sojkich Posted April 23 Share Posted April 23 Ahoj, jdu si pro radu od zkusenejsich. Prakticky vzdy kdyz startuju studeny auto, tak se na 1. rozjedu a pri potom do zahrati motoru (cca 1 km) se mi pri 1500-2000 neprijemne cuka na kazdym kvaltu. Pote vse zmizi. Zacalo to az pred koncem zimy. Poté jsem nechal delal naplne a filtry ale neustalo. Svicky mam pry v pohode. ) Nesetkal jste se s tim nekdo prosim ? Diky za radu O2 FL 2011 CFHC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter S Posted September 4 Share Posted September 4 Ahoj. Ja mam ten isty problem ,vzdy rano ked sa rozbehujem a pri 1500-2000 ot zacne skubat autom. Kazdy servis mi radili menit zhavice. Zhavice som vymenil . Diagnostika ukazuje tlaky, vstreky ok ,ziadna chyba a auto skube cca do 500m potom uz nic. Myslim,ze dam precistit vstreky a egr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.a.v.o.s Posted September 9 Share Posted September 9 Vyřešeno? Čím to bylo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sojkich Posted September 9 Author Share Posted September 9 Ahoj , prozatím. V létě byl relativní klid. Nejvíc problémů bylo za studenější rána. Teprve tento týden budu více testovat. Žhaviče budu mít teď v plánu s výmenou oleje na konci září. Tak to vemu s tím rovnou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.a.v.o.s Posted September 9 Share Posted September 9 Ahoj, mam 2Tdi 103kw 4x4 a pri zarazeni 1 a 2 stupne auto kolem 1500-2000 cukne tak prave resim cim to muže být, napada me spojka nebo vaha vzduchu ale nevim . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sojkich Posted September 10 Author Share Posted September 10 ja cukani citim i na trojce pri pridavani plynu, muzu vic i min ale cukani ustane tak za 2-3km jizdy , hadam ze by na to mela vliv teplota motoru. Jelikoz v lete jsem cukani tolik neregistroval, bude problem v nizsich teplotach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted September 11 Share Posted September 11 A není slyšet klepání nebo kovové cvakání motoru? Jestli ano, tak se něco podobného řešilo zde https://forum.skodahome.cz/topic/138698-cukání-a-cvakáni-motoru-za-studena-20-tdi-cr-103kw-16v/ a jde s velkou pravděpodobností o vstřikovače. Na SII se s tím teď taky potýkám, ale zatím se to dá tu chvilku vydržet (nechávám taky motor delší dobu klapat na volnoběh), pak už to jede ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sojkich Posted Wednesday at 03:42 PM Author Share Posted Wednesday at 03:42 PM Tak jsem si nechal s olejem vyměnit i zhavice a hle ustalo to. Tedy problém zřejmě vyřešen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.a.v.o.s Posted Wednesday at 03:49 PM Share Posted Wednesday at 03:49 PM Tak super, jen bych spíše řekl že žhaviče = špatné starty za studena 🤷♂️ ale třeba to má nějakou souvislost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sojkich Posted Wednesday at 07:27 PM Author Share Posted Wednesday at 07:27 PM Cekal bych to taky, motor nechyta nahned a mozna uz baterie ma taky neco za sebou , ale kdyz jsem videl nakonec ty zhavice, tak byly pekne odrovnany. Takze bych se nedivil. Bohudik investice za par stovek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.