Zzzzz Posted September 25 Share Posted September 25 Druhý den se mi po delším stání (cca 10 hodin) stalo, že mi po nastartování začalo auto řvát, rosvítilo varovnou červenou kontrolku a napsalo alarm: "Zkontrolujte prosím hladinu chladící kapaliny" Ta je v pořádku, nemizí a je těsně pod ryskou maxima. Po vypnutí motoru a této vizuální kontrole, včetně sundání víčka nádobky, jsem nastartoval a celý cen, všech cca 6 startů, úplně v pohodě a po delším stání dnes ráno opět stejný příběh i se stejným postupem a je zase "klid" Není příjemné být vítaný v autě právě takovou hláškou. Máte někdo zkušenost / nápad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nocturnal1 Posted September 26 Share Posted September 26 Dva týždne dozadu som to riešil, ale mne voda skutočne mizla, najprv pomaly, neskôr po 15 km od doliatia už hlásila málo kvapaliny. Servis a výmena termostatu, na ňom bol únik. U mňa ale tým, že to bol vadný termostat, po doliatí a naštartovaní bolo všetko o. k. dokiaľ sa nezohrial motor, ako sa potom otvoril termostat, voda začala vytekať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted September 27 Share Posted September 27 (edited) Za studenýho motoru doplň kapalinu na max. Potom uvidíš. Tvůj popis sedí přesně na to, že tam máš prostě málo vody. Ryska maxima je těsně nad spojem spodní a vrchní části nádobky, takže tam není ani pořádně vidět. Edited September 27 by lucky.jack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zzzzz Posted September 27 Author Share Posted September 27 Za studeného motoru jsem ji kontroloval a nádobku prověcoval baterkou, právě proto, abych viděl hladinu. Ta se stále drží tak 3-4 mm pod ryskou maxima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted September 27 Share Posted September 27 A budeš ji dolevat na max nebo budeš jen psát že jsi ji kontroloval? Pakliže ji nedolijes na max, tím neodzkousis jestli to pomohlo tak asi není co řešit 🙄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zzzzz Posted September 28 Author Share Posted September 28 Popisoval jsem stav s první chybou. Je to ale zatím stejné i po dolití na rysku. Uteklo pár dnů, pár jízd, kapalina nemizí, ale hlášky po delším stání nemizí... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted September 28 Share Posted September 28 Klasická,stále se opakující problém s čidly-drátky v nábobce. 1) vytáhnout nádobku,nalít ocet nebo jinou kapalinu rozpouštějící vodní kámen.Já to dělám spec.přípravkem od opravářů praček na vodní kámen. Napít,nechat půl hodinky působit,občas protřepávat.Nalít horké!! 2)pokud to nepomůže,tak novou,stojí pár stovek 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zzzzz Posted September 28 Author Share Posted September 28 Zajímavý postup. Díky za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted September 28 Share Posted September 28 (edited) Tohle jsem viděl naposledy u jednickovy fabii, ne u 4 Octavie. Nicméně za to nic nedáš. Edited September 28 by lucky.jack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zzzzz Posted October 4 Author Share Posted October 4 "babská rada" ale díky, pomohlo to a je klid ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.