Přejít na obsah

Mechanismus stěračů


Wojnar

Doporučené příspěvky

Tomu já rozumím, klasický klikový mechanismus. Hřídel stěrače se při rotačním pohybu bílého šnekového kola otáčí střídavě vpravo/vlevo od jedné krajní polohy do druhé.
Jak je možné, že při takovém složení se ta hřídel u předních stěračů v jedné krajní poloze pootočí ještě kus dál?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak logicky a z fyzikálního zákona to nelze. Tudíž to bude jen pocitový rozdíl. Resp. stěrače se vždy hýbou dle rozsahu daného táhly a dorazy. 
 

Kde se zastaví je mj. dané tím, kdy dojde k přerušení dodávky el. energie do motorku, ne? 
Plus je potřeba počítat s vůlí samotných ramínek stěračů a možná i stěrače. ramínko leží na “tisícihranu” a když se povolí matice, která jej tlačí ke sklu, tak může o pár hran přeskočit. 
 

Nic víc, nic míň. 

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj bezprostředně poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...