RenMc Posted August 12 Share Posted August 12 Cau. Nekdo mi smaznul tema, tak proste zacnu znova.🙄 Infotainment mi po vypnuti motoru hlasi uz od zacatku roku slabou baterii. Po prvnim vyskytu jsem ji meril, mela spravne kolem 13-14V podle toho, jestli bylo po dlouhy jizde, s nastartovanym motorem, vypnutym, rano...Tak jsem to nechal byt, jak se to bude vyvijet. Takhle v srpnu auto porad chyta na prvni dobrou, baterka ani jednou nijak nezavahala, ale uz me unavuje nefunkcni kessy na odemykani. Baterie je spolu s autem z 2017, takze uz neco za sebou ma. Z garancky mi kazdorocne davali vypis z mereni, ze je v dobrym stavu. Mam ji ted proste vymenit a neresit, nebo to muze byt i necim jinym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouchy01 Posted August 13 Share Posted August 13 Po 7 letech ji vyměň a neřeš... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RenMc Posted August 13 Author Share Posted August 13 OK, jasne, to dava rozum a snad to zabere. No a druha otazka teda v tom pripade je, muzu si vymenit baterii sam, nebo musim do servisu kvuli nastaveni inteligentniho dobijeni? Pise se, ze auta se start-stop systemem potrebuji pri vymene provest nastaveni v diagnostice, ale soucasne baterku maji dokonce i na Alze a postupy na vymenu jsou na kazdym kroku, tak nevim. Nechce se mi platit v servisu za povoleni trech matic, pokud to muzu udelat sam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted August 13 Share Posted August 13 Vymeniť a nakodovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouchy01 Posted August 14 Share Posted August 14 Kódování je třeba v případě změny technologie akumulátoru (EFB nebo AGM) či kapacity. Inteligentní vybíjení, vypnutí S/S ti v autorizovaném servisu neupraví. To se musí u někoho mimo tyto servisy (ferda25, je tu jeho email). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RenMc Posted August 14 Author Share Posted August 14 Nic takovyho nehledam, hledam jen trivialni odpoved na otazku, zda v trojkovy Fabii staci jen vymenit baterku anebo musim do servisu, protoze se nekde neco musi nastavovat. I tady jsem dostal dve protichudny odpovedi. Vazne nechapu, proc je takovej problem nekde zjistit tak zakladni informaci... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben06 Posted August 14 Share Posted August 14 Myslím že je tady už x témat o baterii se SS nejen u F3. Ano je třeba nakódovat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e1. Posted August 14 Share Posted August 14 Triviálnu odpoveď si už dostal. 23 hours ago, dfga said: Vymeniť a nakodovat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom01 Posted August 15 Share Posted August 15 Za mě taky - po výměně to příslušné nakódovat kýmkoli, kdo má odpovídající diagnostiku a umí s ní. Autu, resp. jednotce inteligentního dobíjení je třeba tímto oznámit, že je tam nová baterie a ona si hned upraví způsob jejího nabíjení, takže se k nové baterii ihned chová jako k nové a nikoli dál, jako by tam byla stará baterka nad hrobem. Když jen vyměníš baterku za stejný typ bez kódování, zdánlivě se nic neděje. Ono časem asi i sama ta jednotka vydedukuje novou baterku a přizpůsobí se tomu sama. Ale než toto nastane, může se už nová baterka tímto poznamenat a mít už citelně kratší životnost. To je můj závěr a názor, který jsem z mnohačetných diskuzí udělal = vyměnit + ihned nakódovat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.