Pike Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 V patek jsem si vyzvednul svoji Octulku (1.8 20V AGN 99) po vymene rozvodu, pumpy a termostatu ze servisu. Po nastartovani byl na volnobeh z motoru slyset piskot, ktery porad pretrvava a zvysuje se spolu s otackami, kolem 2000 ot./min. mizi a objevuje se az nekde u 5000. Predavajici technik rekl, ze je to bud lozisko alternatoru nebo napinaci kladka drazkoveho remene. Bylo uz sest vecer a ja mel za sebou dvouhodinove cekani na auto (ne ze by ho tam nemeli od rana minuleho dne), rezignoval jsem a rekl jsem si, ze si to snad sedne a odfrcel pryc. Ted me to zacina docela stvat. Chtel jsem se zeptat - ma smysl po nich ted vydupavat reklamaci? A jak casto nastava podobna zavada na te pritlacne kladce nebo lozisku altiku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterer Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 No byl by jsi sám proti sobě nechat to jen tak. Jestli to nedělalo před opravou tak vocogou... No, ale stejně ti nezávidím, dobře dopadni, pevné nervy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pike Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 Diky za povzbuzeni, ale stejne mam strach, ze me na to reknou ze by se to driv nebo pozdeji vysypalo stejne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterer Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Z čeho strach, jen je aspoň trochu podus a nedej na sobě zdát že si nevěříš, to s nima pak už vůbec nehneš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milda.J Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 nechci nijak prudit, ale jsem zvědavý jak uspěješ. A to z toho důvodu, co chceš reklamovat. Problem je v tom, že provedená práce(a i montážní výkaz a faktura) je "výměna rozvodů" a nevím kam do toho napasuješ ložisko na kladce kterou akorát sundali a nandali zpět. Je to jako by jsi chtěl reklamovat kotouče po výměně tlumičů. Skusit to můžeš, ale ...(u mě bys neuspěl). Něco jiného by bylo-kdyby ti po výměně ta kladka upadla apod. - špatná montáž, nebo bal stržený nějaký šroub - poškození montáží atd, atd... Ale s ložiskem asi neuspěješ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomasB Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 no já to pochopil, že měnili i kladky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milda.J Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 kladka alternátoru je na rozvoďáku??? kladky by asi měnit při rozvodech měli ale jen ty na rozvodech a podle popisu _--" V patek jsem si vyzvednul svoji Octulku (1.8 20V AGN 99) po vymene rozvodu, pumpy a termostatu "--bych tipoval , že polyřemen a kladka alt. jsou původní Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomasB Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 kladka alternátoru je na rozvoďáku??? kladky by asi měnit při rozvodech měli ale jen ty na rozvodech a podle popisu _--" V patek jsem si vyzvednul svoji Octulku (1.8 20V AGN 99) po vymene rozvodu, pumpy a termostatu "--bych tipoval , že polyřemen a kladka alt. jsou původní no když mu to nedělalo před opravou, tak to altík asi nebude a když měnili kladky, tak to bude asi kladka. Každopádně jsem pochopil, že před opravou to nedělalo a po opravě ano. Takže něco domrveného při výměně rozvodů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pike Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 (edited) >TomasB&MildaJ: omlouvam se, pod pojmem rozvody jsem myslel pouze rozvody ventilu tzn. byl menen ozubeny remen, kladka tlumice vibraci remene a vodici kladka (v pripade benzinu 1.8 20V) + vodni pumpa a navic i termoregulator (termostat) - tahle menena cast je OK. To co tam pisti je pravdepodobne napinaci kladka drazkoveho remene - "klinaku" (Contitech, 5000km, montoval Garny), ktera je puvodni a nebylo s ni vubec hybano resp. nemelo byt (pouze se aretuje pro usnadneni demontaze drazkoveho remene, tak jestli se to nejak pohlo?). Predtim nic nepistelo, auto ma poctivych 138000km, tak nevim jestli je zivotnost te kladky tak mala, proto jsem se na to tady ptal. >MildaJ: pises jako priklad reklamace kotoucu po vymene tlumicu - fajn, ale meli to v pazourech, nedavno byl menen drazkovy remen na kterem ta kladka je, kdyz mi auto predaval Garny bylo vse v poradku a najednou po znovumontazi remenu je neco spatne? Mimo soutez: podle papiru sundavali i alternator, na co? V dilenske prirucce od Skody to pro tento druh ukonu neni nutne, tak proc za to musim platit? Btw doufam, ze zpatky namontovali ten puvodni a nepiskaji jeho loziska... PS: jednalo se samozrejme o autorizovany servis Skodovky, Michl-Motorsport Kurim Edited November 28, 2006 by Pike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Neměl jsi tam jezdit... Já si pro tento úkon na svém autě raději přes fórum sehnal chlapíka, kterej mi to udělá a můžu být celou dobu u toho. Mám všechno originální díly škoda, včetně řemene a vodní pumpy a ještě s výměnou gufera na klice sme se dohodli na 7.500,- se vším (montáž + díly) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 jednou jsem byl svědkem vymontování dílu mechanikem a zamontování do jiného auta, origo škoda prodejce a servis, chtělo se mi o něj přerazit lopatu, která byla poblíž ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milda.J Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Autorizovaný servis ještě není záruka kvality- to je jasné. Otázka je , co ti tam opravdu piští- Aby to nebylo rozvoďákem- setkal jsem se s tím(ne na octávce) že přepnutý rozvoďák dělá divy. Každopádně to chce vyzkoumat, což by neměl být problém. -Já jen tvrdím , že vadné ložisko u kladky motoru, ložisko alternátoru atd není záruka. záruka by měla být na díly a práci kterou jsi zaplatil-kladka, řemen,pumpa......+montáž (tj. těsnost a utažení......) Samozřejmě by ti měli platit to co ti případně poškodí( odřou, ulomí, rozbijí...) Ale nevím jak je budeš přesvědšovat o tom, že ti rozbily ložisko. ALE POŘÁD JEŠTĚ ASI URČITĚ NEVÍŠ CO TO PÍSKÁ. Schoď řemen a zkus to!! Nebo jeď spátky ať se na to podívají a uvidíš-vždyť řešit bys to měl a za skoušku nic nedáš-třeba natrefíš na měkkého technika a uzná ti i to ložisko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasch Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 ... že ti rozbily ložisko. Tak tam dělaj ženský? Tak to pak je ten problém Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitgerald Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 čau kluci,mam ozvody od škdovky asi 3 měsíce,ted jsem píchl na vag a ukazuje mi chybu odchylky předvstřiku..vysvětlm.. když se dělají rozvody,pak se nastavuje čerpadlo a podle grafu na diagnostice nastavuje předvtřik..a ten mam mimo toleranci od nich nastaven takže v pátek jdu jednat přišel jsem na to,jelikož se mi rozsvítí za jízdy zcela náhodile asr asr vykazuje bud chybu abs a brz,nebo chybu v motoru,u mě je to tím předvstřikem..držte mi palce,mužu si to nastavit sám,ale proč bych to dělal,at to nastaví oni přeci..toto není zrovna moc dobře odvedená práce..škoda že mam ted noční a končím až v pátek.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdesim Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 jak to dopadlo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitgerald Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 dopadlo to tak,než se někde nervovat s blbcem,že jsem si předvstřik seřídil sám pomocí diagnostiky..bylo tu uplně mimo..až jsem se divil!a přesně kvuli tomu se rozsvěcela kontrolka asr.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.