hybca Posted April 1 Share Posted April 1 asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abeljozef Posted April 1 Share Posted April 1 (edited) Ani terajšie 2.0 TSI nemaju kombinovany vstrek a vysoko pravdepodobne ho už nikdy mať nebudú. Edited April 1 by abeljozef 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martind_ Posted April 16 Share Posted April 16 Proč furt Škoda čachruje s výkonem? čekal jsem, že u nové generace stoupne výkon ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milososka Posted April 16 Share Posted April 16 V 1. 4. 2024 na 14:20, hybca napsal: asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem Neříkal prodejce, kdy zhruba půjdou TSI do prodeje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e1. Posted April 16 Share Posted April 16 39 minutes ago, martind_ said: Proč furt Škoda čachruje s výkonem? čekal jsem, že u nové generace stoupne výkon ! Prečo asi? Emisie. Inak ten výkon, to je iba číslo. Ak ten motor dobre vyladia, teoreticky môže jazdiť lepšie ako 206 kW verzie. Teoreticky... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouchy01 Posted April 16 Share Posted April 16 Vždyť stoupl... základ je v motoru EA888 DLBA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigbore Posted April 26 Share Posted April 26 Jedno v com je zaklad je to nahrada 2.0 tsi 206kW DNFE takze ano vykon tam klesol otazka je ci to bude tak citit ale osobne si myslim, ze bude este udusenejsi ako DNFE a nepojde tak dobre. Nieco napovie (ajked nie vsetko) aj zrychlenie starsia verzia 5s a novsia 5,7s 0-100 (combi). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanmar Posted April 26 Share Posted April 26 Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot. 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted October 14 Share Posted October 14 Překvapila mě převodovka, která při 130 na 7 točí 2500 ot. Předpokládal jsem že bude těžší převod, zvlášť, když automobilka udává, že maximálka 250 je dosahována na 6 přev. stupeň. Na 400 Nm při 1650 ot. by mohla být 7 rychlejší (těžší). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixik2 Posted October 14 Share Posted October 14 (edited) milososka: Výroba je od 24.2.2025.Pardon.Spletl jsem si s 2.0 TSI 150 KW u Octavie. Edited October 14 by Dixik2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted October 23 Share Posted October 23 Na motoru vidím něco jako vstřiky, ale na výfukové straně a navíc jich tam je 8 ks. Má to snad 2 na každý válec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rapid1.0 Posted October 23 Share Posted October 23 Třeba to je úplný bullshit co teď napíšu, ale není to "pozůstalost" po době, kdy motor 2.0TSI měl přímé i nepřímé vstřikování? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 23 Share Posted October 23 No, mám dojem, že toto je o minimálně jednu generaci novější motor. A co by tam jako bylo? Odpojené vstřiky? Na výfukové straně? Jeden vstřik byl přímo do válce, druhý v sání pro každý válec. před 3 hodinami, mito7 napsal: Na motoru vidím něco jako vstřiky, ale na výfukové straně a navíc jich tam je 8 ks. Má to snad 2 na každý válec? Zkus to vyfotit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted October 25 Share Posted October 25 Ne, ne to nejsou odpojené vstřiky. Do každého vedou 2 kabely a jsou do hlavy na výfukové straně. Není tam žádný přívod benzinu - asi vnitřkem hlavy. V sání jsou pozůstatky různých otvorů. Nevím jak se sem vkládá fotka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted October 25 Share Posted October 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abeljozef Posted Wednesday at 10:05 PM Share Posted Wednesday at 10:05 PM To sú prestavovače profilu výfukovej vačky. Vačka má dva profily a presunom sa tie profily menia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.