Jump to content

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Posted

https://www.auto.cz/skoda-superb-nove-generace-v-odvaznejsim-baleni-prohlednete-si-moznou-podobu-133640?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

 

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
Posted
V 10. 11. 2020 na 10:43, bojler napsal:

Asi lepší varianta než Turek, ale i tak je to škoda.

V BA sa robi Touareg, Cayenne, Q7, Q8. Nerozumiem tomu miestnemu sentimentu nad made in CZ.

Posted
před 16 hodinami, stafa napsal:

@omicron

U nás zase písali, že to vyhrala BA kvôli lacnejšej pracovnej sile a nižším nákladom... Logicky by cena ísť hore nemala... Iba že by?

Přesně jak psal @guest100, taková kalkulace je jen pro větší zisk a nižší náklady pro koncern. Vzhledem k prodejům S3 a čekačce na ně nemá VW a Škoda žádný zájem na jejich nižší prodejní ceně. Nikdy v minulosti se nic takového neudálo, tím myslím, že by taková "škatulata hejbejte se" vedla k nějakým bonusům pro zákazníky, myslím, že je to zcela iluzorní představa...

  • Pozitivní 1
Posted

 

V 17. 11. 2020 na 3:42, guest100 napsal:

Matematika VW, potažmo ŠA je ale trochu jiná (bohužel):  lacnejšia pracovná sila v SK +  nižšie náklady v SK = větší zisk pro VW + importní přirážka do ČR = vyšší výsledná prodejní cena v ČR. Vůbec bych se nedivil, kdyby v Bratislavě vyrobený Superb měl v TP uvedeno stejně jako Citigo: ŠKODA AUTO A.S., MLADÁ BOLESLAV, ČR.

 

Tato matematika počítá s náklady v mnohem širším měřítku. Především jde o to, aby se vůbec auta mohla smysluplně vyrobit z kapacitních důvodů. Zmiňovaná "importní přirážka" je zcela marginální záležitost. Už teď se vyplatí vozit do Bratislavy nalakované karoserie Karoků na montáž. Stejně tak se v Osnabrücku lakovaly Fabie nebo tam byla rozšířená montáž Karoku.

 

Embecka: Je vcelku jedno, jaké modely se montují v Bratislavě. Ten člověk na pásu není v Bratislavě nijak významně blbější a neschopnější. Asi pochopíš, že bych byl radši za výrobu v ČR.

  • Pozitivní 1
Posted

Ano, i z Ruska se vyplácelo dorovnávat kapacitu a vozit Octaviu (10 000 ks v roce 2018) a Yetiho (2016/2017). Mimochodem v obou případech jako AM se zvýhodněnou cenou.

Posted
před 14 hodinami, bojler napsal:

Asi pochopíš, že bych byl radši za výrobu v ČR.

Z pohladu nejakeho vw cz patriotizmu asi ano, ja som mal na mysli zjednodusene povedane kvalitu. Ale cele to bolo o tom (opravte ma), ze bolo potrebne navysit vyrobne kapacity skodovky a ta dala prednost inym modelom. Rozhodli sefove, ale cital som, ze skodovaci za Superba malo bojovali, resp ako vyššie, dali prednost inym.

 

Co je podla man horsie z pohladu Superba, opat ma prip. opravte, ze skodovaci maju vyvyijat Passat na spolocnej platforme(narastie), mal by byt liftback ako S a proste predajme zas vela Passatov, najlepsie potom aj bez Superba. Taky mam z toho pocit.

Posted
před 1 hodinou, embecka napsal:

skodovaci maju vyvyijat Passat na spolocnej platforme(narastie), mal by byt liftback ako S a proste predajme zas vela Passatov, najlepsie potom aj bez Superba.

 

Passat bude opět sedan a combi. Bylo mně řečeno, že zprávy o liftbacku jsou jen fáma.

 

Co se platformy týče, tak na stejné jsou už teď. Jen má Passat kratší variantu rozvoru a další drobné odlišnosti. Co se podoby vzhledu týče, tak bych VW výjimečně pochválil. Nevim, jestli šlo o poučení z krizového vývoje z Evropy u dvojmodelu Rapid/Toledo, ale už Ateca a Karok jsou poměrně dost šikovně odlišené. Musím se přiznat, že Formentor jsem musel narychlo porovnávat na fotkách, jestli jde skutečně jen o Leon na chůdách a nebo jsou to dvě odlišná auta.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...