Přejít na obsah

Imobilizer aktivny - novy kluc


PAPAPINE

Doporučené příspěvky

ahojte,

ide o O2 predfl MY08. Kupil som novy obal kluca, s upravenym vzhladom z O3 vhodny na prestavbu. Plosny spoj a kapsula imobilizera sa bez problemov prehodili a kluc funguje. Problem je ten, ze sa mi zatial z odvtedy uz vela nastartovani asi 3x stalo, ze mi po otoceni klucom zacal pipat Imobilizer aktivni a nenastartoval som.

 

Pomohlo mi, ked som vybral kluc a druhou rukou pobuchal po mieste, kde imobilizer je. Cital som vsak, ze sa moze jednat o predzvest elektriky spinacej skrinky. Ešte so sebou začnem nosiť druhý kľúč, aby som to vyskúšal ním v prípade, že by to zasa zblblo. 

 

Nemáte s tým niekto skúsenosti? Ako takúto chybu diagnostikovať čo najlepšie? Predpokladám, že napojenie na diag. mi nepomôže. Dik. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Práveže u mňa pri MR2008 som našiel plno chýb spojených s el. obvodmi spínačky a ich výpadkami, keď som to napichol na diag. Začal by som prv tým. Ale je pravda, že s immo som problém nemal keď mi odišla el. časť spínačky.

Editováno: , autor: Thief1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som to napichol na diag, avsak vobec nic tykajuce sa immo tam nebolo. Nerozumiem tomu. Skusal som to vcera nasimulovat, mal som pocit ze sa to deje vzdy potom, ako sa vlozi kluc do spinacej skrinky "opacne", teda dole hlavou. Vtedy nastartuje OK, niekam sa slo. Avsak pri naslednom starte ked sa kluc vlozil spravnou stranou to vyhodi Imobilizer. Aspon taka je moja teoria - ked to urobilo prvykrat bol takyto pripad.

 

Ked som to vcera skusil urobit, teda dal som kluc dole hlavou, presiel par km a kluc otocil, auto islo bez problemov dalej. Nechapem, cim to moze byt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tazko povedat, je tam velmi maly otvor na tycinku. Ked som ju vlozil do noveho kluca, iba som ju tam vlozil, nie je tam lepena. Myslim ze by to mohlo davat zmysel, pretoze vzdy, ked mi to zacalo robit problemy, tak to robilo problemy dookola aj po vybrati a dalsom vlozeni kluca, az kym sa nim silno nepobuchalo o dlan. Bezne potrasenie nepomohlo. Predpokladam, ze tycinka ma byt co najblizsie k planzete kluca, teda co najblizsie k spinacej skrinke. Myslis, ze bude ok ak to napozicujem co najviac na kraj sa bude dat a zalejem lepidlom?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Transpondér nebo skleněná tyčinka obsahuje uvnitř cívku navinutou na feritovém jadérku. To je velmi křehké a může snadno prasknout, pokud není tyčinka pevně uchycená. S prasklým feritovým jádrem může transpondér nadále fungovat avšak je snížena citlivost (max. vzdálenost dosahu signálu se sníží). Pokud jsou 2 klíče a ten druhý nezlobí, mohlo by to být ono. V opačném případě je problém na straně vozidla - čtecí cívka, kabel od ní, elektronika imobilizéru na konci tohoto kabelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...