PetriCZECH Posted May 13 Posted May 13 Tak ona ta motorizace s sebou nese i jinou převodovku, alternátor a jiné např. odhlučnění atd., což rozdíl 50000,- obhájit umí. Ale souhlas, rozhoduji se teď taky, který motor vybrat a nevím. Tím masivním zdražením 2.0 TSi 150kw mi do toho docela hodili vidle, tak zvažuji, jestli 2.0 TDi 110kw nebo 1.5 TSi 110kw. Výbavu chci Sportline + doplňky. Strop jsem si dal 1300000,- (ceníková cena)…nájezd roční okolo 20000km, převážně dálnice na trase Přerov - Brno. 1 Quote
JJ86 Posted May 14 Posted May 14 Ja keď som vyberal tak ten slabší dvojlitrový benzín ešte nebol v ponuke, tam by som si to vedel predstaviť, že by som radšej oželel nejakú výbavu. Ale určite neľutujem, motor je to dobrý. Pár drobností ma na aute štve ale motor vobec. Jazdíme pravidelne dvaja dospelí + dve deti s plným kufrom a úplne na pohodu, ale ako hovorím na ťažký vlek to asi nebude. Myslím, že na dialnici budú super oba motory, predsalen superb je dialničný parník Quote
rogerer Posted May 14 Posted May 14 díky za postřehy. Snažím se zajistit někde alespoň testovací jízdu té 1.5 (nikde to moc nemají). Každopádně na dálnici 2.0 TDI 110kw úplně ideální - a v Německu mu nechybí síla a pružnost ani mezi 130-180kmh a tam si myslím že právě 1.5 může hodně ztrácet (otázkou je jak často toto člověk potřebuje) ... Quote
JJ86 Posted May 14 Posted May 14 V nemecku som na ňom ešte nebol ale 140-150 jazdím na dialnici celkom bežne bez problému, tam je ešte slušná rezerva Predtým som mal Karoq 4x4 2.0 tdi 110 kw a rozhodne mi neprijde superb nejak lenivejší na dialnici, skor naopak asi díky aerodynamike. Odpich z miesta mal ale samozrejme lepší Karoq s 4x4. Určite si ho skús, niekde ho predsa musia mať na vyskúšanie. Quote
bazycek Posted May 18 Posted May 18 1.5 je mnohem titsi nez 2.0 i projev motpru je proste lepsi. jedine kdy se projevi obsah je kdyz bys vytacel do 6000 pak motpr rve. neni co resit urcite laurin nez selection s 2.0 1 Quote
rogerer Posted May 20 Posted May 20 (edited) ani jsem tak neresil 2.0 tsi 150kw po tom zdrazeni jako 2.0 tdi 110kw na ktery jsem zvykly. Ale zvolil jsem tedy 1.5 L&K… tak uvidime…Dodani jsou nyni az listopad, pry lidi blázní po superbech a kodiacích sportline Edited May 23 by rogerer Quote
tomashewk Posted May 28 Posted May 28 @rogerer mám 1.5 TSI mhev a nemůžu si ho vynachválit. Je pravda, že při náhlém zrychlení je to takové línější (než najede turbo), ale pokud jezdíš předvídavě, tak to není problém. Nějaké postřehy z praxe ohledně spotřeby a kolik motor točí najdeš třeba zde 1 Quote
Hrady Posted June 8 Posted June 8 Ahoj, mám cca 2 měsíce Passat B9 1.5 e-TSI, najeto 7000 km a musím říct, že je to prima motor. Jezdím město i dálnici. Spotřeba super, pokud člověk umí pracovat s plynovým pedálem, předvídá a do každé zatáčky zoufale nebrzdí, tak při dodržování rychlostních limitů to mimo město jezdí za +-4 l/100km. Na dálnici je to také dost o stylu jízdy. Když to provoz dovolí, jezdím tak 160-170 km/h a dálniční průměr mám 6.5 - 7.5 l/100km, ale snažím se koukat hodně dopředu, využívat plachtění a na brzdu šlapat co nejmíň. Poslední cesta Plzeň -> Nový Jičín za 3:45h a s průměrnou spotřebou 5.9 l/100km. Při 170 km/h točí motor na sedmičku 3000 ot./min, což je fajn. Hlučnost není úplně zanedbatelná, když jedete po dálnici stálou rychlostí, tak motor i při vyšších rychlostech skoro není slyšet, ale při podřazení nebo při vyšší zátěži o sobě dá vědět a to ne úplně málo, řekl bych srovnatelně s dieselem. Každopádně je to první auto, na kterém mi nevadí start-stop. V kombinaci s plachtěním je to skvělá věc a vše jde hladce, není důvod vypínat. Souvisí s tím ještě jedna důležitá věc týkající se komfortu, na tomto novém motoru Evo2 za mě není možné postřehnout přepnutí režimu na 2 válce. Na předešlém Touranu s 1.5 TSI Evo1 to bylo slyšet i cítit, tady ale vůbec nic, prostě jsem to za celou dobu nezaznamenal. Úžasný krok vpřed v této oblasti. Jinak nejsem úplně brzda provozu, ale výkon mi nechybí, na dálnici je to schopné zrychlovat i ve 150 km/h bez podřazení a pokud potřebujete akceleraci větší, podřazuje to rozumně o stupeň, na krev to jde až opravdu při kickdownu. Asi úplně nemám, co bych tomu autu vytknul, když pominu hysterický protikolizní systém, který nejde nastavit na mírnější režim, jako to šlo na Touranu. Těším se na další kilometry. 1 4 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.