Jump to content

Diagnostika palivové soustavy


Tomas F

Recommended Posts

Lze přes VCDS diagnostikovat stav palivového čerpadla v nádrži a vstřiků -  např. přes tlaky, vstřikované množství apod? V diagnostice vidím jen kanál 106 -  tlaky na vysokotlakém čerpadle.

 

Diagnostika hlásí toto:

000135 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
 P0087 - 000 - príliš nízký - Sporadická
 info o závadì:
 Stav závad: 00100000
 Priorita závad: 0
 Frekvence závad: 1
 Poèítadlo resetù: 255
 Kilometry: 381737 km
 Indikace èasu: 0
 Datum: 2063.14.31
 Èas: 16:24:09

 

Žádaná a skutečná hodnota na kanálu 106 jsou skoro stejné, palivový filtr měním pravidelně. V úvahu asi připadá to v úvodu zmíněné.

 

motor CDAA, 2010

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Vyměň vysokotlaké? Mně se právě zdá, že vysokotlaké je v pořádku. Když jsem logoval hodnoty při studeném startu, tak žádaná a reálná hodnota byla skoro totožná - respektive asi tak během sekundy vyskočil skutečný tlak na 40 bar.

Spíš mám podezření na to nízkotlaké, je původní a občas dojíždím nádrž skoro do prázdna...

 

Ale zase si nejsem jistý - pokud by nízkotlaké čerpadlo málo tlačilo, dokázal by ten vysokotlak i přes to vygenerovat 40 bar? Nebo jak to zde funguje, tlak sice vygeneruje, ale pouze s nějakou omezenou dávkou paliva? 

 

Přidávám ještě graf z logu. Ty otáčky extrémně skáčou, tady ale ještě celkem dobré - motor při tom nechcípnul...

 

Edited by Tomas F
Link to comment
Share on other sites

vyskusaj , uvidis , ja som nizkotlak vymenil teraz lebo som ho mal doma a naco to opatrovat a beztak po 470tkm som potreboval menit tesnenie pod nim lebo pri plnej nadrzi smrdel benzin 

 

mam skusenost pri vypadku nizkotlaku to skape a uz nechyti vecsinou , poznam tie cerpadla ze bud bezia alebo nebezia vacsinou nic medzi tym ...  aj toto ked som vymenil tak som to zavzdusnil a nesiel natocit 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak se zdá, že čerpadla jsou v tom nevině. Po sérii pokusů/výměn spojených s chybou na vířivých klapkách, viz můj vedlejší thread, nebylo nalezeno nic, co by vykazovalo nějaký problém ať už v palivové soustavě, anebo někde jinde...

 

Jediná zajímavá věc - v diagnostice ve skupině 106 je uvedena veličina Fuel temperature (calculated) - která ukazuje teplotu paliva -50°C a podobné nesmysly. Nemá někdo ponětí, jak a z čeho se tato hodnota počítá? Je někde v nádrži nebo jinde nějaký snímač teploty?

106_fuel_temp.thumb.png.2ded26f070d971b7033d34ed722bc9a3.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...