Přejít na obsah

Ošetrenie dutín / podvozka


mjenik

Doporučené příspěvky

Za mě určitě ano. Výrobce šetří, kde se dá a plastizol není po celém podvozku a podbězích (nevím, jak u Octavie IV, ale bude to stejné). Tedy nejlépe na novém autě nechat ošetřit podvozek i dutiny, ničemu tím neublížiš. A cca po 3-5 letech (dle nájezdu) nechat minimálně ty dutiny opět ošetřit.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj, bezpochyby nastříkat dutiny a podvozek.

Jak je to svépomocí jsem popsal zde: https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?t=8162

Důležité je mít na pistoli správné hadičky úzké, a tlakový vzduch; hnědý nástřik ředit benzínem (hodně) a nekouřit u toho.

Určitě zakrýt auto tlustým igelitem 450 mikronů a oblepit celé, ten sajrajt nejde z karoserie sundat, nasněžené kapičky jsou navždy.

Oblepit brzdy výfuk apod.

Po  5 letech dutiny znovu. Dveře dělat i páté. 

Auto musí být umyté, suché, odstrojené plasty, odmaštěný spodek odmašťovačem před aplikací.

Dutiny jdou rychle, do hodiny, hnědý Dinitrol už pomaleji, je to práce pro dva, jeden svítí dvěma světly a druhý stříká.

Brýle rukavice ap. nutností. Víceméně je to fakt fuška to udělat za den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...