ukazuje konfigurátor rozdílné ceny příplatků? Konkrétně liftback Octavia Top Selection > Audiosystém CANTON s dojezdovým rezervním kolem za 15.800 Kč a u Octavia 130 let Premium 11.900 Kč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smekac Posted January 13 Share Posted January 13 To je dáno přepdokládám ceníkem, koukni na přípatkové pakety a někde máš 2 ceny, a každý cena je u různých základních výbav... ale víc jsem to nestudoval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
technikus Posted January 13 Share Posted January 13 U Cantonu tomu tak není. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bunicek Posted January 13 Share Posted January 13 130 let premium má dojezdovku v základu, proto bude Canton o dojezdové kolo levnější. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
technikus Posted January 14 Share Posted January 14 To by potom měly být dvě ceny v ceníku, ne? Pro 130 let Premium a zbytek výbav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted January 14 Share Posted January 14 V cenících a cc bývají chyby. Podstatný je tzv. prodejní program. Škoda historicky mívá “kombinační ceny”, takže pokud si člověk něco připlatí nebo je to obsaženo v nějakém paketu/akční výbavě, další příplatek obsahující stejnou věc o to bývá levnější. Např. tady ta rezerva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
technikus Posted January 14 Share Posted January 14 Obávám se, že se zákazník nedostane k výše uvedenému prodejnímu programu. To lze zřejmě až u prodejce. V konfigurátoru chyby, v cenících chyby, čemu pak má zákazník vlastně věřit? A to se bavíme o gigantické firmě jménem Škoda Auto. To nemohou ten ceník/konfigurátor opravit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumirnavrat Posted January 14 Share Posted January 14 No a v prodejnim programu pak taky chyby. Kdyz jsme konfigurovali 1.11 moji O IV, tak se to tvarilo, ze si mam priplatit u 130 Premium skoro 30KKc za Matrix+, ktery ale je v zakladu. Takze ani ten neni bez chyby:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondra16V Posted January 14 Share Posted January 14 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted January 17 Share Posted January 17 S prodejnim programem jsem chtel rict, ze tam je podrobnejsi rozpad a (obecne) plati, co je tam uvedene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixik2 Posted January 18 Share Posted January 18 2.0 TSI 150 KW 4x4 DSG v DE konfigurátoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixik2 Posted January 21 Share Posted January 21 CZ ceník od 21.1.2025: nova-octavia-cenik.pdf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rostak475 Posted January 21 Share Posted January 21 Tak jak to tak sleduji tak nejhorší je kupovat auto hned po představení. Když vidím co tam vše naskákalo. To stejné u Superbu ( iV v liftback ) apod... Nejzajímavější varianta bude 150 kw 4x4, protože mně třeba 4x4 chybí v RS jako sůl. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr.podzimek Posted January 21 Share Posted January 21 (edited) @rostak475 Kamarád znalý stavu výroby v ŠA říká, že brát auto do 12 (někdo jen 6) měsíců po začátku výroby, je risk. A to i u faceliftů. Edited January 21 by petr.podzimek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumirnavrat Posted January 22 Share Posted January 22 Tak u me FIII combi, kterou jsem bral tesne po FL (objednano 09/2018 dodani 10/2018) se to co se tyce vybavy vyplatilo. Mam edition 100 a od rijna 2018 se pomer vybavy a ceny jen zhorsoval. U O IV mi kdyz jsem nad ni drive premyslel, po zruseni FIV kombi, v AS odrazovali, ze jen to ne:). Ted jdu do te 130 Premium a o te uz rikali radsi O IV nez Karoq:). Akorat jsem zvedavy kdy bude. V pondeli jsem se mel cestu kolem a byl zeptat v AS a nejak se ji nechce do planu na linku:(. Nejprve naskakovalo v komisi 13-152025. pak to zmizelo. dodal jsem v pulce listopadu akusticke okna, tak se to tam vratilo a po nejake dobe opet zmizelo. Prodejce rikal, ze v utery bude v Boleslavi a potka se s clovekem co ma komise na starosti osobne, a zepta se kde je problem. Protoze pri harmonizaci konfigurace mu to zadnou chybu nehaze. Pry jsem ale jinak na nejakem prioritnim seznamu do vyroby. Tak uvidime zda se ozve at s dobrou ci spatnou zpravou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dettektorr Posted January 22 Share Posted January 22 V 9. 1. 2025 na 18:03, ExecutedDonut napsal: O3 mela uplne jinou kameru, kde drzeni uprostred jizdniho pruhu fungovalo urcite pouze pri zapnutem tempomatu a v infotaimentu muselo byt jeste zaskrtnute dynamicke drzeni v jizdnim pruhu, jinak auto hralo pouze pingpong. Toto není pravda. O3 FL pribzaskrtle volbě adaptivní vedení v pruhu drzi střed pruhu vždy i bez tempomatu (aktualne ji ted 3 nedele jezdim jako nahradni vuz). Základní lane assist u O4 před FL toto neumí vůbec a měla by to zvládat až asistované jizda. Jak je to u O4 FL nevím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkali Posted January 28 Share Posted January 28 O4 (alespoň ta moje) to neumí. Vzal jsem si mojí starou O3 L&K, abych to vyzkoušel a ta se drží uprostřed pruhu vždy. O4 FL (First Edition Ultimate) se drží jen při zapnutém tempomantu, jinak reaguje až při přiblížení k čáře, kde zasáhne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkali Posted January 28 Share Posted January 28 Ještě dotaz, existuje nějaké kapacitní udělátko na volant, aby to emulovalo že ho držím? Sice jej držím, ale lehce zespodu a stále to řve, abych držel volant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted January 30 Share Posted January 30 To je ovsem, jako bys ho nedrzel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boban1108 Posted January 30 Share Posted January 30 Jediná možnost je překódování Travel Assistantu z těch cca 7 sekund na několik minut. O jiné možnosti nevím a že jsem zkoušel pár věcí (přilepit knoflíkovou baterku na volant, zavěšení závažíčka ....). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Posted January 30 Share Posted January 30 Nejlepší řešení podle mě je držet volant (pořádně) a věnovat se řízení. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rostak475 Posted January 30 Share Posted January 30 S tím nesouhlasím i když mám ruce na volantu tak pokaždé chce auto abych s tím po nějakém čase pohnul což je pěkně debilní. Dělal to Arteon, Kodiaq a teď to dělá i O4 .. Pokud jedu po dálnici rovně a držím ruce na volantu nemám důvod s tím nějak hýbat. Nechápu proč Škoda nemá prostě snímač toho, že tam ta ruka prostě je. U BMW autí cítí, že tam ty ruce jsou a dá od všeho pokoj... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martikk Posted January 30 Share Posted January 30 Pokud máte Travel Assist, tak tady řešení je. Na mém profilu najdete řešení. Nemyslím, že by měl být ve faceliftu rozdíl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.