Jump to content

Recommended Posts

21 hours ago, Murphy1 said:

já to mám až do roku 2026, 5 měsíc a jen tak jsem to chtěl zkusit a mě to ani prodloužení nenabídlo, neměl jsem tam " Jít do obchodu". Asi je na prodloužení dost času 😃😃😃

Mam sluzby take do kvetna 2026. Moznost koupit (prodlouzit) nemam ani v aplikaci ani pres prohlizec.

Link to comment
Share on other sites

Dobrý den, chci se zeptat jestli někdo má podobnou zkušenost...

 

Koupil jsem přítelkyni do auta funkci na vyžádání a to dopravní značky ( O4 RS 2024 )

 

Funkci jsem koupil za doživotní cenu 1860 Kč - dneska jsem se díval a najednou vidím v aplikaci hlášku, že tato služba je aktuálně nedostupná. Stejně tak zmizela z eshopu v autě ..

 

Přitom zatím ve voze funguje. To o ni přijdu? Proč toto Škodovka dělá, že něco nabídne a pak ty funkce zmrazí? 

 

Docela mě to naštvalo, protože jsme vzali na firmu více nových aut do výroby v plné palbě ( Kodiaqy, Superby ) 

 

Chápu, že se funkce můžou měnit, ale pokud má něco člověk zaplacené a koupené tak by to tak mělo být nafurt. 

 

Díky za zkušenosti :) 

 

 

IMG_6873.PNG

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mám ten samý problém. Zkoušel jsem i přes různá připojení a i z tabletu. Na Infoline Škoda nic - ve čtvrtek jsem jim posílal typ telefonu, operační systém a screen obrazovky. Od té doby bez reakce.

Link to comment
Share on other sites

Mě po nahlášení problému navedli k pokusu se zatřesením a následně to vyhodnotili na návštěvu Servisu, kam poslali postup nějakých úkonů které mají udělat.

Jsem domluvený na čtvrtek, tak uvidíme, jestli uspějí.

 

Link to comment
Share on other sites

Ve čtvrtek přehráli SW a prý nastavili ještě nějaké hodnoty, ale rovnou při přebírání vozu zpět se ukázalo, že tudy cesta nevedla. Vzali si chybové hlášky akontaktovali Škodu a zítra dávám auto do servisu na další pokus zítra.

Z plně fungujícího SW 1803 mi nahráli 1941 a k dotazu, proč teda ne rovnou nejvyšší verzi mi neuměli odpovědět jinak, než že volí postup od Škodovky.

Za mě 1941 jen veliké mínus, protože Waze má horší rozlišení a tím i menší oblast zobrazené mapy a místo toho jen veliká tlačítka a oznamovací okna 😞

Taky mě dost vyděsilo, že se infotainment během následujících jízd několikrát restartoval, ale to naštěstí sklidnilo a jinou zradu zatím nepozoruji. Asi si jen sedaly dodatečné aktualizace té 1941.

Edited by Zzzzz
Link to comment
Share on other sites

Tak 1941 byl za mě teda nejlepší verze asi... mám 1985 a sem tam mi padá AA po kabelu (bezdrátové ne), jinak taky perfektní sw.

 

No tak jak to vyřeší, tak dej vědět prosímtě. Protože tenhle jejich pokus-omyl mě dokáže vytočit do běla :D Stejně jako to, že po mě chtějí peníze za službu, která nefunguje...

Link to comment
Share on other sites

Dám,

je to přesně jak píšeš. Opruz je v mém případě o to větší, že ráno musím ven z bytu abych z chodby domu zapnul bufík, protože mám okna na jinou stranu a uvnitř bytu signál k autu nedojde. A druhá cesta přes nastavení v autě den dopředu na určitý čas se v mém případě použít nedá, protože neodjíždím ráno z domu ve stejnou dobu. 😞

Navíc 2x servis na celé dopoledne taky dost boří můj kalendář. Jsem zvědav na reakci Škodovky (pokud to vůbec rozchodí) až jim napíšu, že chci prodloužit službu o období, kdy službu nebyli schopni poskytnout.

Link to comment
Share on other sites

A žádná jiná předešlá vzduchem dříve nechodila? S 1985 je to prvopokus? Všichni si předešlé museli nechat přehrát v servise?

Já totož od koupě v 6-2021 měl až do minulého týdne SW 1803

Edited by Zzzzz
Link to comment
Share on other sites

V 4. 2. 2025 na 10:37, JirikHL napsal:

Tak 1941 byl za mě teda nejlepší verze asi... mám 1985 a sem tam mi padá AA po kabelu (bezdrátové ne), jinak taky perfektní sw.

 

No tak jak to vyřeší, tak dej vědět prosímtě. Protože tenhle jejich pokus-omyl mě dokáže vytočit do běla :D Stejně jako to, že po mě chtějí peníze za službu, která nefunguje...

Takže opět půlden auto v servise a z dalšího pokusničení zase nic.

Domluva jen na další termín přistavení auta poté, co jim škodovka dá další "rady".

Jediné maličké pozitivum je, že i když nejde spustit přímý požadavek na topení, tak kupodivu aspoň funguje vzdálené plánování, tzn. i když nevím kdy ráno pojedu, tak od snídaně můžu v appce zadat aktuální den a čas o pár minut po aktuálním čase a ono se to odešle a auto tento požadavek příme a topení spustí.

Edited by Zzzzz
  • Díky 1
Link to comment
Share on other sites

Rovnaký problém, už som si myslel, že je chyba v slabej batérii. Auto som mal necelé dva týždne a funkcia, za ktorú som v podstate zaplatil cez ročné predplatné v rámci appky, prestala fungovať, takže ma to prekvapilo. O to viac, že po polovici mesiaca stále neprišla žiadna náprava ani informácia o probléme. Napíšem na podporu aj ja, snáď to v Škodovke posunú na vyššiu prioritu riešenia, obzvlášť keď je ráno vonku aj -10 °C tam, odkiaľ som.

Link to comment
Share on other sites

Mám, ten stejný problém. WEBASTO nelze spustit z aplikace MyŠkoda, ani z verze 8.0.0.

Vozidlo v servisu, standartně zkoušejí přehrát datové sady v několika jednotkách určitě je to: 09, 17, 75, 5F a myslím, že ještě nějaké další, ale teď přesně nevím. Jenže tohle už dělali (tenkrát to pomohlo), od té doby dobrý až do SW 1985. Opět to přehráli, žádná změna. (Ani funkční, ani nový data pro jednotku)

Topení stále nejde spustit (to plánování jsem nevěděl a nezkoušel).

Já mám ještě chybu v OCU, která nejde smazat, servis by ji rád vyměnil, ale musí schválit přímo ŠA. (Řeší už týden, už ji jednou měnili s tou stejnou chybou a pomohlo to.), nicméně mě občas nejde načíst v aplikaci celý auto, případně se přepínají uživatelé na guesta občas samovolně.

Ale jak to tak čtu s topením bude asi problém přímo v SW 1985. Ono totiž jestli jste si všimli v aplikaci MyŠkoda verze 8.0.0 přibyla možnost volit topení / odvětrávání, a taky topení ukazuje venkovní teplotu, aby jste se jako mohli rozmyslet, jestli to vůbec chcete zapnout. (Myšlenka rozhodně dobrá), ale od té doby to nejde. Podle mě je asi problém v tom, že ta nová apka není kompatibilní s tím topením nebo tak něco, předtím se to rozmyslelo samo jestli topit / chladit a teď tam bude o nějaké data navíc, a je otázkou jestli se to umí zpracovat v těch starých autech. Mě nejde ani aktualizovat ta venkovní teplota? To Vám jde?

A jak starý máte auto, který takto zlobí (já mám 08/23).

Díky.

 

 

 

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Plánovanie funguje úplne v pohode, a aj po dokúrení príde z aplikácie notifikácia, aj keď je trochu nepraktické neustále nastavovať čas manuálne. Mám auto Octaviu z roku 2021. Vonkajšiu teplotu, ktorú do aplikácie nedávno pridali, nie je možné aktualizovať priamo z aplikácie. Podľa môjho pozorovania je potrebné fyzicky odomknúť auto, pričom sa teplota v aplikácii niekedy aktualizuje, ale takto to opäť stráca zmysel.

 

Mám to odsledované – priame kúrenie z aplikácie prestalo fungovať okolo 22. januára. Čokoľvek, čo chalani zo Škodovky v tom období menili, pravdepodobne spôsobilo tento problém (odkedy pribudlo odvetrávanie). Vidím to ako čisto softvérový problém aplikácie alebo serverov, s ktorými aplikácia komunikuje.

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Jj, on to jen SW problem standartne bude. Jen u me umocnen jeste i HW jako bonus navic. Jsme na tom vsichni stejne evidentne, ta teplota, ktera nejde aktualizovat, je pravdepodobne zpusobena tou stejnou chybou….. To jsou patlaci, bych chtel delat v praci jak oni fakt…….

 

  • Líbí se mi 1
Link to comment
Share on other sites

U mě se to stalo 21.1. a od té doby bylo auto 3x v servise, kde milionkrát pokusničili podle zaslaných (tady si nejsem úplně jistý, jestli nemá být v tomto posledním slově na místo L spíše R) podkladů podle škodovky a teď čekám na čtvrté pozvání.

 

Link to comment
Share on other sites

Typický problém, keď jedna ruka nevie, čo robí druhá – tím vývojárov softvéru a správcov aplikácie nekomunikuje so servismi, ktoré zbytočne plytvajú prostriedkami a časom na diagnostiku neexistujúcej závady, ktorú ani nemôžu opraviť. V Škodovke by mali v prvom rade zlepšiť internú komunikáciu medzi oddeleniami, pretože ak riešenie takéhoto banálneho problému trvá celý mesiac (najmä keď samotné ovládanie cez plánovanie funguje normálne), vrhá to zlý tieň na ich platené predplatné za používanie tejto služby.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...