Petr Svetr Posted February 2 Share Posted February 2 (edited) to asi těžko, jak se dívám na tyto fotky, je to totožné, jedno je lift a druhé kombi Edited February 3 by Petr Svetr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjus Posted February 2 Share Posted February 2 A to ukazuje co? Můj problém je, že nejde dát síť do poloviny hloubky kufru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondra16V Posted February 3 Share Posted February 3 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Svetr Posted February 3 Share Posted February 3 před 19 hodinami, kjus napsal: A to ukazuje co? Můj problém je, že nejde dát síť do poloviny hloubky kufru. co to ukazuje? že je to úplně stejné jako to měl Super III, tečka... nesrovnavej Superba IV s ničím jiným než je/byl Superb III ... a smiř se s tím nebo si kup jiné auto... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjus Posted February 3 Share Posted February 3 Nevidím důvod srovnávat pouze s předchozím superbem. Neustále jsou tu i srovnání s kodiaqem a passatem. Smiř se s tím, nebo si najdi jinou zábavu. Pokud jde o sítě v kufru, má Octavia prostě navrch. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazycek Posted February 3 Share Posted February 3 (edited) Jako videl sem hodně,ale dohadovat se kvuli sitim to teda jeste ne😂 v živote jsem site v jakemkoli aute nepouzil. Cest vam asi je pouzivate kazdy den 😂 Edited February 3 by bazycek 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjus Posted February 3 Share Posted February 3 No pointa mého sdělení byla, že jen kvůli sítím bych do servisu rozhodně nejezdil, protože stejně stojí za houby. Netušil jsem, že z toho bude křížová výprava. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazycek Posted February 3 Share Posted February 3 No ono ja to chapu i kdyby to bylo jen kvuli sitim,coz nebylo jelikoz michal b mel celkem dost veci co jim sdelil. Me do auta nedali destnik a i kdyz sem skodovacky destnik jak v s1-s3 i ted s4 nikdy nepouzil tak me proste sralo,ze sem nedostal co jsem proste zaplatil i kdyz to je vec co nepouziju. Taktez jsem myslel ze mi tam nedali deky k packetu ktere jsem nasel az po mesici 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rds76 Posted February 4 Share Posted February 4 Jelikoz v S4 nemam dvojitou podlahu tak site mam natazeny a pouzivam je k ukotveni, je to fajn vec. Dokonce jsem si tam vysunul tu kapsu a mam tak dalsi 2 hacky k dispozici. V S3 jsem mel dvojitou podlahu a prostror tim takto rozdelil na dve casti aby to v kufru nelitalo... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kudas Posted February 10 Share Posted February 10 (edited) Jak se v navigaci aktivuje/ přidávají ty situace na trase? Například odstavené vozidlo atd. Nevidím to nikde a ani mně to nehlásí. Díky Edited February 10 by Kudas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas89 Posted February 10 Share Posted February 10 Aplikace Traffication . Ale ještě nikdy mě neupozornila na nehodu zúžení silnice a podobně . Radary to hlásí kde nejsou . A kde jsou tak nic 😀 můžeš tam nahlásit i ty , pokud něco je na silnici. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kudas Posted February 10 Share Posted February 10 už jsem to objevil. Furt jsem to hledal v navigaci.🙃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted February 19 Share Posted February 19 V 3. 2. 2025 na 20:27, bazycek napsal: Jako videl sem hodně,ale dohadovat se kvuli sitim to teda jeste ne😂 v živote jsem site v jakemkoli aute nepouzil. Cest vam asi je pouzivate kazdy den 😂 Mně vadí chybějící stmívání u zrcátka spolujezdce a rozsvěcení mlhovek dotykově - dříve jsem zatáhl za knoflík a bylo to. Dneska hledám, kde se dotkout. Pravda dá se rozsvítit samostatně i jakákoliv jedna mlhovka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjus Posted February 19 Share Posted February 19 15 minutes ago, mito7 said: Pravda dá se rozsvítit samostatně i jakákoliv jedna mlhovka. Což je ovšem výborná změna, protože konečně můžu rozsvítit zadní mlhovku samostatně. Dřív, když jsem nechtěl porušit zákon, to byly obě, nebo nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondra16V Posted February 22 Share Posted February 22 Sportline 4 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted February 27 Share Posted February 27 Vypadá to divně, Sportline a malé kotouče ve velkých kolech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Svetr Posted February 28 Share Posted February 28 ... a ještě je to dražší než L&K... jak jste ne to s objednavkami, kdy jste letos objednávali a jaký máte termin dodání ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
literakl Posted March 3 Share Posted March 3 Ahoj, zvažuji 2.0 TDI, ale konkurence mě od dieslů odrazuje. Že motor dobrý, ale města zakazují vjezd (tohle je ale Euro 6) a že za pár let bude problém prodat. Jak to vidíte vy? A za druhé, jaký mám čekat pokles hodnoty auta? Od oka mi to podle bazarů přijde na 100+ tisíc ročně. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjus Posted March 3 Share Posted March 3 No taky si říkám, že jsem udělal chybu. Doteď jsem si vždycky kupoval záměrně benzín, poprvé jsem to porušil, a hned se mi to vymstilo. Ve Francii už teď nejde získat emisní plaketu s třídou 1. A v nedaleké budoucnosti by se to mělo zhoršit/rozšířit. Ohledně hodnoty nebo prodejnosti nebudu spekulovat, ale toto je (pro mě reálný) problém, který pociťuju už teď. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
literakl Posted March 3 Share Posted March 3 Jak se ti to vymstilo? Trojku bys měl získat, pokud nemáš hodně straé auto. Crit'Air E (zelená): Elektrická a vodíková vozidla. Crit'Air 1 (fialová): Vozidla na plyn (CNG, LPG), plug-in hybridy a benzinová vozidla splňující normy Euro 5 a Euro 6 (registrovaná od 1. ledna 2011). Crit'Air 2 (žlutá): Benzinová vozidla splňující normu Euro 4 (registrovaná mezi 1. lednem 2006 a 31. prosincem 2010) a dieselová vozidla splňující normy Euro 5 a Euro 6 (registrovaná od 1. ledna 2011). Plaketa Crit'Air je povinná pro vjezd do nízkoemisních zón, jako je Paříž, Lyon, Grenoble a další města. Například v Paříži je od pondělí do pátku mezi 8:00 a 20:00 povolen vjezd pouze vozidlům s platnou ekologickou plaketou Crit'Air třídy E, 1, 2 nebo 3. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjus Posted March 3 Share Posted March 3 Od letoška už do Paříže s trojkou vjet nejde. Respektive jde jen v noci a o víkendech. Vzhledem k tomu, že původní plán byl zakázat i třídu 2 už vloni, vidím to jen jako otázku času. Kromě toho je velký problém ve městě naftu natankovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
literakl Posted March 3 Share Posted March 3 Naštěstí Paříž ani Berlín nepotřebuji. Každpádně díky za info. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pheorinos Posted March 3 Share Posted March 3 Ten nový volant s nápisem ŠKODA je podle mě vážně povedený. Ne každému se musí líbit, ale mně se líbí a dávám 👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas89 Posted March 3 Share Posted March 3 Takže s dieselem mam zapomenout na výlet do Paříže ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjus Posted March 3 Share Posted March 3 Zatím je to v pohodě, ale je třeba trochu plánovat tankování. Většina pump v Paříži naftu nenabízí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.