ALEX 236 Posted November 3 Share Posted November 3 Zdravim borci ,mám takový problém když jedu více jak 50km v hodině přestane mi foukat ventilátor topení a začne se mlžit okno,pod 50km to je v pohodě,vyměnil jsem předřadný odpor a problém přetrvává když zapnu cirkulaci v kabině tak vše funguje ,mám podezření na nějakou klapku co zavírá a otvírá přísun vzduchu do kabiny podle rychlosti auta ale nevím co to ovládá a počem jít.Děkuji za radu Zdeněk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleG Posted November 3 Share Posted November 3 Predpokladám, že je v aute Climatronic. Hľadaj klapku recirkulácie, označenie v71. Nájdeš o tom aj tu na fóre zmienku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX 236 Posted November 3 Author Share Posted November 3 Díky za reakci,climatronic tam je , už jsem jeden servo motorek měnil co přepínal ventilaci na nohy a okno a tedˇse podělalo tohle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX 236 Posted November 7 Author Share Posted November 7 Poradí někdo kde se servo motorek V71 u topení nachází?Děuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirer Posted November 8 Share Posted November 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX 236 Posted November 8 Author Share Posted November 8 Díky ti za info,pokud tomu dobře rozumím tak je to ten motorek na pravé straně z boku za schánkou spolujezdce?Pokud zmáčknu tlačítko na climatronicu tak motorek normálně funguje a naklápí,jedině že by dělal ještě jinou operaci a ovládal ještě jinou klapku co má vliv na rychlost auta,nebo nefungují koncové polohy,,,,nemáš stím zkušenost?Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleG Posted November 8 Share Posted November 8 Práveže koncové polohy ti môžu fungovať, chyba môže byť v tých medzi polohách. Tá klapka z otvoreného stavu ide do polky dráhy do tzv. proti prievanového režimu a až následne pokračuje do úplne zatvoreného pri recirkulácií. Klapka tiež redukuje prúdenie napr. na diaľnici aby sa do interiéru netlačil vzduch pretlakom. Dokáže sa to práve seknút v polohe kedy neprepúšťa vzduch ani z vonku ani z vnútra interiéru. Osobne sa mi to stalo a prejavilo tak, že motor klímy tlačil vzduch na max výkon ale dnu išiel ozaj len slabý vánok. Problém bol potencimeter v motorčeku, ktorý mal prerušenú dráhu niekde uprostred. Zvyčajne môže byť len mazivom kontaminovaný, stačí ak bežec na poťaku stratí polohu a ona sa zastaví v tej polohe. A čo vraví inak diagnostika? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX 236 Posted November 9 Author Share Posted November 9 Diagnostika píše klapka přetlakového vzduchu....je to teda ten motorek v pravo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleG Posted November 9 Share Posted November 9 Určite áno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.