Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Dobry den,

 

Kupil som Skoda Superb 2.0 TDI 140 kw, 4x4, 7DSG, rv.2019 (75t km). Vsetko funguje ako ma, auto po servise bez chyb, jedine, co ma zaujalo su vibracie v sedadle (interieri) na volnobehu, pri studenom aj teplom motore, vibracie su rovnomerne, motor netrha, volnobezne otacky ustalene v norme, pri rozbehu a zvyseni otacok vibracie zmiznu, je to vlastnost auta-motorizacie, alebo by som mal nieco konkretne na aute skontrolovat? 

Dakujem za kazde info. 
 

Pekny den zelam 😊
 

Edit.

Tak skusal som aj iny superb, prejav je rovnaky, takze je to len o mojom pocite.

Edited by Skoda Superb 3
  • 4 weeks later...
Posted

Ľavý by mal ísť vymeniť do 3 min.

Pravy DSG je oveľa ťažšie, musí ísť von batéria.

Na nápravnici by mal vydržať určite 250 000km.

No a na ramene manuál bez problémov, DSG treba spustiť nápravnicu.

  • 3 weeks later...
Posted

Zdravim tiez som kupil SuperB s rovnakou motorizaciou a na volnobeh pocitujem vibracie auto ma 100 000km.Cize to je normlane neverim ze silenbloky pri uz boli zle pri tych kilometroch

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
Posted (edited)

Mám to stejný, 4x4 140 kw 2020. Nejvíce se auto zklidní, jakmile probíhá vypalování filtru. To je pak chvilku klid. Jak to padne na volnoběh, vibrace jsou cítit ve volantu a v sedačce taky.

Edited by tromblion
Posted

Ja som mal problem, ze pri prudsej akceleracii alebo zatacani do prava bolo riadne citit aj pocut vibracie az kovovy zvuk od motora. Tu radili, ze by to mohol byt homokineticky klb. Ten som siel dat vymenit, ale servis povedal, ze to tym urcite nebude. Tak mi vymenili silentbloky a zrazu auto ide krasne. A hlavne mi nevibruje ked stojim, pri volnobehu, co ma dovtedy ani nenapadlo ze to predtym robilo. Po vymene absolutny klud, tak by som zacal asi tym.  A ak neboli silentbloky menene 60k+ km, tak by som ich asi vymenil urcite. Nestoji to vela. 

  • 2 weeks later...
Posted

Ahojte kluci, Problém s vibráciami je konečne vyriešený. Silentbloky motora boli na totálku, hlavne prevodovkový.

Motor sa nesmie extremne naklánať pri húpaní na spiatočke, tak som zistil že je KO. 

Žiadny buchot klepot pri štarte ani pri vypnutí motora (mal som podozrenie na zotrvák)

Auto ma 188tisíc km silentbloky boli ešte pôvodné. Oba siletbloky su hydrolôžka takže pohlcujú vibrácie aj hluk.

Mám 7st DSG takže prevodovkový som dával origo, nakoľko náhrada neexistuje a motorový som dával lemforder najbližší k originálu. 

Radosť natom jazdiť teraz, dokonca aj motor je sa stíšil 🙂

chalani ďakujem moc za tipy ktoré ste mi poradili treba si pomáhať 😇

  • Pozitivní 1
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted
V 22. 1. 2025 na 18:17, Igor24 napsal:

Ahojte kluci, Problém s vibráciami je konečne vyriešený. Silentbloky motora boli na totálku, hlavne prevodovkový.

Motor sa nesmie extremne naklánať pri húpaní na spiatočke, tak som zistil že je KO. 

Žiadny buchot klepot pri štarte ani pri vypnutí motora (mal som podozrenie na zotrvák)

Auto ma 188tisíc km silentbloky boli ešte pôvodné. Oba siletbloky su hydrolôžka takže pohlcujú vibrácie aj hluk.

Mám 7st DSG takže prevodovkový som dával origo, nakoľko náhrada neexistuje a motorový som dával lemforder najbližší k originálu. 

Radosť natom jazdiť teraz, dokonca aj motor je sa stíšil 🙂

chalani ďakujem moc za tipy ktoré ste mi poradili treba si pomáhať 😇

Na kolik to cca prijde?

  • 1 month later...
Posted

Skusim sa pridat k tejto teme. Rovnaka motorizacia, rovnaky problem. V mojom pripade som ale problem nemal, kym som nemal koliziu s kamenom. Ten ponicil naraznik, chladice, plasty pod autom a napravnicu, ale motora sa nedotkol. Vec som riesil cez poistku v autorizovanom servise. Podla nich su silentbloky v poriadku. ale kedze sami videli, ze to nema pekny chod, tak robili aj diagnostiku. Ta neukazala ziaden problem. Poslali ma domov s tym, ze sa nemaju coho chytit, mam dalej jazdit a cakat ci sa nieco zhorsi :(

Vibracie sa prenasaju do interieru. Citim ich ci uz v rukach, ked drzim volant, alebo ked sa dotykam interieru, alebo v pr..li ako sedim. Je to rovnake aj po dlhej jazde. Irituje ma to a chcem to vyriesit. 

Na videu vidiet ako tancuje motor a veci okolo. Nejake napady co by sa dalo skusit?

 

Posted (edited)

Zdravím, co muze způsobovat občasné vibrace pri ubrání plynu, když se se brzdí motorem pri jízdě z kopce (nekdy se zda ze to je častější po podřazení DSG)?

Zároveň se mi projevuje nějaká vůle pri pomalé jízdě, je to slyšet nejvíce na 1. a 2. rychlost přidám, uberu, přidám, uberu - jakoby kovový  zvuk - cinkala (klapla)...poloosa, setrvačník? Nevim zda to spolu souvisí...

 

Setrvačník pri chcípnuti motoru ale necinka.

 

Motor se mi taky trochu pohupuje...

 

Ještě jsem si všiml, ze když pri stani, na neutral, na volnoběh tuknu do plynu, tak aby se motor vice "zhoupl" tak obcas zazní takový kovový ťuknutí...

 

Edited by NNNTomas
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...