Pawouk Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Pohon vozu ŠKODA OCTAVIA RS iV zajišťuje benzinový motor 1,4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor o výkonu 85 kW. Celkový systémový výkon činí 180 kW (245 k). Maximální točivý moment, který činí 400 Nm, je přenášen přes šestistupňovou automatickou převodovkou DSG na přední kola. Emise CO2 činí cca 30 g/km v režimu WLTP. Vůz tak již nyní plní emisní normu EU6d, která bude závazná od 1. ledna 2021 pro všechna nově zaregistrovaná vozidla v EU. Vysokonapěťová lithium-iontová baterie má kapacitu 37 Ah, respektive 13 kWh a umožňuje dojezd v čistě elektrickém módu až 60 km v režimu WLTP. Dynamický rozjezd zajišťuje elektromotor, jehož maximální točivý moment 330 Nm je k dispozici hned od startu. Ve sportovním režimu, který poskytuje maximální systémový výkon, zrychluje OCTAVIA RS iV z 0 na 100 km/h za 7,3 s. Maximální rychlost činí 225 km/h. Dynamické jízdní vlastnosti zajišťuje standardně dodávané progresivní řízení a speciální nastavení sportovního podvozku. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 3, 2020 Author Share Posted March 3, 2020 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 3, 2020 Author Share Posted March 3, 2020 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 3, 2020 Author Share Posted March 3, 2020 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 3, 2020 Author Share Posted March 3, 2020 Infografika octavia_rs_cz_20_tsi.pdf octavia_rs_cz_20_tdi.pdf octavia_rs_cz_pohon_4x4.pdf octavia_rs_cz_motory.pdf octavia_rs_cz_exterier.pdf octavia_rs_cz_exterier_novinky_na_zadi.pdf octavia_rs_cz_brzdy.pdf octavia_rs_cz_interier.pdf Technická data octavia_rs_cz_tech_data.pdf octavia_combi_rs_cz_tech_data.pdf 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bikes Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 konečně normální volant 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoom999 Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 https://www.youtube.com/watch?v=HNwpeEBMCM4&t=2s https://www.youtube.com/watch?v=u2Dlh1rYbWM https://www.youtube.com/watch?v=uFEO6t5otWk https://www.youtube.com/watch?v=a3CiFaVv_Q8 https://www.youtube.com/watch?v=HNwpeEBMCM4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuW Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Nechápu moc ty kouzla se systémovým výkonem. Spalovací motor má o 5 kW méně než v Superbu iV, elektromotor má stejných 85 kW (i kombinovaný krouťák je stejný), přesto je celkový udávaný systémový výkon o 20 kW vyšší. Čím to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 V modré Race, snad už to tu nikde není :) 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skodzinek Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 2 godziny temu, Pawouk napisał: Celkový systémový výkon činí 180 kW (245 k). Auto je obecně krásné. Očekával jsem však, že RS 4. generace bude mít o něco lepší výkon. 280 koní a 6,7 až 100 km / h by mě více přesvědčily. A nyní máme auto méně než sekundu rychlejší než velky Kodiaq s motorem 2,0 TSI (8 sekund až sto). Cítím se nespokojený. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mičurin Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 možná eště nějaké koníky vykouzlí,a přibude i silnější tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_ike Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 1.8TSi melo snad naprosto stejne parametry, maximalku snad i vyssi. Cekal jsem teda neco zcela jineho ? Designove se mi to libi, ale motorove ani omylem. Doufam ze se prida nejaky dalsi motor, tohle je spatny vtip. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jude Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 RS iV bol pre mna dalsi krok smerom k elektromobilite, ktorej sa nevyhneme, ale tieto paranetre su velka slabota. Moja prva RSa 1,8i 20v z roku 2004 mala taketo parametre, ale STALE. Tu sa obavam, ze po 5 min. ostrej jazdy bude bateria na 0..... Super je, ze dostala 3 ramenny volant a konecne bezramove zrkadielko ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yogg Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 před 11 hodinami, mičurin napsal: možná eště nějaké koníky vykouzlí,a přibude i silnější tsi. Je to dané politikou koncernu, silnější motory koncern pro tuto platformu samozřejmě k dispozici má. Nicméně do budoucna, pokud bys chtěl výkon v dané třídě, musel bys vzít vůz z divize Cupra (Audi S3 sportback stranou, tam je to jiný budget) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixik2 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Yogg: Ceník bude kdy ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmen201 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Tak nějak jsem to předpokládal: Tak jsem viděl ceník nového RS a velebnosti to je teda něco. Octa III RS v základu za 600, byl před pár lety fakt kauf století. Uvidíme, jestli se to ještě někam pohne, každopádně rozumně vybavené RS Benzín MQ, bude někde kolem 1,1M ceníkovka. Mě bude stačit OIV s 2.0 TSI pokud bude za stejnou cenu jako 2.0 TDI 110kW:). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BirK Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Nechápu moc ty kouzla se systémovým výkonem. Spalovací motor má o 5 kW méně než v Superbu iV, elektromotor má stejných 85 kW (i kombinovaný krouťák je stejný), přesto je celkový udávaný systémový výkon o 20 kW vyšší. Čím to? Nad tím stejným jsem se pozastavil taky. Zřejmě tam do výpočtu vstupují i další parametry, ale nenapadá mě jaké. I převodovka je stejná 6DSG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimsy2 Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 před 21 hodinami, xmen201 napsal: rozumně vybavené RS Benzín MQ, bude někde kolem 1,1M ceníkovka. Nastřelili to slušně.. nemáš větší detail?:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmen201 Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 Cus nemam bohuzel.Jsem dost zvedavy na cenu scouta se slabsim motorem:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 To jsou informace z fora Autorevue. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo91 Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 Tak, ze jedna baba povidala ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkuRS Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 Také se přidávám s názorem že auto vypadá fakt dobře, ale motorově zklamání. Hybrid mě osobně přijde naprosto zbytečný ( debilní ). Jestli to dobře, chápu, tak to auto pojede dobře jen pokud bude mít nabitou baterii. Což předpokládám že při svižné jízdě vydrží max do 30minut? Po tom co to vybiju, tak budu mít relativně slabé auto. Je to tak? Myslel jsem že bych vyměnil za svou stavající RS245, ale to spíše došetřím na Leona.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetriCZECH Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 Pokud svižnou jízdou myslíte využít např. 150kw z výkonu tohodle motoru, tak ano, pak budete mít asi po 30 minutách po svižné jízdě. Nicméně si jaxi nedokážu představit, kde pojedete 30 minut v kuse tak, aby jste využil plně 180 kw, aby jste si "vybil" baterii. Proboha, je to hybrid, tzn., žen motor tam snad je jen pro výkonovou špičku a předpokládám, že se zároveň bude dobíjet, když pojedete ustálenou rychlostí s maximálně využitím potenciálem na 110 kw....jakmile to trochu polechtáte, a prostě auto vytočíte, tak se elektromotor použije pro výkonovou špičku, ne stabilní jízdu. Prostě jen vykryje výkonové špičky, když na to budete chtít šlápnout. To je přece podstata hybridu, snížit emise a nároky na palivo v časech, kdy potřebuju vystřelit výkonovou křivku nad nominál (tady dokonce vysokých 110 kw). Nic víc, nic méně.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_ike Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 O ten motor jako takovy nejde, jde o to, do jakeho auta/derivatu octavie se dal. Ty parametry (zrychleni/maximalka) mela opravdu 1.8TSi O3 stejne/lepsi. O tom to cele je. Kdyby ho dali do normalni verze, je to kazdemu asi jedno, ale do RS ktera ma pusobit "sportovne" je to proste vysmech. 2 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkuRS Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 před 6 hodinami, PetriCZECH napsal: Pokud svižnou jízdou myslíte využít např. 150kw z výkonu tohodle motoru, tak ano, pak budete mít asi po 30 minutách po svižné jízdě. Nicméně si jaxi nedokážu představit, kde pojedete 30 minut v kuse tak, aby jste využil plně 180 kw, aby jste si "vybil" baterii. Proboha, je to hybrid, tzn., žen motor tam snad je jen pro výkonovou špičku a předpokládám, že se zároveň bude dobíjet, když pojedete ustálenou rychlostí s maximálně využitím potenciálem na 110 kw....jakmile to trochu polechtáte, a prostě auto vytočíte, tak se elektromotor použije pro výkonovou špičku, ne stabilní jízdu. Prostě jen vykryje výkonové špičky, když na to budete chtít šlápnout. To je přece podstata hybridu, snížit emise a nároky na palivo v časech, kdy potřebuju vystřelit výkonovou křivku nad nominál (tady dokonce vysokých 110 kw). Nic víc, nic méně.... No nevím, dobře 30minut při takové svižnější jízdě asi vydrží v pohodě. Když tedy pojedu například z Plzně do Ostravy, tak se dá s největší pravděpodobností říct že ve třetině cesty pojedu v "eresu" výkonově na úrovni Scaly? Já se ptám, moc o hybridech nevím, ale pokud je to tak, tak bych si to určitě nekoupil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.