Přejít na obsah

Projektorová světla


ntr23

Doporučené příspěvky

Presne tááák...Len tu nie je písané toľko percent toho, toľko percent hentoho ale len odrbú tvoje oči lebo málinko svieťa belšie, čiže sa Ti to zdá jasnejšie.Na NB je banka namodralá asi centimeter od špičky, tu je namodralá celá... takže asi toľko k tomu xenon efektu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

včera som išiel v BMW rady 5 a mal Xenony to bola iná parádička už len kvoli tým svetlám by som to auto chcel, inak chcel by som vidieť na živo tie Osram NBplus ako to svieti aby som zistil či sa mi oplatí investovať do tých žiaroviek alebo radšej do HID xenonov. V marci idem na STK takže po tom to asi poriešim tie HIDky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Nightbreakeru je ta baňka namodralá z půlky myslím, ale jen opravdu lehce.

Je namodralá jak u patice, tak u špičky - a naopak přesně kolem vlákna je vynechanej naprosto čirej proužek dookola celý baňky - teď mluvím konkrétně o H7, dvojvláknovou H4 jsem ve verzi NB neměl v ruce...

Jestli si vzpomenu, nafotím jednu NB H7, až půjdu do auta (mám náhradní v kastlíku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska nasadil OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED H7. Zaplatil jsem za pár 445Kč, ale ještě je nemám vyzkoušené jestli budou svítit líp než PLUS.

 

Ale o to nejde. Když jsem zkoušel jestli svítí, jen se zapnutým zapalováním, bez motoru, a přepínal jsem dálkové - tlumené, tak při každém přepnutí zavrčel více, nebo méně motorek sklonu světel. Na pohybu světel to ani nebylo znát, Jen sluchově to bylo slyšet.

 

Asi se mě projevuje něco podobného, jako už se psalo v tomto vlákně tady http://forum.skodahome.cz/topic/16885-projektorova-svetla/?p=1834088.

 

Měl bych prosbu, na majitele po FL, to znamená se samostatným dálkovým světlem, jestli by to někdo vyzkoušel u sebe, jestli mu to dělá taky.

 

 

Zapnout zapalování (bez nastartování motoru), zapnout hlavní světla a přepínat tlumené - dálkové, v tichu a poslouchat, jestli mu taky motorky zavrčí.

 

Podle mě to asi bude dělat všem. Je to způsobené tím, že je z různých bodů napájen nastavovací potenciometr sklonu a napájení servomotorků, a projevuje se pokles napájecího napětí při rozsvěcování dálkových žárovek.

Rád bych kdyby to taky někdo vyzkoušel, jestli to dělá jenom mě, nebo je to u všech.

 

Děkuji  všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mna to robi ties ale som si vsimol ked mas sklon svetiel napr. na 1 tak ked das dialkove tak ich zdvihne do nulovej hodnoty a ked tlmene tak do tej pozicii ako boli nastavene cize 1.

Dal som sklon do nulovej pozicii a nerobi to. Pripisoval som to ako normalne a ma to aj logiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...inak chcel by som vidieť na živo tie Osram NBplus ako to svieti aby som zistil či sa mi oplatí investovať do tých žiaroviek alebo radšej do HID xenonov...

 

Ak máš niekedy cestu do Bratislavy, tak ti ich môžem ukázať. Mám ONB Plus H7 v projektoroch. Mne osobne nestačia, ale ja som nikdy žiadne iné žiarovky v aute nemal, tak nedokážem porovnať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji Vám za vyzkoušení. Předpokládal jsem že to nebude takhle dělat jen mě, ale že je chyba ve špatně navrhnutém zapojení celého systému. Rozepisuju se o tom už tady http://forum.skodahome.cz/topic/16885-projektorova-svetla/?p=1834419 . A teď mě ještě napadlo že chyba je taky ještě v ukostření v kabelovém svazku napájení obou žárovek ve světlometu. To ukostření servomotorku je v místě "polovoucího" mínus pólu, ovlivněný úbytkem napětí na vedení od kostry k žárovkám.

Ten inbecil co to zapojení navrhoval by měl vrátit výuční list.

 

LujdziL - To pocukávání je více méně náhodné, jak taky píše Karel, a u mě teda vůbec nezáleží v jaké poloze je nastavovací potenciometr. To aby se světla nastavily do nulové polohy při dálkových, vůbec není logické. Když do kufru naložím metrák a předek se mě zvedne, tak taky chci aby dálkové svítily na silnici a ne do korun stromů. A v zapojení není nic co by rozlišovalo dálkové světla. Kromě toho špatného zapojení, co si náhodně s motorkama pocukává.

Asi v létě udělám rekonstrukci celého zapojení. To časté popojíždění motorků jim nemůže dělat dobře. Ty na to nejsou stavěné. A asi taky celkově tu elektriku v motorovém prostoru nějak zkulturním. Když vidím ty tenulinké holé drátky jen tak volně, je mi z toho zle, za tolik peněz jsem auto koupil. A nedivím se že po čase uhnívají. Kdyby aspoň kolem toho motoru bylo to vedení trochu festovnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

včera som išiel v BMW rady 5 a mal Xenony to bola iná parádička už len kvoli tým svetlám by som to auto chcel, inak chcel by som vidieť na živo tie Osram NBplus ako to svieti aby som zistil či sa mi oplatí investovať do tých žiaroviek alebo radšej do HID xenonov. V marci idem na STK takže po tom to asi poriešim tie HIDky.

ja mam Xenony ked pojdes okolo mozes sa ozvat a porovnat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani tak ne. Musela by fabrika sama produkovat takovou verzi fábule - a mít ji státně homologovanou. Pokud takovou fabrika nevyrábí, nelze ji podle Kocourkovskejch §§§ udělat ani samodomo a následně legalizovat. Například v Dojčsku, pokud úpravce dodrží obecný předpisy (buď svítivost xenonovejch výbojek do hranice daný zákonem, nebo při vyšší svítivosti povinnost použít ostřik a automatický řízení sklonu), může si doslova namontovat co chce - a prüf amt mu to za patřičnej obolus zkontroluje a v případě že předpis je dodrženej, občan obdrží atest a může legálně do provozu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj keby bola svetelnosť výbojky do 2000 lúmenov, alebo boli by ostrekovače aj automatické nastavenie sklonu, stále sa to nedá legalizovať v pôvodnom svetlomete. Svetlomety sa totiž homologujú na konkrétny typ zdroj svetla a tento je na danom svetlomete aj vyznačený. Ak je tam iný zdroj svetla, tak bez ohľadu na svietivosť alebo prítomnosť ostrekovačov a spomínaného automatického nastavovania je daná úprava nelegálna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem nakonec včera po dlouhém váhání a výběru zakoupil za účelem výměny stále původních žárovek, Osram Silverstar 2 +60%. U těch přetuněných 110% mám obavu o životnost, tak jsem je vyloučil. Volil jsem kompromis mezi cenou, výkonem a životností-neb k dennímu svícení jako většina používám hlavní světlomety.Na xenon efekt kašlu, to je jen taková pocitová komedie na oblbnutí očí. Ale i přesto to světlo bude bělejší než u obyč. V O1 mám se Silverstarama 1 generace+50% jen dobré zkušenosti se životností 2 roky. Když teď vydržím rok budu asi spokojený.

Dále plánuji cca. za měsíc až vyrazím na technickou, technika požádat o přizvednutí v nějaké té zákonné toleranci, neb mám světla stále nastavené z výroby bez šáhnutí.

Tož tak, očekávám alespoň mírné zlepšení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...