Přejít na obsah

E-manažér


spylinger

Doporučené příspěvky

Zdravím, rád bych se podělil o následující zkušenosti a znal názor ostatních majitelů iV varianty, proto zakládám zde pod kategorií PHEV.

 

Jedná se mi o e-manažera a jeho podivné chování v mém voze. V zásadě s ním mám minimálně 3 problémy.

 

1. První problém je obecný a známý, jedná se o nespolehlivost aplikace MyŠkoda, která s e-manažerem úzce spolupracuje. Aplikace se prakticky nikdy nedokáže probudit z paměti telefonu a pro korektní běh je prakticky vždy nutné aplikaci úpkně shodit a spustit znovu. Pak ale také není záruka že naběhne. Někdy musím tento proces opakovat několikrát. Také dost často aplikace požaduje nové přihlášení. Tento problém mě ale trápí ze všeho nejméně.

 

2. Co mě trápilo více je fakt, že dálkové zapnutí elektického vyhřívání oken (mám přední i zadní) vždy vyžaduje povolení využití baterie vozu. I když je vůz připojen na nabíječce, tak aplikace vyhodí hlášku, že vozidlo není připojené k nabíječce a že je tedy třeba povolit využití baterie. Pokud toto udělám, tak se změní globální nastavení použití baterie, nejedná se o jednorázové povolení. Tento prosím jsem řešil nejprve přes infolinku a potě se servisem. Nejprve mi v servisu přehráli novou verzi SW s tím, že je to prý vyřešené. Když jsem to doma zkoušel, tak se nic nevyřešilo. Následně jsem to znovu řešil s infolinkou, kde nejprve tvrdili, že tím že v tu dobu není nabíjení vozu aktivní, tak to potřebuje použít baterii. To jsem jim vymluvil tím, že jsem vůz dal nabíjet a i přesto chování vozu zůstalo stejné, tj. nabíjení bylo aktivní. Pak mi tvrdili, že se jedná o správné chování a dodnes to vlastně není dořešené. Naposílal jsem jim nějaká videa, fotky, logy,... Chci se zeptat, zda to také někdo řešil, případně jak se vozidlo chová Vám? Podotýkám, že nabíječku používám originální 2,3kW do 230V zásuvky - ta novější šedivá.

 

3. Třetí problém je nejhorší a nedokážu říci, jestli vznikl až po přehrání SW při řešení problému č.2. Každopádně mám každý všechní den naplánován odjezd v 7:15 s tím, že požaduji vyhřátí na 21°C. Je jedno zda to nastavím přímo v autě nebo přes aplikaci, to se bez problémů přenese. Některé dny ale ke spuštění vytápění nedojde. Pokoušel jsem se v tom najít nějakou spojitost, ale zatím bez úspěchu. Z 5 pracovních dní vždy alespoň 1 den někdy i 2 dny k vyhřátí nedojde. Zkousel jsem i povolit to využití baterie, jestli to na to nemá nějaký vliv a to nepomohlo. Na co mám podezření nyní je fakt, že když k zapnutí byhřívání nedojde, tak mi to v aplikaci ukazuje stav baterie - Nenalezeno (ale stav zástrčky signalizuje Připojena, Zamknuta). Třeba by to mohlo být tímto, že se nepodaří načíst stav baterie a tím nedojde ke spuštění. Druhé podezření mám na to, že 2,3kW nabíječka by třeba nemusela dávat dostatečné množství "Štávy" protože se mi zdá, že k nezapnutí předehřevu dojde spíš když je větší zima (pod 3°C) - ale to už opravdu hádám.

 

Mohl by mi někdo odpovědět, jestli nepozorujete podobné chování (kromě problém č.1 - ten je obecně známý). Případně pokud ano, jak to řešíte/řešili jste?

 

Děkuji  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

mne osobne to funguje super a auto čaká vyhriate. Ale zapínam to často manuálne až ked idem k autu (auto je stále pripojené k nabíjačke) pretože tých 60-90 sekúnd stačí aby už kúrilo. A nikdy nejdem k autu presne načas aby som to vedel naprogramovať. Appka mi 2-3x spadla ale nevadí mi to, vždy ju odstrelím a začnem znovu. občas chce nové prihlásenie občas sa chytí ale neskúšam to viackrát - obvykle za ten čas prídem k autu. Stav batérie nenalezeno som nikdy nemal a pozerám na to dosť často.

 

A rada na záver - je to síce drahé auto ale nie je to BMW ani Mercedes...nejaké výpadky mu v pohode tolerujem načo sa rozčuľovať. Mal som Ionic a ten ma štval oveľa viac.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u mě bod čislo jedna asi stejné - apka škody katastrofa !

2+3 body jsem zkoušel a nemám to zapnuto nastálo a jak bylo potřeba tak to šlo.

Je pravda že se mi několikrat stalo že mám nabíjení povolené od 22:30 a ihned po zapojení nabíječky auto začalo nabíjet a to bylo třeba teprve 20h. Ale to jsou maličkosti :-)

Spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mně ad1 taktéž k nas...í. Používal jsem též plánování odjezdu, vozidlo připojeno k nabíječce, dva dny v autě teplo, potom tři dny nic. Ok, další týden nastaveno nezávislé topení, pondělí a úterý teplo, na další dny se použití topení samo zrušilo a v autě kosa. Ráno vozím synka do školy, tak nechceme sedět ve studeném autě.

A další případ: Jezdím z odpolední, tak si nastavuji zdroj tepla použít nezávislé topení, odjezd 22:25. Okolo 18-té hodiny aplikace píše, že mám připojit nabíjecí kabel - nevím proč. V autě bylo teplo. V úterý nepíše nic, v autě teplo, ve středu taky nic, v autě zima. Ve čtvrtek a v pátek jsem si to raději zapnul ovladačem. Bufík používám, abych na ohřev nemusel plácat kW z baterie na dojezd. Pak už jsem E-manažera vypnul a řeším to ovladačem nebo aplikací, když funguje. Připadá mi, že E-manažer je spíše náhodný generátor. Přes infolinku jsem to zatím neřešil, asi bych hovořil nějaká sprostá slova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...