Tomas F Posted June 22 Share Posted June 22 Lze přes VCDS diagnostikovat stav palivového čerpadla v nádrži a vstřiků - např. přes tlaky, vstřikované množství apod? V diagnostice vidím jen kanál 106 - tlaky na vysokotlakém čerpadle. Diagnostika hlásí toto: 000135 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 - 000 - príliš nízký - Sporadická info o závadì: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Poèítadlo resetù: 255 Kilometry: 381737 km Indikace èasu: 0 Datum: 2063.14.31 Èas: 16:24:09 Žádaná a skutečná hodnota na kanálu 106 jsou skoro stejné, palivový filtr měním pravidelně. V úvahu asi připadá to v úvodu zmíněné. motor CDAA, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted June 22 Share Posted June 22 pokiaľ beží čerpadlo v nádrží vymeň vysokotlaké čerpadlo a pozri do hadice k nemu a pôjde to ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas F Posted June 22 Author Share Posted June 22 (edited) Vyměň vysokotlaké? Mně se právě zdá, že vysokotlaké je v pořádku. Když jsem logoval hodnoty při studeném startu, tak žádaná a reálná hodnota byla skoro totožná - respektive asi tak během sekundy vyskočil skutečný tlak na 40 bar. Spíš mám podezření na to nízkotlaké, je původní a občas dojíždím nádrž skoro do prázdna... Ale zase si nejsem jistý - pokud by nízkotlaké čerpadlo málo tlačilo, dokázal by ten vysokotlak i přes to vygenerovat 40 bar? Nebo jak to zde funguje, tlak sice vygeneruje, ale pouze s nějakou omezenou dávkou paliva? Přidávám ještě graf z logu. Ty otáčky extrémně skáčou, tady ale ještě celkem dobré - motor při tom nechcípnul... Edited June 22 by Tomas F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas F Posted June 22 Author Share Posted June 22 (edited) Sorry za double post, telefon mi nějak nedovolil vložit obrázek do původního... Edited June 22 by Tomas F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted June 24 Share Posted June 24 vyskusaj , uvidis , ja som nizkotlak vymenil teraz lebo som ho mal doma a naco to opatrovat a beztak po 470tkm som potreboval menit tesnenie pod nim lebo pri plnej nadrzi smrdel benzin mam skusenost pri vypadku nizkotlaku to skape a uz nechyti vecsinou , poznam tie cerpadla ze bud bezia alebo nebezia vacsinou nic medzi tym ... aj toto ked som vymenil tak som to zavzdusnil a nesiel natocit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas F Posted August 13 Author Share Posted August 13 Tak se zdá, že čerpadla jsou v tom nevině. Po sérii pokusů/výměn spojených s chybou na vířivých klapkách, viz můj vedlejší thread, nebylo nalezeno nic, co by vykazovalo nějaký problém ať už v palivové soustavě, anebo někde jinde... Jediná zajímavá věc - v diagnostice ve skupině 106 je uvedena veličina Fuel temperature (calculated) - která ukazuje teplotu paliva -50°C a podobné nesmysly. Nemá někdo ponětí, jak a z čeho se tato hodnota počítá? Je někde v nádrži nebo jinde nějaký snímač teploty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.