Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie IV


Ondra16V

Doporučené příspěvky

  • Ondra16V umístěno následující téma
  • o 4 měsíce později...

Nechápu proč VW pořád lpí na FSIII brzdičích.

Dokonce je dává i na golfy, sice ve 278mm provedení ale s motorem který má 81kw/250nm v kombi je to prostě za mě prasárna. Jak se sjedou originální brzdy a dělají se nové, tak už to nikdy není ono a nepomůže ani zakoupení originálu. Navždy tam zůstávající vibrace a časté zvlnění... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Videjko jsem se zájmem shlédl, kupodivu není v placené sekci, jako ty předchozí 😃. Klasickej Vaculda, v některých věcech kecá a předvádí nesmysly (třeba s těma aero poklicema), ale to jak se ukojil třeba nad těma předníma brzdama, to mě pobavilo.

 

Obecně je trochu smutné, jak s každou novou generací se vždy něco zásadně zlepší oproti předchůdci (u F4 sedačky a celkové ergonomie sezení, prostornost interiéru, jizdní vlastnosti) a něco je zas krokem zpět (konstrukce brzd, obecně ty lesklý puklavý plasty jak z hračkářství - znám ze Scaly a F4 na to jinstě nebude líp, omezení jednotlivých položek příplatkové výbavy, plechové třísknutí dveří - na tom je i Scala docela bídně). Když k tomu přidám cenovou politiku, kdy to auto je za dost nekřesťanský peníze (jako jsou nyní nová auta obecně), tak nevím, nevím. Člověk by si na tom musel zas dost věcí dodělat a vylepšit sám. Pravda je, že obecně jde o jeden z nejlepších modelů v dané kategorii👍, ale jeho pozitiva nemají takovou váhu abych se do jeho koupě nějak hrnul...

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych si jako "oko v hlavě" neopečovával a neochraňoval svoji trojkovou  Fabii kombi 1.0 Mpi,  tak bych klidně do Fabie IV a zase s tím motorem 1.0 Mpi šel. Akorát ten kufr prostě na kombíka nemá, ale i tak si myslím, že je to v současnosti v dané kategorii jedno z těch lepších aut, co tady v Evropě ještě můžeme koupit. 

I to VW Polo a Seat Ibiza jsou dobří, ale ta cena, od které se zde v ČR nabízejí je hodně vysoká.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DušanV Přeně tak. Kdybych z nějakého důvodu potřeboval koupit auto, tak by mi asi nic moc jiného nezbývalo. Protože nějak zásadně více přes půl milionu se mi do nového auta cpát nechtělo. A za tento peníz ani něco trochu solidně vybaveného v rámci koncernu sehnat nejde. Člověk by musel velmi pečlivě hledat nějakou opravdu výhodnou nabídku, či vzít nějakou lehce ojetou alternativu. Takto bych jistě byl s F4 (nebo možná se štěstím a trochu více odlehčenou peneženkou i o něco praktičtější Scalou) velice spokojený a některé neduhy bych si na ní i dokázal vylepšit (odhlučnit dveře, ošetřit přední brzdy, podlepit vrzající plasty)...

 

... ale ve mě prostě převládá pocit, že jsem moc rád, když mě nic nenutí jít do něčeho jiného, než co mám a chci si ještě dlouho držet dál, a to i navzdory vrozeným nedostatkům, které můj pěkně vybavený Rapid 1,0 TSI má. Některé jsem si u něj dokázal (za pomoci členů zdejšího fóra, za což všem moc děkuji) nějak vylepšit. Dodělal jsem si okna s dojezdy a komforními funkcemi, bederní opěrku do předních sedaček i leccos odhlučnil. Možná i proto si auta více vážím a loučit se mi s ním moc nechce.

 

Více už v tomto tématu ale nebudu plýtvat místem, které je vyhrazeno blíže jeho podstatě - tedy faktům o ojetých F4 🙂.

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...