Tomas1999 Posted October 31, 2022 Share Posted October 31, 2022 Zdravím, potřeboval bych poradit. Jde o vůz škoda superb 2 facelift 2015 motor 2.0 cffb. Když ráno nastartuju vše je ok hned chytne a když jedu třeba půl hodiny a nechám stát třeba 20 min a opět chci nastartovat tak motor chytne a hned chcípne . Většinou chytne až na 3 pokus dělá jen když je motor ohřátý studené starty zvládne na první start a diagnostika nic nepíše ani žádná kontrolka nesvítí takže nějak nevím po čem jít. Díky za odpovědi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan.sodomku Posted September 12, 2024 Share Posted September 12, 2024 Zdravím tě, už máš závadu vyřešenou? Přesně to samé dělá můj golf 6 cfhc 😃 díky za případnou odpověď. Honza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondra16V Posted September 12, 2024 Share Posted September 12, 2024 Dotyčný tady byl naposledy den po svém dotazu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada84 Posted November 12, 2024 Share Posted November 12, 2024 Ahoj, nějaké nové info? Trápí mě stejný problém Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brikule Posted January 6 Share Posted January 6 Ahoj , mám něco podobného, studený motor po denním stání od 10 stupňů do minusových teplot chytá na cvrnk, ale popojedu cca kilometr doba jízdy do pár minut a jdu třeba nakoupit ( 15 min )a už má problém chytat (délka startu 2 sekundy a víc). Když ale zahřeju motor delší jízdou tak pohoda , problém se opět projeví při chladnutí motoru tj. Cca rozmezí ( 3-8 ) , když to nechám stát do druhého dne tak zase chytne na cvrnk. Horší je to létě. To je problém skoro každý start, vyvalí se bílý kouř po delším startu. Neporadí někdo. Škoda Superb 2 fl. Cfgb motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted January 6 Share Posted January 6 Nevím jistě, ale možná na to bylo SW řešení přímo ve škodovce. Některý modely tohle dělaly právě při určité buď venkovní teplotě nebo specifické teplotě chladící kapaliny, resp motoru. Z hlavy to nedám a vypátrat řešení je někdy na dyl... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.