Jump to content

Octavia 2008 TDi, BMM, PD - zacukávání motoru


Pavel1963

Recommended Posts

Zdravím pánové, dokážete někdo poradit k problému, který trvá několik měsíců? Za jízdy u malého zatížení motoru, nižší otáčky, cca 1500, denní jízdy do práce okolo 17 km. Odhadem 1x za 10 dnů, nastane u zahřívaného, někdy už téměř zahřátého motoru zacukávání motoru s tmavším kouřem z výfuku. S následným přidáním plynu, plné zatížení motoru a zvýšení otáček 2000 a více, tento problém zmizí. Po snížení otáček se problém opět vrátí, na cca 2-3 km jízdy. Následuje cca 10 dní bez problému. Motor s DPF, najeto téměř 260 000 km. Diagnostika bez chyby. Děkuji za pomoc, než půjde auto do servisu.

Edited by Pavel1963
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Díval jsi se kolik je zanesený DPF filtr přes diagnostiku? to vypadá, že ti možná regeneruje filtr ikdyž tam musí splnit pár kritérií, které v tvém případě jsou vyloučené díky nezahřátému motru a nízkých otáček, ale stekal jsem se také s tím, kdy se auto nastartovalo a regenerace probíhala okamžitě (zjistí se to přes diagnostiku, také podle vyšších otáček hrubšího chodu motoru(dunivý zvuk) a také tak, že během 2-5 minut byla teplota motru na 90 i s olejem. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...