Přejít na obsah

Klepání z motoru 1.2 TSI 63kw


Doporučené příspěvky

Ahojte, obraciam sa na vás, pretože nič podobne som na fore nenašiel. Jedná sa o Fabiu II, 1.2TSI, 63kw, kod motora CBZA, 61K najazd, ročnik 2012.

Pridavam video s problémom:

 

 

Neviete čo by to mohlo byť?

Pri naštartovani klasika retaž na sekundu dve sa ozve a po cca minutke začne klepotanie. Zvažujem vymenu hydroštelov... pomôže to alebo hľadať problem niekde inde?"

Rozvody boli menené ževraj pri 55K to neviem potvrdiť. Bojim sa či to nieje ventil.

 

Ďakujem za akúkoľvek radu. 

P.S.: Piati kolegovci maju ten isty motor CBZA a ani jednemu to tak "neklopka, necinka"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Klepání z motoru 1.2 TSI 63kw

Po výmene oleja sa to ne zlepšilo a daval som original filter plus som kontroloval či tam neostala gumička zo starého. Na 100% je tam iba jedna gumička takže filtrom to nieje... Video to určite neskresluje je to presne ako na videu pretože mam natočené aj kolegove a vo videu nieje vôbec počuť to klepanie. 

 

Editováno: , autor: Fofrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
V 27. 2. 2023 na 16:12, Fofrik napsal:

Ahojte, obraciam sa na vás, pretože nič podobne som na fore nenašiel. Jedná sa o Fabiu II, 1.2TSI, 63kw, kod motora CBZA, 61K najazd, ročnik 2012.

Pridavam video s problémom:

 

 

Neviete čo by to mohlo byť?

Pri naštartovani klasika retaž na sekundu dve sa ozve a po cca minutke začne klepotanie. Zvažujem vymenu hydroštelov... pomôže to alebo hľadať problem niekde inde?"

Rozvody boli menené ževraj pri 55K to neviem potvrdiť. Bojim sa či to nieje ventil.

 

Ďakujem za akúkoľvek radu. 

P.S.: Piati kolegovci maju ten isty motor CBZA a ani jednemu to tak "neklopka, necinka"

Mám ten istý problémik ale asi to nieje nič vážne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem, vo februari idem na vymenu oleja takže zhodime vaňu a skontrolujeme ojnične ložiska ojnice aj kľuku, ale čomu davam veľku nadej jed reťaž na olejovom čerpadle, že by bola ta voľna... a ak tamto bude všetko ok tak vymenim zapalovaciu cievku lebo čital som, že veľa ľudi s ňou malo problem. Pretože, mne nie len, že klepe ale aj tak jemne trha škube s motorom na voľnobehu, niekedy škubne viac a to su nove sviečky a aj hydroštely dokonca aj hydroštel na čerpadle, takže neviem... Zlomil som nad tým palicu jazdim až kým mi nenaskoči nejaka kontrolka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cievky som menil aj káble a sviečky som dal NGK japonské 47 eur má stali lebo mám plyn iné by nešli.Tieto autá sú náchylné napr dole kopcom zaradená rýchlosť aj ručná musí byť.Olej nad ryskou nie medzi ryskami lebo keď zastaneš v kopci šteluje sa reťaz a napinak potrebuje olej.Čo sa týka vrzgania ktoré počuť popytam sa ešte ale popisujú aj čerpadlo benzínu tam je strunka môže to byť to ale pri zohriati by mala strunka prestať rachotiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Fofrik napsal:

Ďakujem, vo februari idem na vymenu oleja takže zhodime vaňu a skontrolujeme ojnične ložiska ojnice aj kľuku, ale čomu davam veľku nadej jed reťaž na olejovom čerpadle, že by bola ta voľna... a ak tamto bude všetko ok tak vymenim zapalovaciu cievku lebo čital som, že veľa ľudi s ňou malo problem. Pretože, mne nie len, že klepe ale aj tak jemne trha škube s motorom na voľnobehu, niekedy škubne viac a to su nove sviečky a aj hydroštely dokonca aj hydroštel na čerpadle, takže neviem... Zlomil som nad tým palicu jazdim až kým mi nenaskoči nejaka kontrolka.

Ahoj prikladám video.Maš tak trochu pravdu po troške som počuval ide to ako keby z diela asi z olejovej vaňe reťaz alebo ojnice dosť často poruchové u Roomster 1,2 tsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 4. 10. 2023 na 18:29, Fofrik napsal:

Ďakujem, vo februari idem na vymenu oleja takže zhodime vaňu a skontrolujeme ojnične ložiska ojnice aj kľuku, ale čomu davam veľku nadej jed reťaž na olejovom čerpadle, že by bola ta voľna... a ak tamto bude všetko ok tak vymenim zapalovaciu cievku lebo čital som, že veľa ľudi s ňou malo problem. Pretože, mne nie len, že klepe ale aj tak jemne trha škube s motorom na voľnobehu, niekedy škubne viac a to su nove sviečky a aj hydroštely dokonca aj hydroštel na čerpadle, takže neviem... Zlomil som nad tým palicu jazdim až kým mi nenaskoči nejaka kontrolka.

Jasné že cievka ak maš vymenené sviečky káble tak už len cievka 50 eur ja som dal sviečky NGK nakoľko mám plyn odtrh sviečky 0,6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, tibo78 napsal:

Jasné že cievka ak maš vymenené sviečky káble tak už len cievka 50 eur ja som dal sviečky NGK nakoľko mám plyn odtrh sviečky 0,6

Ďakujem :) skusim to a ešte otazka, prejavovalo sa to aj trhanim škubanim motora na voľnobehu, take jemne škubkanie, vynechavanie ale veľmi jemne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šklbalo to to je jasné a vybral som cievku rozobral a bola stečena od vtedy mám pokoj ale celkovo aj s plynom.Stal som na križovatke a zdochol motor ...jednoducho nedostatočná iskra nedobre spaľovanie a nahromadil sa mi plyn a bolo hneď som ani nevedel štartovať.Prechadzal som spoje aj škrtiacu ale tam to nebolo.Ešte doporučujem tu škrtiacu Klapku prestriekať.Možno skontrolovať vzduchový filter ale ja ho vždy mením.Zobrať A4 papier s kopírky a na neho vyklepať uvidiš koľko je tam bordelu 

Editováno: , autor: tibo78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 10. 2023 na 17:05, tibo78 napsal:

Šklbalo to to je jasné a vybral som cievku rozobral a bola stečena od vtedy mám pokoj ale celkovo aj s plynom.Stal som na križovatke a zdochol motor ...jednoducho nedostatočná iskra nedobre spaľovanie a nahromadil sa mi plyn a bolo hneď som ani nevedel štartovať.Prechadzal som spoje aj škrtiacu ale tam to nebolo.Ešte doporučujem tu škrtiacu Klapku prestriekať.Možno skontrolovať vzduchový filter ale ja ho vždy mením.Zobrať A4 papier s kopírky a na neho vyklepať uvidiš koľko je tam bordelu 

Tak filter mením pravidelne. A objednal som a vymenil tu cievku a žiaden rozdiel. Som z toho na prášky ale snažím sa na to nemyslieť a pokiaľ nedostanem niekto tak to už neriešim čakám na ďalšiu vymenu oleja čo je na rok a uvidíme čo uvidíme po zhodný olejovej vaňe. Už som uvažoval aj nad tým či to nemôže byť spojka zotrvačník napr... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
V 27. 2. 2023 na 16:12, Fofrik napsal:

Ahojte, obraciam sa na vás, pretože nič podobne som na fore nenašiel. Jedná sa o Fabiu II, 1.2TSI, 63kw, kod motora CBZA, 61K najazd, ročnik 2012.

Pridavam video s problémom:

 

 

Neviete čo by to mohlo byť?

Pri naštartovani klasika retaž na sekundu dve sa ozve a po cca minutke začne klepotanie. Zvažujem vymenu hydroštelov... pomôže to alebo hľadať problem niekde inde?"

Rozvody boli menené ževraj pri 55K to neviem potvrdiť. Bojim sa či to nieje ventil.

 

Ďakujem za akúkoľvek radu. 

P.S.: Piati kolegovci maju ten isty motor CBZA a ani jednemu to tak "neklopka, necinka"

Ahoj, podarilo sa ti vyriešiť ten problem s klepaním ventilov?.. Ja mam Rapid 1.2 TSI 77 KW a presne rovnako mi klepe. Dakujem

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, konečne po 2,5 mesiacoch auto opravene a o 1900€ ľahší. Nemám dobru správu... Čapy v piestoch sú zo zlého materiálu a opotrebujú sa, je to chyba týchto motorov, takto mi to bolo prezentované a videl som aj tie ryhy v nich. Klepanie pochádza z ojničných ložísk, ja som robil komplet GO motora- nové piesty, čapy, krúžky, rozvod komplet, ojnice repasovane, hlava prebrusena, brúsené sedla ventilov, nové gufera a vahadla, cez výfukové ventily mi pálilo olej takže aj nové sviečky snáď som na nič nezabudol. Ak to budete ignorovať, tak vám piesty rozbijú cely blok. Práve zabieham motor, mám už 400km a žiaden problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2000 euro za skoro nový motor je podle mého názoru hodně dobré.... Pokud je auto po karosářské stránce v dobrém stavu, tak nevidím důvod do GO motoru za tyto peníze nejít.

Ten motor dá dalších 100K bez problémů. Když koupíš ojeté auto nevíš čím si reálně prošlo a v jakém je stavu.

 

Na druhou stranu si motor musel něčím špatným projít. Tyto motory najezdí běžně přes 200K km aniž by se do takového stavu dostali.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som tiež takto jazdil vyše roka a nič sa nestalo, našťastie. Ale žralo mi to olej. A tiež súhlasím s Informatorom že za "novy" agregát to nieje zle viem že bude pokoj na 100K verím, a auto je krásne, rozleštené navrhnutý polep a na vrch keramika. Posúďte sami :)IMG_20240423_111343.thumb.jpg.45065f87ab41a6582e6de77d02f8b7c9.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...