Přejít na obsah

Superb III 2.0 TDI 110 kW bez AdBlue


PetrHalada7

Doporučené příspěvky

Zdravim, chtel jsem se zeptat jestli nekdo netusite zda existoval superb 2.0 tdi 110kw se 7. rychlostnim dsg a zaroven bez vstrikovani mocoviny ad blue ? Chtel bych verzi bez ad blue a tyto verze jsem zatim nasel jen se 6. rychlostnim dsg. Popripade, zda mate zkušenosti jaka z techto dsg prevodovek je lepsi. Napriklad ve spolehlivosti, spotrebe a realnem provozu, diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Superb III 2.0 tdi 110kw 7 DSG bez AdBlue

Pokud se ptáš čistě na DSQ7  tak výhody oproti DSQ6:

delší servisní interval (120 tis)

lepší chlazení oleje

neomezuje točivý moment - 6q nezvládala vyšší točivé momenty dieselů a musela být škrcena

lepší spotřeba, nižší hluk

 

Ohledně adblue - nevím o tom že ho v autě mám.  Za 3 roky jsem dolíval jen jednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na adblue su klasika rozpadnute konce pri ventile močoviny , nasledny unik a pri velkej ignoracii aj preskoceny rozvod , casto prezrate kable od kuny k vstrekovacu tak ze nejdu opravit a je nutna vymena a pri nej casto odide aj bod jedna .. sem tam KO cerpadlo ADBLUE

 

riesil by som konkretny stav a auto a isiel sa povozit ... zase tolko vyhod v tej sedmicke nevidim , akurat sa zase zacali tie prevodovky sypat co sa o starej DQ250 povedat nedalo , riadiacky mechatronik , olej z nich tecie celkom pravidelne spod cerpala a aj vaznejsie veci ... je to skor o stasti ... 

DSG bola o rozume vtedy ak si isiel 80 na 6 a pri plnom plyne bleskovo radila trojku , dnes ked tie DSG su vsetky eco tak ani pri benzine to nevie rozumne radit aby sa auto bezpecne hybalo napriklad pri prebiehani ...

 

zbytocne o tom lamentovat ,niekto ma vsetko a nepokazi sa mu nic , a niekto ma holobyt a praskne mu aj mechanicke stahovanie okna 

 

a 120tis interval z raz tak drahym olejom a bez vymeny filtra moc ako stastne riesenie ani klad nepovazujem , resp na svojom by som sa drzal zauzivaneho intervalu 60aj s filtrom 

Editováno: , autor: suri.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suri ..........  s 7DSG auto ze sedmicky normalne zaradi na trojku  kdyz chces predjizdet a pri vymene oleje v DSG se filtr meni .. nevim kde beres ten nesmysl ze nemeni ... a zavad s add a 7DSG moc neni  co pozoruji ..... kde to beres?? mam 7dsg  a zadny problem zatim 5 let stare auto  110kw 7 DSG a kamos  ma podobny rok  a taky v  pohode :) ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem či vieš alebo nevieš čítať a posudzovať to nebudem , písal som o stanovenom intervale 120tkm bez filtra a aj o tom že keby som majiteľ takej prevodovky tak mením po starom 60tis km s filtrom ...   

 

všetko ide ľahko keď sa chce , už som nejaký taký filtrík vymenil , nebolo tých DSG veľa , možno okolo stovky ale vymenil ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • Pawouk změnil název na Superb III 2.0 TDI 110 kW bez AdBlue

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...