Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

to revolic- aký moteur tam máš:-) BWA nebo CCZ? S BWA jsem měl něco podobného při startování a nakonec byla zjištěna "véééélká" závada na uchycení startéru.....

mám BWA, uchyceni? je tam silentblook?

ja to nemam pri startovanim, ale pri teplem motoru a neutralu, ted v zime to moc nedelá, chvění je nerovnomerné, někdy mín někdy víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

mate s timto motorem nekdo najeto treba 180 nebo 200 tisic km?

nikde se mi bohuzel nepovedlo o motoru v tomto "veku" nic najit... :(

kamarád kupoval 200 tisícoví, předchozí majitel se k tomu asi choval nějak normálně, celou dobu servisovaný v autorizáku. Nemá zatím žádný problém a kupoval to v AAA. Ale si nikdy nevybereš, prostě ojetina je ojetina a můžeš chytit krám nebo super auto a nikdo ti s tím moc nepomůže. Prostě do toho nevydíš. Je jasné že když koupíš auto s 30 tisíci nebo s 200, že o to s 200 se budeš muset asi starat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trpí, viz příloha. Já kupoval cca 163tis, těsnéní hlavy se měnilo hned, pak turbo (odešlo po čipu, bylo už načaté), jinak pár prkotin. Jediné, co jsem nedělal je ten řetěz na hřídeli, zvuk byl opravdu klepavější, ale jinak vše OK. Ale to byl motor AXX, vy máte novější revize.

Prodal jsem při cca 205, teď je tam cca 225 a měnil se brzdový válec (dle mého stačilo jen těsnění, ale...) a termostat (možná zbytečně).

TFSI_2.0_problemy.pdf

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ako som už hore písal, že mám nepravidelný chod motora na volnobeh, a zatrasie do sedačiek . Ma touž dosť serie !!!

Je zaujimave že u násmrzlo -5, -10 tak to nebolo tak cítit a ked je teplejšie tak dosť

V aut servise nič nevedia, ževraj motor TFSI je nepreskušany a rarita.

Ale počul som že to môže byt zavesenie motora, silentblook ktory je tam že bol rozchodený, tu je uvaha či ked to netlmi pohyb či to može takto triasť? AKo to otestujem?

ZAs iný típek povedal že to bude setrvačník, ale ako otestovať setrvačník či robi tieto problemy?

Ďakujem za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

Mám RS 2011 najeto 50 000 běžným tempem.Od listopadu otáčim i 2x týdně trasu Pardubice - Hannover s tím, že v Německu jezdím když to jde 200 km/h a naskytla se mi otázka jaká by měla být prevence abych neodpálil motor, když dostává takto zahulit.Na chlazení turba dávám velký pozor ale co třeba výměna oleje? Měním co 15 tis, nepomohlo by třeba co 10 tis km?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nevyužíváš 100% výkon, tak tomu motoru nevadí. Takže pokud to budeš mít v Německu furt ideálně do 4500 otáček, tak v tom nevidím problém. Nejvyšší výkon [kW / ot./min ] 147 / 5100-6000

Když vyměníš dříve olej, tak tomu neuškodí.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nazdar. Potrebujem pomoc alebo skor radu. Mam Octaviu II RS 2.0 TFSI, r.v. 2006. Odkedy som ju kúpil, stihla zožrať cca. 2litre oleja a to po prejdeni 4000km. To isté robila aj pôvodnému majiteľovi. Je to normálne že to takto žerie olej alebo je niekde problém. Za každu odpoveď ďakujem. Ma nabehaných cca 122000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Swenak s tím má určitě největší zkušenosti, já jsem řekl jen názor , který je podložen pouze tím, že jsem tam občas dolil "torchu oleje" (no občas...já si to už moc nepamatuju ale když parkuju u šváry tak stojím na nakloněné rovině s motorem "nahoře" a když jsem odjížděl, tak se mi několikrát stalo, že svítila žlutá "konvička"-říkal jsem si, že to přejde, je to přece tím, že auto stojí čumákem nahoru ale ono to tenkrát nezhaslo ani po dojezdu, když jsem stál doma na rovině. Ráno jsem nastartoval a furt-tak jsem dolil.) Jel jsem do servisu a tam mi řekli, TFSI? To je normální. Já vím, že tady zas všichni řeknou, že oni ničemu nerozumí. Jenže když jdu k doktorovi a něco mi řekne, tak taky není první reakce-je to debil, ničemu nerozumí. Tak jsem jim věřil-pak jsem si koupil jiné auto. Ale tohle si docela pamatuju, že říkali, že to trochu "víc bere olej" (BWA)-tak jsem to fakt dál neřešil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslel jsem to ve zlém :-) Jen jsem chtěl říct, že to úplně OK není, resp. že to může něco znamenat. Je rozdíl mít 0,5l na 1000km, nebo 0,1l na 1000km. To pak snad ani nemá smysl měnit olej, když ho tam do servisního intervalu, ať je pevný, nebo longlife, vyměníš i několik krát :-) Já tedy používám teď 5W40, ta spotřeba těch 1l/10tis km byla vždy pro 5W30.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

swenaku, já myslím, že my máme jasno. Já také nemyslel nic ve zlém. Že máš s těmito motory největší zkušenosti tady, o tom já vůbec nepochybuju. Pawouk a Ty jste výborné "informační kanály". Takže tak -mějte se chlapi a ať nám to jezdí i na "maiden olive oil" :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera si kolega postěžoval, že mu to najednou žere 1l / 2000km :-) Bylo to skokové a přisuzuje to oleji, má tam teď Helix Ultra 5W30 od Shell, tak kdo ví, možná je problém jen v oleji.

 

Jinak, pokud by jste někdo chtěl vylepšit zvuk vašeho motoru, tak do bazaru jsem dal rezonátor s vedením z GTI Edition 30 ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To je šíleně moc, mně žere určite pod litr na 10.000km - poslední interval mám najeto 20.000 a dolil jsem 1 litr - změnil jsem servis a myslím, že předchozí dával podmíru (doléval jsem dost brzy po garančce).- tedy to vypadá na 0,7 na 10.000...

 

Používám 5W30 (Castrol Longlife II resp. nástupce III)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já u svého 2.0 TSI to kontroloval teď skoro po roce (za 2 týdny dávam nový olej - 4tá výměna) a pořád mám témeř olej na horní rysce, takže spotřeba odhadem možná jen 0,5L i méně za 10 000km. Takhle to mám od novoty pořád stejný s tou spotřebou. Aktuálně najeto cca 31 600km. Používám celou dobu olej Total Quartz 9000 5W40 Energy (2 x jsem měl "ne Energy"). 

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím máte někdo zkušenost s Blow Off ventilem u TFSI, http://www.tuning-centrum.cz/blow-off-ventily-presne/blow-off-ventil-vag-motory-1820-tfsi-07.73227

Chápu, že nedojde k žádné změně výkonu. A ani to nepotřebuju. Jen se mi líbí ten zvuk.

 

Jde mi ale o to, zda to nějak neuškodí motoru, popřípadě, zda to jednotka motoru nevyhodnotí jako nějakou chybu apod...

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...