Přejít na obsah

Nestabilní Android Auto


Doporučené příspěvky

Ve specifikaci Karoqu mám infotainment Bolero - bluetooth, web rádio, digitální asistentka Laura, bezdrátový SmartLink
Auto mám cca 2 mesíce. Telefon furt stejný Samsung S22 Ultra

Android auto mi zpočátku bezdrátově fungovalo, teď odhadem poslední 2 týdny permanentně vypadává. Spojí se, za třeba minutu hlásí 'rozpojeno', pak dotaz na připojení a furt dokola - naprosto nepoužitelné.

 

Máte někdo tip, čím by to mohlo být a jak to vyřešit?

 

Můžu zkusit to používat s drátovým USB připojením, ale to je otrava při pojíždění furt to zapojovat třeba jen pro hraní muziky z telefonu :-(

 

Konzultoval jsem se servisem a docela šok. Prý možná mám 'moc nový telefon', ať to prý zkusím s nějakým starším. To pro mě samozřejmě není řešení - starší telefon nemám a i kdyby to s ním chodilo, k čemu mi to bude?
Podle VIN dohledali, že tenhle telefon ale fungovat má. Na můj dotaz 'přeci musí fungovat systém updatu firmware v autě, který i ty novější telefony zohlední?' mi řekli, že nic takového není - to je fór?

Máte s tím někdo zkušenosti? Předem dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Update telefonu v poslední době pokud vím nebyl. U AA je to možné.

Zkusil jsem AA dát Uninstall updates, což vrátilo verzi na 1.2.526000-stub (a při tom se podle hlášky smazala všechna data) ale stejně se furt odpojovalo. Pak se AA zase zaktualizovalo na 9.1.631054-release a furt zlobí

Dnes jsem při pojíždění po Praze zkusil dát telefon na kabel a nepadalo to. To ale není řešení

Ale wireless je katastrofa, to se odpojuje třeba po minutě - hodil bych to nejradši ze skály

 

Jen pro ilustraci bince, který v tom je: Teď jsem znovu udělal Uninstall updates, abych zjistil tu verzi, ke které se to vrací. Pak jsem dal AA update. No a najednou mám verzi 9.1.631044-release - tedy nižší číslo, než před chvilkou. Ufff :-(

 

Máte někdo zkušenost s krabičkami typu AAwireless? Kdyby to fungovalo stabilně, klidně bych to koupil. Ale je klidně možný, že to časem zase chcípne...

 

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A skúšal si iný telefón, či je to naozaj len tvojim telefónom?

Mimo tému, ale prišiel som na to že existujú miesta na ktoré keď prídem, tak ma vždy automaticky odpojí. Musí tam byť nejaké silné rušenie

https://www.veed.io/view/43b3600e-b269-4f4b-aee6-fa1d7d428e14?sharingWidget=true&panel=share

Editováno: , autor: JustinTest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediný jiný telefon má manželka, ale to moc jiný není - S22, akorát ne Ultra. Ale zkusím to

O tom, že jsou specifická místa, kde to wireless AA vypadává, jsem četl. Bohužel, já zřejmě jezdím takovým místem cca každou minutu

 

Zajímalo by mě, jestli nějaká ta externí krabička typu AAwireless může pomoct. Máte někdo zkušenost?

 

dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Update mé anabáze s wireless AA.

Další hovor s prodejcem, ten samozřejmě navrhl flash systému. Objednáno.

Přijel jsem tam ráno a další překvápko - prý ten update potrvá aspoň do odpoledne, rozhodně to není na počkání. Je to normální praxe? S počítači dost dělám a update i složitějších systémů je záležitostí max. několika desítek minut, to je ve Škodovkách nějaký superpočítač?? Čekal jsem, že tak za hodinku by se to mělo stihnout s rezervou. Máte podobnou zkušenost?

 

Ale k věci. Odpoledne auto k vyzvednutí, wireless AA se po asi 2 minutách připojilo a fungovalo krásných cca 6km jízdy. Pak už zase cyklus s odpojením a po čase zas připojení. Problém nevyřešen. Sice pocitově bych řekl, že to vydrží připojené delší dobu, ale zhruba po 5-10 minutách to stejně lehne.

 

Ještě před flashem v servisu mi to dvakrát za jízdy napsalo, že je k dispozici aktualizace ale že se nedá provést za jízdy. Tak jsem to po příjezdu domů zkusil najít v menu, ale žádnou aktualizaci to nenabídlo. A pozor - necelý den po flashi v servisu (kde by tam snad měli dát tu nejaktuálnější verzi) mi zase za jízdy nabídnul aktualizaci. Tak jsem hned zastavil a nechal jí proběhnout. Takže to flashnutí ve mně moc důvěru nebudí, kdo ví, co za verzi tam dali, když byla aktuální ani ne 1 den.

Jo i po té aktualizaci se to odpojuje, samozřejmě v nejméně vhodnou chvíli např. při navigaci

 

Nevím, co s tím dál. Dávat to na nějakou dlouhou dobu na reklamaci je opruz - co radíte?

 

Shrnutí: Dosavadní dojem z auta Škoda (naposledy jsem jezdil s Favoritem někdy v 90. letech) je krajně rozpačitý.

Zážitek místo v reklamách omílaného 'Škoda clever' odpovídá spíš verzi 'Škoda never' :-(    Celkem to zamrzí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil si vymazat data aplikace android auto v telefonu a znovu navázat spojení? AA měl totiž větší upgrade, kdy se změnilo i rozložení prostředí. Mně třeba začal padat na Octavii 4 v kombinaci se samsung S22 ultra po této aktualizaci. Vymazal jsem data aplikace, vše znovu nastavil a teď to je opět stabilní jako dřív.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, i toto jsem už zkoušel včetně odinstalace updatů a následně nového update. Ale zkusím to znovu.

Taky ještě zkusím s nějakým jiným telefonem, i když představa, že zrovna S22ulta by neměl fungovat, je hodně divná (ostatně i podle VIN mi potvrdili, že to s tím telefonem funguje).

A dík za info ohledně funkčnosti tohoto telefonu s jiným Škoda autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
 
Naprosto  stejný  problém 

Karoq  infotainment Bolero - bluetooth, web rádio, digitální asistentka Laura, bezdrátový SmartLink
Auto mám cca 1,5 mesíce. Telefon furt stejný Samsung S22 Ultra-- Nepoužitelné nefunkční  !!!

Na   vině  rozhodně není telefon  ale pouze   neschopnost  servisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to záhada. Ano, narazil jsem na podobné diskuze na webu, většinou se týkají problému s připojením kabelem (to mi většinou chodí). Prý dost lidem pomohl update AA a Androidu někdy z dubna/května. Já jsem vše aktualizoval (poslední update 9.5.2023), ale stav furt stejný.

Zarážející je, že na to prvním odkazu na samsung.com je odkaz na seznam zemí, kde je AA podporované a CZ tam není (???) Jak tomu mám rozumět, to se v CZ prodávají auta s funkcí, která tu není podporovaná?

https://partnermarketinghub.withgoogle.com/brands/android-auto/overview/country-availability/

 

Zároveň zde https://www.briskoda.net/forums/topic/511367-samsung-galaxy-s22-series-failes-to-connect-to-android-auto/page/2/

vyjádření Skodovky, že na opravě pracují, snad má být letos.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ja som mal pred Karoq-om Peugeot, kde AA fungovalo len po kábli, tak som si kúpil Carsifi bezdrôtový adaptér a po update FW to šlo jak hodinky.

Dokonca, a to mi chýba teraz na Karoq-u, som si vedel zmeniť DPI v nastaveniach toho adaptéru a mal som Waze akoby z väčšej výsky. Ale neva.

 

Tam sa to odpájalo tiež, ale všetci tvrdili, že je to kôli "infrastructure wifi", ktorá jednoducho "prehluší" wifi spojenie medzi mobilom a Carsifi.

Každopádne sa mi to stalo aj na mieste, kde nebol žiaden semafór, ktorý by potenciálne mal mať tú "infrastructure" wifi.

 

Nakoniec som zistil, že výpadok nastane, keď mobil nemá žiadne dátové pripojenie. Keďže Carsifi (a asi aj iné značy) nemá prístup na internet, mobil mi to wifi pripojenie ukáže s výkričníkom. Keď sa teda stane, že nemám dáta, tak sa mobil pokúša hľadať dátový zdroj inde a môže odpojiť už bez tak "nefunkčné" wifi pripojenie.

 

Na Karoq-u mám ten škoda connect a vypadá, že mám dáta cez jeho wifi (nepídil som sa po tom) takže ak sa stane, že jedno z dátových pripojení padne, AA sa odpojí.

Taktiež som si minule zabudol VPN na mobile a AA nešlo vôbec :D

 

Mám Samsung S9.

 

PS: čo sa dĺžky trvania update týka, na Peugeote som z USB aktualizoval rádio asi hodinu. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Update: Aniž bych cokoliv vědomě aktualizoval (auto i telefon), před cca 2 týdny se wireless AA spojilo a podezřele dlouho (možná půl hodiny) se neodpojilo. Totéž i v dalších dnech. Ale stabilní to není, jako naschvál se to odpojí, když se to nejmíň hodí. Navíc když se odpojí wireless AA a zkusím to hodit na kabel, mnohdy ani to nenaběhne (dříve přes kabel fungovalo líp).

 

Aby to nebylo tak jednoduché, tak občas vypadne i základní spojení telefonu a hands-free, a to už je na pár facek a vyloženě nebezpečné. Normálně jedu a telefonuju a najednou nic nesluším - jen slyším reproduktor telefonu, jak mluví/šeptá. Nevím, jak znovu aktivovat spojení, takže pak ve zmatku ťapu na obrazovku telefonu, abych zapnul hlasitý odposlech, omluvím se a ukončím hovor, někde zastavím a vypnu auto. Nastartuju, ono se to spojí a jdu volat dál. Nechce se mi věřit, že je něco takového vůbec možné. Jestli tohle je 'Koncern' schopen dodat a obratem neopravit, mají to do budoucna spočítané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj vsem, mam stejny problem na Karoqu 2023 jen s tim rozdilem, ze mam S23 Ultru. Pri prvnim zprovozneni a nasledne jizde bylo vse super. Pri druhe jizde uz to brutalne vypadavalo. Bylo to ten samy den. Zjistlil jsem, ze pokud mam telefon na predni sedacce spolujezdce v tasce tak komunikace vypadava. Kdyz mam telefon polozeny primo pod palubkou u radici paky tak to funguje. Mozna je to shoda nahod, ale tyden to funguje kazdy den. Takova je moje zkusenost a zatim funguje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Máme Karoq Sportline asi dva měsíce starý, celou dobu normálně fungoval Android Auto s telefonem Samsung Galaxy S22 Ultra, ale nyní po aktualizaci se to stále rozpojuje. Zkoušel jsem vymazat, znovu připojit a je to stále stejné. Neporadíte někdo? Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...