Petr Svetr Posted October 30 Share Posted October 30 (edited) před 18 hodinami, Plzeňáček napsal: To, že je to proti homologaci mě nezajímá, je to bezpečnější a na všech autech která mají manuální zapínání světel taky svítí zadek neustále. z výzkumů jednoznačně vyplývá, že je mnohem nebezpečnější, když někdo svítí a někdo ne, než když všichni nebo nikdo nesvítí...a to platí jak pro přední, tak pro zadní světla... a klidně si mě zase mínusujte, je to vaše volba, ale realita hovoří jasně Edited October 30 by Petr Svetr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Svetr Posted October 30 Share Posted October 30 před 18 hodinami, VeteranChild napsal: Pokud se moc interně v elektronice nezměnilo změnilo se téměř vše... kdyby tu byl ještě ferda25, vysvětli by to jistě fundovaně... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeteranChild Posted October 30 Share Posted October 30 Jsou auta, co z výroby svítí i ve dne zadními obrysovkami (např. Renault nebo BMW) a žádný problém s tím není. Superb 4 je (stejně jako O4) platforma MQB Evo, takže by mělo být možné aktivovat tzv. skandinávský režim. Problém je, že na nových autech je zavedený systém SFD2, kvůli kterému je nutné pro kódování použít ODIS. Jinak by asi stálo za to, vytvořit pro další diskuzi o téhle problematice nové téma v sekci elektrika. 🤔 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted November 5 Share Posted November 5 V 30. 5. 2024 na 19:45, Adam Rýpar napsal: Taky jsem dnes staticky viděl bílou ve verzi LK. Ženě jsem řekl, že tohle je nový S4. A prý, že vypadá divně, nic moc proti S3. Nicméně měl 17" a konečně i s těmi vypadá auto fajn. Bohužel ale úplně zapadá, není na něm z mého pohledu žádný výrazný prvek. Škoda... LaK má 18". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted November 5 Share Posted November 5 V 17. 10. 2024 na 14:46, Kudas napsal: Hlavně 2.0 TSI 150kw stojí na korunu stejně, jako 2.0 TDI 110kw. Teď jen prodat svého S3 a jde se objednávat. 😁 TSI/195 kW stálo stejně jako TDI/142 kW. Ale má jiné brzdy! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kudas Posted November 5 Share Posted November 5 Nechápu co mi tím chceš říct? Já píšu o 150kw benzínu, který byl představen ceníkově teprve před pár dny... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted November 6 Share Posted November 6 (edited) Že tam bylo za stejnou cenu ještě něco navíc. Už jsou známy parametry auta s tímto motorem? Jakou chceš výbavu, a co tě láká na tomto motoru? Edited November 6 by mito7 Doplnění. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigbore Posted November 6 Share Posted November 6 Mne sa tiez paci ten motor, parametre uz mas 150kW a 320Nm od 1500ot. To je za mna slusne. 100vka za 7,4s combi. Kto nechce naftu alebo IV a nestaci mu 1.5 tsi a 2.0 195 kW je vela/drahe a nechce 4*4 tak tomu rozumiem. Oproti 1.5 pojde lepsie a spotreba nebude az taky rozdiel a za mna je tam velke plus ze ma mokre dsg. Ked nechces nevyuzijes 195kW a 4*4 tak za mna super volba ktora bude jazdit o 1,5-2 l menej ako silnejsi 2.0tsi. Bral by som kombi sportline. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e1. Posted November 6 Share Posted November 6 Presne takto som kupoval predchodcu, prakticky za cenu 110 kW TDI bolo 140 kW TSI. Ak niekto nejazdí obrovskú porciu kilometrov aby sa mu oplatilo zobrať naftu, tak je ten motor taká zlatá stredná cesta. Samozrejme aj ja som slintal po 206 kW TSI, ale tam bol výrazný cenový skok (vyššia cena auta, vysoká registračná daň, vyššie servisné náklady a samozrejme aj spotreba niečo pridá do súčtu). Ak by som bral nového Superba, a financie by to dovolili, tak pravdepodobne by som znovu išiel do tohto motora. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kudas Posted November 6 Share Posted November 6 Já na ten motor čekal od představení S4. Upřímně jsem čekal, že bude cena vyšší než za 2.0TDI 110kw, proto mě to mile překvapilo. Naftu už jsem nechtěl, takže za mě ideální volba tenhle motor se shodnou cenou jako za naftu. Objednal jsem ho v Laurinu s webastem, tažné, R19 a stěrač . Jen jsem teď koukal, že ho vyřadili z nabídky pro Sportline a to i u Kodiaqu. Tak nevím co se děje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted November 11 Share Posted November 11 Kolik tě to vyšlo. Koupil jsem 195 kW v Laurinu s webastem, tažné, stěrač, přímé měření. A vč. střešního nosiče, vaku na lyže, lišty zadního nárazníku, prodloužené záruky a předplaceného servisu na 5 let/100 000 km jsem dal 1 280 600,-. Čekal jsem přes 5 měsíců. Když už, tak maximum. A nelituju toho, předokolka i se silným motorem toho hodně "prohrabe" a ztratí na zrychlení. Pro normální pojížďky jsem do 8 litrů na 100. " Výkonu není nikdy dost" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.