Pawouk Posted October 1 Share Posted October 1 Elroq je prvním vozem značky Škoda, který se nese v duchu designového jazyka Modern Solid. Poprvé se tu tak zákazníci setkají například s novou maskou chladiče Tech-Deck Face, která je minimalistickou evolucí tradiční masky vozů Škoda, nebo s nápisy Škoda, které na kapotě či volantu nahrazují původní kulaté logo. „Škoda Elroq je naším prvním čistě elektrickým modelem v segmentu kompaktních SUV, který je nejrychleji rostoucím a nejprodávanějším subsegmentem v Evropě. Široký výběr velikostí baterií a vynikající koeficient odporu vzduchu umožňují dojezd více než 560 km. Rozsáhlá standardní výbava zahrnuje nejmodernější asistenční systémy,“ představuje novinku Klaus Zellmer, předseda představenstva Škoda Auto. Důležitá je i praktičnost elektrického kompaktního SUV. Elroq tak nabízí z elektromobilů Škoda dosud nejdelší dojezd a přitom bude k dostání za atraktivní cenu, která na mnoha trzích znamená, že bude stejně dostupný jako jeho sourozenec se spalovacím motorem Karoq. Na českém trhu cena začíná na doporučené prodejní ceně od 799 000 Kč. Elroq stojí, stejně jako příbuzné větší modely rodiny Enyaq, na koncernové platformě MEB a využívá tedy prověřenou techniku. K dispozici budou tři kapacity baterie (55, 63 a 82 kWh) a celkem čtyři provedení modelu: Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW, Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW a dvě verze s největší baterií. Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW, v průběhu roku 2025 přijde i varianta Elroq 85x s pohonem všech kol. Tyto nejsilnější verze se také mohou chlubit špičkovým dojezdem přes 560 kilometrů na jedno nabití a maximální rychlostí 180 km/h. Ostatní verze pojedou maximálně 160 km/h a na jedno nabití ujedou přes 400 km (Elroq 60) nebo přes 370 km (Elroq 50). Vše samozřejmě v režimu WLTP. Výkonné je i nabíjení elektromobilů, maximem je 175 kW, provedení s největší baterií tak bude možné dobít z 10 na 80 % kapacity baterie za pouhých 28 minut. Modely Elroq 60 a Elroq 50 nabíjí maximálně výkonem 165 nebo 145 kW a nabíjení z 10 na 80 % může zabrat méně než 25 minut. K dosažení dlouhého dojezdu pomáhá novému kompaktnímu elektrickému SUV Škoda jeho vytříbená aerodynamika s koeficientem aerodynamického odporu cx o hodnotě pouze 0,26. Tento skvělý výsledek jde ruku v ruce s celkově uhlazeným minimalistickým vzhledem. Kromě nové masky Tech-Deck Face přiváží Elroq také třeba novou interpretaci rozdělené grafiky světlometů v duchu stávajících SUV modelů. Tentokrát mají horizontální uspořádání, vždy využívají LED technologii (volitelně pokročilou LED Matrix) a mají moderní plochý, až dvourozměrný, vzhled. Zavazadlový prostor pojme 470 litrů nákladu a po sklopení sedadel až 1 580 litrů. Elroq se může pochlubit také skvělou nabídkou místa pro posádku a to jak v podélném směru, tak na šířku či nad hlavou. Uvnitř nechybí praktické detaily v duchu Simply Clever i několik odkládacích schránek o celkovém objemu 48 litrů. Jednou ze Simply Clever novinek je praktický držák na nabíjecí kabel pod víkem zavazadlového prostoru. Elroq bude k dispozici také v provedení Sportline, které ke sportovnímu podvozku sníženému o 15 mm vpředu a 10 vzadu a typickým černě lakovaným detailům v exteriéru přidává i sportovní provedení interiéru s detaily v karbonovém vzhledu. Vpředu najdeme sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, čalounění je z materiálu Suedia, prošívání v šedé barvě. skoda-storyboard.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 1 Author Share Posted October 1 ELROQ ELROQ SPORTLINE skoda-storyboard.com 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetriCZECH Posted October 1 Share Posted October 1 Ze předu se mi líbí, nicméně zadek mi evokuje Fabii 4 🤷. Jsem zvědav na cenu vybavenější verze s nejdelším dojezdem 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Václav Š. Posted Wednesday at 05:21 AM Share Posted Wednesday at 05:21 AM A tohle je mimochodem co za auto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetriCZECH Posted Wednesday at 06:06 AM Share Posted Wednesday at 06:06 AM Elroq ve verzi First Edition. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loki83 Posted Wednesday at 06:37 AM Share Posted Wednesday at 06:37 AM Dizajno podarene...je to proste zmenseny ENYAQ...ved maju spolocnu platformu - razvor, rovnake dvere. Som zvedavy na cenovu politiku...teraz 80 bateria v Enaqyu a vybave TOUR + doplnky stoji 50-52 tisic EUR. Skodovka na skladovky s 80 baterkou dava zlavy z 58 aj na 46 tisic EUR. Ak Elroq s 80tkou bude 42-56 vo vybave tak neviem neviem ci radsej clovek nezoberie skladovku Enyaqa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Václav Š. Posted Wednesday at 07:43 AM Share Posted Wednesday at 07:43 AM před 1 hodinou, PetriCZECH napsal: Elroq ve verzi First Edition. To na těch renderech, které jsou v příspěvku ode mě, určitě není Elroq. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted Wednesday at 08:02 AM Share Posted Wednesday at 08:02 AM No nic no, ze Škody už nezbylo lautr nic. Když by se zakryl vpředu ten nápis (šmarja co to je?), kdo z vás by poznal, o jakého výrobce se jedná? I když přecejenom něco ano, zadek má jakýs takýs charakter a člověk si vzpomene na Fabiu. Nějaké reflexe u středních výdechů se taky bát nemusíme, stejně špatné řešení jako u OIV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vytlacil Posted Wednesday at 08:11 AM Share Posted Wednesday at 08:11 AM koukal jsem teď na první ceny a je to zase ujetý (nepočítám first edition za 1.340)...ceny "od" ještě OK, ale pak to s výbavou skáče někam do úplných nesmyslů... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeteranChild Posted Wednesday at 08:40 AM Share Posted Wednesday at 08:40 AM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loki83 Posted Wednesday at 08:48 AM Share Posted Wednesday at 08:48 AM (edited) Uplny zaklad v prepocte za 35 so zakladnou vybavou. Za 46 82tka baterka a lepsia vybava s za 50 vo velmi slusnej vybave. Len ked pozreram skladovky Enyaku za 46…🙄 Edited Wednesday at 09:23 AM by loki83 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vytlacil Posted Wednesday at 09:17 AM Share Posted Wednesday at 09:17 AM středně velký auto za 45 - 50 mi přijde dost... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted Wednesday at 02:28 PM Author Share Posted Wednesday at 02:28 PM elroq-cenik.pdf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted Wednesday at 02:31 PM Author Share Posted Wednesday at 02:31 PM Elektromobilita dostupně Doporučené prodejní ceny pro český trh začínají na částce 799 000 Kč včetně DPH, což z vozu činí jeden z nejdostupnějších elektromobilů napříč segmentem kompaktních SUV. Za tuto cenu se nabízí Elroq 50 ve výbavovém stupni Essence s interiérem Studio, který zahrnuje například 19palcová litá kola, parkovací senzory a parkovací kameru vzadu, 7 airbagů, asistent hlídání jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, rozpoznávání pozornosti a únavy řidiče, světelný a dešťový senzor, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, virtuální kokpit, digitální asistentku Lauru a řadu dalších položek. Vyšší specifikace Selection přidává interiér Loft a dále například parkovací senzory vpředu, dvouzónovou samočinnou klimatizaci Climatronic, volbu jízdního režimu, vyhřívaná přední sedadla i volant, navigaci, loketní opěrku vzadu, textilní koberce vpředu i vzadu nebo přípravu pro tažné zařízení. V tomto případě doporučené prodejní ceny začínají na částce 865 000 Kč. Výbavový stupeň Selection lze spárovat i s nejvýkonnějším provedením Elroq 85 za doporučenou prodejní cenu od 1 032 000 Kč včetně DPH. Limitovaná edice oslavující nový designový jazyk Modern Solid Uvedení na český trh doprovodí limitovaná zaváděcí série First Edition, nabízená výhradně v nejvýkonnější variantě Elroq 85. Vyznačuje se exkluzivními 21palcovými antracitovými koly Vision a černě lakovanou střechou v kombinaci s bílou barvou Moon nebo zelenou barvou Timiano. Škoda Elroq First Edition bude zpočátku jedinou verzí s prosvětlenou maskou, která opticky spojuje horní části standardně dodávaných předních světlometů Matrix-LED. Přední blatníky jsou opatřeny plaketkou First Edition a zadní boční okna i sklo pátých dveří jsou zatmavené. Oranžová barva kontrastního prošívání a bezpečnostních pásů v interiéru Lodge odkazuje na studii Vision 7S. Potahy sedadel jsou vyrobeny z antracitově zbarvené udržitelné látky TechnoFil v kombinaci s šedou umělou kůží. Tříramenný sportovní volant doplňuje plaketka First Edition a pedály mají kryty z ušlechtilé oceli. Bohatá standardní výbava dále zahrnuje špičkový audiosystém CANTON, head-up displej s rozšířenou realitou, bezklíčový přístup KESSY s alarmem, boční airbagy vzadu, panoramatický kamerový systém, elektricky ovládané páté dveře s virtuálním pedálem, elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí a masážní funkcí, třízónový Climatronic, vyhřívané čelní sklo, tepelné čerpadlo, adaptivní podvozek DCC, progresivní řízení, paket asistované jízdy a mnoho dalšího. Doporučená prodejní cena této vrcholné verze činí 1 339 000 Kč včetně DPH. V průběhu příštího roku se nabídková struktura rozroste o provedení Sportline. Začátek elektrické kapitoly v nejoblíbenějším segmentu kompaktních SUV Zcela nový Elroq postavený podobně jako větší Enyaq na platformě MEB představuje elektrickou alternativu modelu Karoq a vstupuje do strategicky důležitého segmentu kompaktních SUV. Hodí se pro cestování po městě i mimo něj, ale také pro jízdy po nezpevněných komunikacích. Škoda Elroq bude k dispozici se třemi velikostmi baterie a čtyřmi pohony. Systémový výkon začíná na hodnotě 125 kW u základního modelu Elroq 50, pokračuje 150 kW u modelu Elroq 60 a končí 210 kW u modelů Elroq 85 s pohonem zadních kol a Elroq 85x s pohonem všech kol. Modely Elroq 60 a Elroq 85x budou českým zákazníkům k dispozici v druhé polovině příštího roku. Nejen příznivé ceny, ale i důraz na zákaznický servis Zpřístupňování elektromobility se netýká jen prodejních cen, ale také poskytovaných služeb. Důležitou součástí autorizovaných servisů je kvalitně vyškolený prodejní a servisní personál, který klade důraz na zákaznický servis a poprodejní péči specifickou pro elektromobily. Pro ještě snazší soužití s elektromobilem nabízejí autorizovaní prodejci prodlouženou záruku a předplacený servis v mnoha variantách, z nichž si vybere každý podle svých potřeb. Například služba Škoda Předplacený servis Standard na 5 let nebo 150 000 km vyjde na pouhých 10 000 Kč, Škoda Prodloužená záruka na 5 let nebo 100 000 km stojí 15 500 Kč. Škoda Auto také významnou měrou přispívá k rozvoji veřejné nabíjecí infrastruktury nejen ve spolupráci s veřejnoprávními i soukromými subjekty, ale také prostřednictvím vlastní dealerské sítě. Dnes již každý autorizovaný partner funguje jako elektromobilní centrum s veřejně přístupnými zařízeními pro dobíjení elektromobilů. I díky tomu se daří plnit národní akční plán čisté mobility, který na území ČR předpokládá téměř 7 000 nabíjecích bodů do roku 2025 a více než 20 000 nabíjecích bodů do roku 2030. skoda-storyboard.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted Wednesday at 09:22 PM Share Posted Wednesday at 09:22 PM Jak teď nesleduju podrobně vývoj, tak mě překvapilo, že Elrok je pouze zkrácený Eniak s faceliftovaným předkem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loki83 Posted Thursday at 05:36 AM Share Posted Thursday at 05:36 AM @bojler a co si cakal ? Setria kde sa da, VW skupina ma hrozne financne vysledky....budu prepustat, na vypovede daju par miliard EUR. Ano je to zmenseny ENYAQ ale vo vnutri to necitit, max kufor. Ma to rovnaku platformu, dokonca rovnake dvere z Enyaku, tak aj baterie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted Thursday at 02:08 PM Share Posted Thursday at 02:08 PM Nečekal jsem nic, respektive jsem čekal, že bude představený elektrický nástupce Karoka jako svébytný model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyMc Posted Thursday at 05:33 PM Share Posted Thursday at 05:33 PM Rozdíl oproti Enyaqu je cca - 200 000,- Kč, to mi úplně jako dostupný auto pro větší okruh zájemců nepřipadá. Zkusil jsem konfigurátor a při podobné výbavě co mám v Octavii to vyšlo na víc než 1,3 mil. Kč (Octavia byla před slevou za cca 1,13 mil.). A to jsem chvíli o Enyaqu uvažoval, ale pak jsem se rozhodl jinak. Elroq špatně nevypadá, zadek mi taky podle světel připomíná Fabii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted Thursday at 07:57 PM Share Posted Thursday at 07:57 PM Da se na to divat tak, ze ma Skoda 200 tis. priplatek/slevu za combi/hatchback. Mam fakt problem s tim, bych si mel kupovat v paketech vybavu, kterou nepotrebuju a nebo vylozene nechci. U Elroku je to dost extrem. Zduvodneni je oficialne "redukce komplexity". Akorat pak u stavajicich modelu tuto komplexitu na nekterych trzich redukovat zapomneli a prvek si clovek koupi bez paketu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.