JirkaVesely Vloženo 19. leden 2023 Sdílet Vloženo 19. leden 2023 (editace) Ahoj všichni škodováci, začala mi trápit moje haťapka a protože si už nevím rady, třeba napadne něco vás. Problém: Ve vysokých otáčkách, od 4000rpm ,dostávám chybu zapalování na třetím válci. Konkrétně 16687. Jakmile se chyba objeví, třetí válec je řídící jednotkou odpojen. Workaround: Jakmile chcípnu a znovu nastartuji, tak chyba zmizí a zapalování nevynechává. Pokud nechám motor běžet s chybou na 2 válce a přes diagnostiku chybu smažu, tak se třetí válec okamžitě rozběhne. Co jsem zatím udělal: kontrola komprese - OK, na všech válcích stejná hodnota prohození svíček 2 a 3 - chyba pořád na válci tři prohození cívek 2 a 3 - chyba pořád na válci tři prohození vstřiků 2 a 3 - chyba pořád na válci tři Do nádrže jsem nalil čistič vstřiků - říkal jsem si, že by to třeba mohlo pomoct pročistit celý palivový systém, ale bez výsledku Budu moc rád, když se podělíte o své nápady a myšlenky. Díky Možnosti podle závažnosti: - Palivový filtr - ucpané, špatný tlak v otáčkách na poslední vstřik - Shnilá kabelář - Rozvody - přeskočený - zlo HTP - Napálený ventil - nestíhá tesnit v otáčkách Lambda sonda? Snímač otáček hřídele? Snímač klepání? Editováno: 20. leden 2023, autor: JirkaVesely Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 20. leden 2023 Sdílet Vloženo 20. leden 2023 Ahoj. Jsou dve cesty opravy - mozno i vice. Prvni - palivo - benzin druha - vzduch. Co bych jeste musel merit? Treba merit tlak paliva . Musi byt kolem 4 bary. Tlak musis zmerit u cerpadla a taky u vstrikovace. Preventivne muze vymenit palivovy filtr. Filtr nestoji moc penez a vzdy neco polepsi. Muze taky zmerit tlak u fitru - vstpu a vystup. Musis zkontrolovat vstrikovace. Muzes mit takovou situace ze jeden vstrikovac bude davat vice paliva nez zbytek a ukaze se chyba. vzduch. Musis zkontrolovat filtr vzduchu (vlozka) a vycistit krabicku filtra. Turbky s vzduchem jsou cele? Nemaji zadne dirky nebo netesnosti? Musel bych sundat svicku a pres tuto diru vlozit endoskop (kamera) a podivat. Otocit klikovym hridele a podivat. Otocit musis rukou nebo pomoc sobe klicem a otocit. Tehdy budes videt karbon na ventilech, zatikani diry pres ventil, krivost ventilu apod. Treba taky zkontrolovat velikost jiskry. Na vsechne 3 valce musi byt stejna. Kontrola elektroinstalace mezi civkama a jednotkou motoru taky bude dobra. Muzes zkontrolovat elektroinstalace jednotka motoru a vstrikovace. Rozvod muze byt preskoceny Kdy byla poskozena/y : - Sonda lambda to by na vsech 3 valce bylo spatne spalovani. Krome tohoto byla by chyba sondy lambda a vzduchu u katalizatoru. - Snímač otáček hřídele ne nastartoval bych vozu. Bo by sel spatny signal k jednotce motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.