Přejít na obsah

1.4 TSI únik paliva mezi vstřikovacím ventilem a rozdělovačem paliva


mel1

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...

VW CADDY Motor 1.4TSi - lišta nakřivo, upadlý šroubek,.. nožička pokroucená.. 1 injector praskla gumička. vyndal jsem lištu, dal nové sady těsnění na injectory a s jemnou lubrikací nasadil lištu zpět a šroubky dal klasické imbus (nejsou tak křehké jako nerezové originál. .. po pár dnech opět benzín pod autem a chybová hláška. Dal jsem gumičku jen na poškozený vstřik 3. injectoru... vyčistil a vše ok (krom drobných výpadků zapalování v řádech jednotek na 1000ot) .. dal jsem tedy i nový svíčky. po několika dnech opět volá zákazník že benzín a cukání... odtah již potřetí..dávám všechny injectory nový (MAXGEAR). motor bez cukání a zákazník odjíždí,... (opět reklamace)... hned druhý den... gumička na 2. injectoru KO a benzín stříká ven.. začali se mi ježit vlasy a některé mi snad i zešedivěli.. docházím k závěru že regulátor tlaku na railu nefunguje nebo má nastavené příliš vysoké hodnoty. .. pokračování příště

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napiš pak jestli ten regulátor byl ko, nebo ne. Toto mne zajímá. Servisuju několik těchto motorů, asi 6-8 kusů, většinou 103kw v OIII. Vše najeto 250 tis a víc. Jeden má něco okolo 370tis. Jednu z nich vlastním , teď má najeto 274 tis km. Absolutně bez problémů. Všechny motory. Ale to jsem odbočil, ono aby nebyl problém v tom maxgear,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Podle popisu výše vše nasvědčuje, že i u mne nastal stejný případ. Mám Fabii III, combi, r.v. 03/2017, 130000km. O víkendu jsem vyrazil na cca 15 km cestu po Praze a když jsem auto  na 2 hod. odstavil, tak potom už nenastartoval. Svíti EPC, a čerpadlo. Nejdříve jsem si myslel, že se jedná o problém s baterií v klíčku či imobilizérem, protože projev byl podobný. Motor naskočil, ale cca po 3 vteřinách zase chcípnul a navíc hláška "nenalezen klíček" a "nastartuj motor ručně". Jenže později už byl cítit benzín a motor už ani na chvilku nešel natočit. Po zvednutí haubny je vidět že to teče na alternátor.

Dnes jdu volat do servisu a zajišťovat odtah. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám za sebou tento problém a opravu na Octavii 1.4 TSI 110kW.  Zajímalo by mě, kam všude se v motoru může benzín dostat, zatéct nebo nasát? Už je to totiž měsíc po opravě a stále jde z prostoru motoru cítit benzín. Nejde v autě cítit za jízdy, ale jakmile zastavím třeba na křižovatce, tak se okamžitě nasaje smrad i dovnitř. Když stojím vedle teplého motoru tak jde cítit i venku.

Takže nevím, zda se to tak dlouho vypařuje z prostoru motoru po poruše nebo mám stále nějaký únik...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám Škoda Fabia III. Minulé prázdniny ji upadla palivová lišta (tuším, že ač to servisák nazval takto, je to tentýž problém). Prostě šrouby povolili. Nutno říct, že byla pravidelně každý rok servisovaná v autorizovaném servise a rozhodně se neobtěžovali to dotáhnout či na to upozornit. Rok výroby 2015. Motor 1,2 TSI, najeto bylo necelých 50 tis. km

Editováno: , autor: Triadas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...