Přejít na obsah

Klimatizace dodělání/předělání


veisen

Doporučené příspěvky

zdravim po dlouhem cteni sem nezjistil nic o tom ,jak to tedy predelate, je jasne ze musim vyndat topeni a dat jine to je vse v poho ale je mozne vysvetlit ,kam pripojit elekt vedeni ,myslim ze jsou taci kteri neumi cist dokonale ze schematu ,i presto se chteji pustit do teto prestavby ,hledal sem fotodokumentaci ,na toto tema ale nic sem nenasel ,jen nejake foto ale bohuzel z toho nejde poznat co kam pripojit ,take se snazim predelat klimu na climatronik ,pomalinku si davam veci do kupy,topeni mam ridici jednotku take ,cidlo deniho svitu take a ted se snazim nejak to dat dohromady jak pripojit dochlazovani a dalsi veci ,nema nekdo foto aby to bylo snadsi pro ostatni i pro mne dekuji za pochopeni ,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

tak jsem další kdo předělal na climatronik z manuální klimatizace. Mám dotaz ještě nemám nafouknuto takže nevím zda mi jde kompresor a sahary (měli by) jinak vše ostatní faschčí ale zbyl mi šedočernej drát který byl původně na manuální klimce a zůstal nezapojen což je mi divný nevíte někdo k čemu je??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže toto mám vyřešené, no a jak bude na podzim víc času dám sem kompletní soupis drátů a kam který vede aby to ostatní co na schémata naší škodovky koukají vyděšeně (když ostatní automobilky to mají lépe) to měli jednoušší. jinak ted řeším defekt s čidlem vnější teploty jelikož man klima má dvě a klimatronik jen jedno takže to bývalé pro man klimu se odstraní a dráty propojí (orig škoda to tak má přímo na jednotce chlazení) ale na přístrojích mi teplota jde normálně bez problémů a jak připojím klimatronik tak na přístrojích vše ok teplota dál jde ale climatronik ne ten si teplotu bere z čidla násávaného vzduchu hlásí furt chybu

00779 - cidlo vnejsi teploty (G17)

29-00 - zkrat na kostru

a climatronik v měřených hodnotách má vnější 99,9 celsia a přístrojovka dál ukazuje hodnotu správnou ale v jejích měřenejch hodnotách vidím danou teplotu jak furt přeskakuje (bliká) 60celsia odpojím klimatronik v přístrojích vše ok. kabeláž měřena měněna stav stejný nevím si rady.

EDIT:

vyřešeno funguje skvěle. climatroník je climatronik. suuupééér ;):):plol

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim pánové, potřebuju radu a nechci zakládat nové vlákno... Určitě tu budou lidi, co znají odpověď na moji otázku... Do ofuku čelního skla mi zapadla podělaná matka z držáku GPS :wallbash: Jde se tam nějak dostat vrchem aniž bych musel rozdělávat celou palubku ? Pokud ne, může tam ta matka nadělat nějakou škodu, když jí tam nechám ? Z fotek sem si snažil představit, jak ten rozvod vzduchu uvnitř vypadá a kam to mohlo zapadnout....ale stejně sem z toho dutej :kol-49: Dík za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pánové, potřebuju radu a nechci zakládat nové vlákno... Určitě tu budou lidi, co znají odpověď na moji otázku... Do ofuku čelního skla mi zapadla podělaná matka z držáku GPS :wallbash: Jde se tam nějak dostat vrchem aniž bych musel rozdělávat celou palubku ? Pokud ne, může tam ta matka nadělat nějakou škodu, když jí tam nechám ? Z fotek sem si snažil představit, jak ten rozvod vzduchu uvnitř vypadá a kam to mohlo zapadnout....ale stejně sem z toho dutej :kol-49: Dík za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

je ta matka kovová?? Pokud ano nastav topení na ofuk před okna vyndej mřížku ofuku předního okna na něco pružného dej silný magnet (na drát) a matku vylov. No pak by to mělo jít ještě spodem ale to by jsi musel rozdělat spodek to myslím magnet na drátu bude nejjednodušší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj je kovová. Když mi tam zapadla, tak sem špekuloval, jak tu mřížku oddělat, ale tahal sem za ní dost a ani se nehla. Přišlo mi, že když zaberu ještě trochu víc, tak ten plast praskne :-( A taky se mi trochu odloupnul ten senzor z klimy uprostřed, tak sem toho raději nechal... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

nasiel by sa tu niekto kto sa venuje montazam klimy do O1, motor AEE? Je to sice stare auto, ale klima by sa zisla... Par skalnym clenom som uz poslal SZ, ale mozno sa tomu venuje aj niekto iny, tak radsej hladam niekoho sikovneho aj tak verejne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

klucím pardon nerad vám to tu zasviním, ale jsou tu zde odborníci, když zapnu na kilmatroniku auto musí se roztočit větráky na sahaře, klima jsem naplnil, chaldí mám ale všechny trubky studené a větráky se netočí je to normální nebo je někde problém děkuji, 1,9TDI 81 kw, r.v. 99 dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

tak klima odzkoušeno, vetráky a kompresor natvrdo zapojené od baterie fungují, jednotka větrání nebo jak se to jmenuje pod baterií také funkční vyzkoušeno na jiné oct. klima tedy po zapojení na baterii funguje ale nejde mi proud do kompresoru nevíte kdy by mohl být problém děkuji

Editováno: , autor: Wojnar
Ještě menším písmem to příště napiš.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tak klima odzkoušeno, vetráky a kompresor natvrdo zapojené od baterie fungují, jednotka větrání nebo jak se to jmenuje pod baterií také funkční vyzkoušeno na jiné oct. klima tedy po zapojení na baterii funguje ale nejde mi proud do kompresoru nevíte kdy by mohl být problém děkuji

Mám podobný problém. Dorábal som Climatronic do Octavie Sdi r.v99 a jednotka dochladzovania nezopína kompresor ani vetráky. Zistil som,že v RJ Climatronic mám v meraných hodnotách v kanáli 001 v poli č.1 hodnotu 5. To znamená ,že je problém s hodnotou otáčok motora. V poli č.2 je hodnota otáčok "vypnuté". Climatronic si teda myslí,že je motor vypnutý a nedá signál na spustenie kompresora. Največší problém mám ale v tom ,že mám namontované budíky Maxidot a pôvodný vodič pre signál otáčok (zeleno-hnedý pin.č11 T32a budíky) som z budíkov musel odpojit. Nové budíky si hodnotu otáčok berú s Can vedenia. Otáčky sa my v Climatroniku neukazujú ani po dopojení RJ klimy na pôvodný vodič pre otáčkomer. A v kanáli 010 pole č.4 mám hodnotu -99st. Má niekto nejaký tip???? ( po priamom napojení kompresoru a verákov na napetie +12V je Climatronik prakticky funkčný, klima chladí, ovládací panel je plne funkčný aj s režimom AUTO)........Vdaka za odpovede!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mam v O1 dorobeny clomatronic, ale zda sa mi ze to nejako nefunguje ako ma,po zapnuti na AUTO sa mi roztoci vnutorny ventilator na 4 palicky a hoci by som presiel aj 30km tak mi rychlost ventilatora neklesa..(coz by malo kedze je AUTOmaticak) ..??? Ako presne Vam funguje Clmatronic ... da sa prehrat v climatroniku firmware..pripadne dat climatronik do zakladneho nastavenia (ci uz cez VAG alebo skryte menu)...mam ju zle nastavenu? ake maju byt sprave hodnoty,...pri komunikacii cez Vag nevypisuje ziadne chyby. Klima chladi perfekne a v zime aj topi...??? kontroloval som aj vnutorny snimac teploty vrtulka sa toci a je cisty...tak neviem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...