Jump to content

Tankovanie V-Power


mahudo

Recommended Posts

Zdravím, tankovali ste už niekto toto palivo? ako sa vám pozdáva?

Pýtam sa preto, lebo som sa niekde dočítal, že je pre motor dobré aspoň raz ročne natankovať 3 plné nádrže takéhoto benzínu (alebo podobného na inej čerpačke ako Shell). Fakt sa tým prečistí motor a vraj aj klesne spotreba?

Dík za odpovede.

Link to comment
Share on other sites

Zadny rozdil v behu nebo vykonu nepoznas (bavime se o V-Power 95).

Podle testu ma toto palivo skutecne schopnost postupne cistit motor, nicmene jestli staci jednou za rok 3 plne nadrze, to se mi nejak nezda.

Deklarovane snizeni spotreby muze souviset prave s procistenim motoru, ale ze bys to poznal v beznem provozu, na to zapomen. Pri laboratornim mereni to vsak je mozne.

Jezdil jsem na V-Power prvnich 3000km, pak jsem tankoval N95 (vzdy pouze u Shellu) ted mam najeto skoro 35 000 km a zase jsem zacal tankovat V-Power. Pri cenovem rozdilu 1,50 Kč me to nezabije a motoru to (podle testu) svedci.

Edited by Maverick
Link to comment
Share on other sites

Já jsem rozdíl v běhu poznal. Motor byl o něco tišší a měl i trošku hladší chod (hlavně v nižších otáčkách), ale velký rozdíl to není. Spotřeba se mi také o něco snížila. Na autorevue.cz to dokonce někdo počítal. Měl nejdříve názor, že V-Power je akorát na tahání peněz z lidí. Potom ho tedy vyzkoušel a postupně se mu spotřeba začala snižovat (asi se motor opravdu čistil). A nakonec spočítal, že ho ježdění s V-Powerem výjde levněji. Jezdil pravidelně stejné trasy.

Já to nepočítal (nejezdím pravidelně stejné trasy), ale při mém ježdění (20.000 km/rok) mně výjde V-Power asi o 2000 Kč/rok dráž, než obyč 95 od Shellu a pokud to žere míň, tak ten rozdíl bude ještě nižší, možná i záporný.

Beru V-Power prakticky od začátku, ale všiml jsem si, že brácha (jezdí na 95) má daleko čistčí olej, takže na tom něco bude.

Edited by rkonf
Link to comment
Share on other sites

Já jsem rozdíl v běhu poznal. Motor byl o něco tišší a měl i trošku hladší chod (hlavně v nižších otáčkách), ale velký rozdíl to není. Spotřeba se mi také o něco snížila. Na autorevue.cz to dokonce někdo počítal. Měl nejdříve názor, že V-Power je akorát na tahání peněz z lidí. Potom ho tedy vyzkoušel a postupně se mu spotřeba začala snižovat (asi se motor opravdu čistil). A nakonec spočítal, že ho ježdění s V-Powerem výjde levněji. Jezdil pravidelně stejné trasy.

Já to nepočítal (nejezdím pravidelně stejné trasy), ale při mém ježdění (20.000 km/rok) mně výjde V-Power asi o 2000 Kč/rok dráž, než obyč 95 od Shellu a pokud to žere míň, tak ten rozdíl bude ještě nižší, možná i záporný.

Beru V-Power prakticky od začátku, ale všiml jsem si, že brácha (jezdí na 95) má daleko čistčí olej, takže na tom něco bude.

Čistější olej tvůj brácha má jen z toho, že používá jiný olej. S benzinem to nemá co dělat.

Při různých podvodech, které se dělají na pumpách, bych chtěl ten V-pover vidět.....

Link to comment
Share on other sites

Já jsem nedávno tankoval V-Shell power racing a je to na chodu motoru znát dost. Motor je kultivovanější, méně se klepe, auto jde ochotněji za plynem a spotřeba je také možná trochu nižší. Ale tam už je ten cenový rozdíl oproti N95 markantnější... :D

Link to comment
Share on other sites

ako tak čítam, väčšina z vás má dobré skúsenosti so Shell V-power. mám fabku už vyše roka, ale ešte som ho nevyskúšal. jedinú zlú skúsenosť mám s benzínom od Jurki, v zime to bolo dosť cítiť (mierne cukanie a klepanie). každopádne ho vyskúšam, dík za reakcie

Link to comment
Share on other sites

Já se přidávám ke kladným zkušenostem. Zvláště u V-Power Racing byl znát klidnější a hladší chod motoru, výrazně se ztišil ve vyšších otáčkách. A na spotřebě je to také znát, ale tu jsem neměřil a je to jen subjektivní pocit ze stejných tras.

Link to comment
Share on other sites

Tak Racing jsem nezkousel, ale pochybuju o lepsi spotrebe ve prospech V-Power v porovnani mezi Shell N95 a V-Power 95.

Stejnou trasu dokaze se stejnym benzinem zajem za 5.3 i 6.0 (defacto stejnym stylem, nekdy s protivetrem, nekdy na vode, nekdy predjizdim o neco vic kvuli provozu). Chci tim rict, ze v beznym provozu za neustale se menicich a nikdy stejnych provoznich a klimatickych podminek nelze jednoznacne rict, ze s V-Power 95 ma auto nizsi spotrebu...

Link to comment
Share on other sites

Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení...

Link to comment
Share on other sites

ako tak čítam, väčšina z vás má dobré skúsenosti so Shell V-power. mám fabku už vyše roka, ale ešte som ho nevyskúšal. jedinú zlú skúsenosť mám s benzínom od Jurki, v zime to bolo dosť cítiť (mierne cukanie a klepanie). každopádne ho vyskúšam, dík za reakcie

Ja mam 45000km najazdene z 90%od jurky.Nedavno som čistil škrtiacu klapku a bola oproti tym čo som videl na nete ako nova.V poslednej dobe sa snažim tankovať 95X ten je myslim to iste ako SHELL-power-obsahuje čistiace prisady.Inak tie prisady dostať trebars aj v tescu. metre (STP) atd.

A z dobre informovaneho zdroja viem,že shell power je obyčajna 95 do ktorej sa pri stačani pridavaju tieto prisady.Vôbec tym nechcem haniť shell ale to iste asi kupiš na hociakej pumpe.

Link to comment
Share on other sites

95X myslíš na Jurki? taký som tam nevidel (resp. som si ho nevšimol).

je plno ľudí, čo na Jurki nedajú dopustiť a kopec iných, čo na nich nadávajú. bohvie, kde je pravda, že prečo majú najlacnejší benzín v SR. či preto, že majú nízke režijné náklady a veľa čerpačiek, alebo je benzín menej kvalitnejší.

Link to comment
Share on other sites

Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení...

Kde jsi to četl? To by mě zajímalo.

Link to comment
Share on other sites

aj mne vyhovoval Shell V-power racing......vlocka isla hned lepsie...Mal som 2 nadrze ale bolo to dost korun cca 1L/6SK oproti 95natural....Ked budu koruny hned tankujem racing -_- ....dufam, ze to nema nejaky nepriaznivy vplyv na mojich 54 brutalnych konikov ;)

Link to comment
Share on other sites

Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení...

Kde jsi to četl? To by mě zajímalo.

myslím že to byl ten autotip nebo SM,ale spíš autotip,ty rozeberou pak celé auto...ale je to už starší číslo...zkusím doma pohledat...

Link to comment
Share on other sites

Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení...

Kde jsi to četl? To by mě zajímalo.

myslím že to byl ten autotip nebo SM,ale spíš autotip,ty rozeberou pak celé auto...ale je to už starší číslo...zkusím doma pohledat...

Jo byl to AutoTip, taky jsme to četl. Vzali ojetou Fábku, rozebrali a nafotili motor před i po ujetí asi 7.000 km s benzínem V-Power. Rozdíl tam vidět byl.

Link to comment
Share on other sites

Taky občas jezdím na V-power racing a znát to je...Hlavně do kopce to jede dost dobře...A celkově je chod takový lepší a klidnější...Četl jsem i recenzi jak rozebrali motor fabie před a po užívání V-power a bylo to sakra znát na usazeninách a opotřebení...

Kde jsi to četl? To by mě zajímalo.

myslím že to byl ten autotip nebo SM,ale spíš autotip,ty rozeberou pak celé auto...ale je to už starší číslo...zkusím doma pohledat...

Jo byl to AutoTip, taky jsme to četl. Vzali ojetou Fábku, rozebrali a nafotili motor před i po ujetí asi 7.000 km s benzínem V-Power. Rozdíl tam vidět byl.

K V-poweru môžem povedať toľko, že je to dobrá vec. Niekoľko rokov som sa zaoberal opravami aut,hlavne škodovky.(svojpomocne)Ja osobne som dovedávna mal rapid 130.Akonáhle sa u nás objavil v-power,začal som ho používať. Za dobu asi 35rokovpráce s autami som viac-krát zabrusoval ventily aprípadne menil hlavy.

Zistil som , že motor ktorý nevidel toto palivo,mal na krčkoch výfukových ventiloch karbon niekedy až 2-3mmhruý. toto už vplýva aj na výkon motora,nakoľko vyprázdňovaniu valcov je kladená určitá prekážka. Na motoroch kde bol používaný v-pover,na krčkoch ventilov bol len jemný nános viac-menej len prachu, ktorý sa dá odstrániť aj drsnou handrou.Nechcem robiť reklamu tomuto produktu, ale z môjho okolia mnohí tankujú len v-power aj do starých vozov i keď tu nielen cena je vyššia, ale musia dokupovať príasdu nahradzujúcu olovo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...