Kuchar7 Posted August 23 Share Posted August 23 Jakých nabíjecích rychlostí dosahujete na DC nabíječkách? Moje iV 60 nabíjí i po 5min pouze 67kW (stav nabití na začátku 40%). Zkoušeno na CCS Combo 300 kW stojanu od ČEZu. Přijde mi to divné, auto by mělo zvládat 120kW... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabiza Posted August 23 Share Posted August 23 (edited) Já mám zatím rekord 142 kW na IONITY na ME 3.0 softwaru. Víc mi to nedokáže dát, protože je to omezené softwarem (ME 3.1 dává až 175 kW). Věc se má tak, že nejvyšších rychlostí dosahuješ do 40 % kapacity baterie. Pak nabíjecí křivka klesá. Na 40 % bys měl mít už jen kolem 119 kW a u 80 % bys měl být někde na 65 kW. Pak je tu i několik dalších proměnných. Byl si na stojanu sám? Byla to opravdu 300 kW nebo něco menšího? Jaká teplota byla venku, jak dlouhou trasu si měl za sebou a opravdu si zapojil DCčkový kabel? Ony ty mrchy od ČEZu v sobě mají i ACčko. Edited August 23 by Sabiza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuchar7 Posted August 23 Author Share Posted August 23 (edited) Já mám verzi 3.5 (software 1701) už z výroby. Ale jen model iV 60, ten má méně článků a tedy rychlost by měla být až 120kW. Přikládám foto z dnešního pokusu, teplota 23°, jel jsem 5km, byl jsem tam sám, ČEZ o stojanu tvrdí 300kW. Takový stojan, má pouze dva stejné velmi tlusté kabely: Zkusím tedy vyjezdit na 20% a dojedu na IONITY. Uvidím. Edited August 23 by Kuchar7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martab Posted August 23 Share Posted August 23 Ono nabíjení nad 50% kapacity už je pod maximem, takže tam nehrozí dosažení maximálního slibovaného nabíjecího výkonu. starší SW: po zrychlení nabíjení: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuchar7 Posted August 23 Author Share Posted August 23 Díky za nabíjecí křivky, těch mých 67kW při 40% není zas tak daleko od cca 75kW na nabíjecí křivce. Zkusím tedy dojet na IONITY až tam budu mít 10-20% a uvidím, jestli to vytáhne něco blížící se udávané rychlosti 120kW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuchar7 Posted September 6 Author Share Posted September 6 Tak potvrzuji, při stavu nabití kolem 20%, po dlouhé jízdě, se nabíjecí výkon dostane přes 100kW. Takže asi takto v pořádku. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.