Jump to content

kryt masky chladiče :help:


Majký

Recommended Posts

první poznatky

motor se zahřeje o chvilku dřív

hlavní rozdíl je na delších cestách - není potřeba tak topit

Tak to me zajima - co to je o chvilku driv?

Tohle prece nemuzes jen tak rict - s cim to srovnavas? Vzdy za stejne teploty okolniho vzduchu? Za jeho stejne vlhkosti? Atd, atd...

Efekt by se nechal zmerit v klimakomore, ale v beznem provozu za neustale se menicich povetrnostnich podminek???

No a ze hlavni rozdil je na delsich cestach - to je trosku zvlastni, ja bych hledal hlavne prinos v rychlejsim zahrati motoru po studenem startu, ale to je podle me znacne diskutabilni.

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Karosy mají na zimu takovou obrovskou dečku na chladič, dvojdílnou, na přezku...

Termostat - netermostat, do motorového prostoru prodí míň studeného vzduchu. Ten motor není ochlazován tak zvenčí, takže u dieselů vidím vážně přínos - akorát to pak nechce moc blbnout, bo by se mohl náhodou ten motor i přehřát (vždyť říkám, že Karosy ji mají dvoudílnou, na přezku ...)

Link to comment
Share on other sites

nevim, nikdy sem o tom neslyšel a v zimě startuju dobře................autíčko mi topí po pár stech metrech, ikdyž ted je jen kolem 5 - 6 stupnů pod nulou, ale jelikož se v nejbližší době do ruska nebo na aliašku nechystam tak si to asi pořizovat nebudu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...