Jump to content

2.0 TSI 195kW


hybca

Recommended Posts

asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
V 1. 4. 2024 na 14:20, hybca napsal:

asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem

Neříkal prodejce, kdy zhruba půjdou TSI do prodeje?

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, martind_ said:

Proč furt Škoda čachruje s výkonem? čekal jsem, že u nové generace stoupne výkon ! 

 

Prečo asi? Emisie.
Inak ten výkon, to je iba číslo. Ak ten motor dobre vyladia, teoreticky môže jazdiť lepšie ako 206 kW verzie. Teoreticky...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jedno v com je zaklad je to nahrada 2.0 tsi 206kW DNFE takze ano vykon tam klesol otazka je ci to bude tak citit ale osobne si myslim, ze bude este udusenejsi ako DNFE a nepojde tak dobre. Nieco napovie (ajked nie vsetko) aj zrychlenie starsia verzia 5s a novsia 5,7s 0-100 (combi).

Link to comment
Share on other sites

Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Překvapila mě převodovka, která při 130 na 7 točí 2500 ot. Předpokládal jsem že bude těžší převod, zvlášť, když  automobilka udává, že maximálka 250 je dosahována na 6 přev. stupeň. Na 400 Nm při 1650 ot. by mohla být 7 rychlejší (těžší).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No, mám dojem, že toto je o minimálně jednu generaci novější motor. A co by tam jako bylo? Odpojené vstřiky? Na výfukové straně? Jeden vstřik byl přímo do válce, druhý v sání pro každý válec.

 

před 3 hodinami, mito7 napsal:

Na motoru vidím něco jako vstřiky, ale na výfukové straně a navíc jich tam je 8 ks. Má to snad 2 na každý válec?

Zkus to vyfotit.

Link to comment
Share on other sites

Ne, ne to nejsou odpojené vstřiky. Do každého vedou 2 kabely a jsou do hlavy na výfukové straně. Není tam žádný přívod benzinu - asi vnitřkem hlavy. V sání jsou pozůstatky různých otvorů.  Nevím jak se sem vkládá fotka.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...