JFK Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Omlouvam se, ale hledal jsem ...., mozna spatne. Otazka zni, kde k ni mam lepsi pristup. Zda pod palubkou nebo v motorove casti. Jsem ve francii a technik v garazi nevi kde ji najde. Dekuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gil Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Vlevo dole od volantu je odklápěcí přihrádka a když jí odklopíš úplně tak tam máš zásuvku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovis Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Akorát opatrně, ať ti neutrhnou západku té schránky jako mně. Ono je to sice pružné, ale nevydrží všechno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JFK Posted December 8, 2006 Author Share Posted December 8, 2006 (edited) Vlevo dole od volantu je odklápěcí přihrádka a když jí odklopíš úplně tak tam máš zásuvku ano, uz jsem ji zkoumal ... zasuvka na tuzku s klimatizaci ... . Tak rikas uplne vyndat .. Edited December 8, 2006 by JFK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gil Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 úplně vyklopit, drží jen na takovém plastovém výstupku a na ten opatrně jak píše kovis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...