Přejít na obsah

Klimatizace dodělání/předělání


veisen

Doporučené příspěvky

V čem je lepší climatronik oproti a/c :o

Nastavíš jednou teplotu a dál už do toho nemusíš vrtat. Nemusíš v mrazu ráno točit kolečkem do červena a potom ubírat a když někde na půl hodinky vystoupíš z auta tak zase přidávat abys to vytopil. A to samé zase v létě s chlazením interiéru klimatizací. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak samozřejmě pohodlný to je, to proti tomu nic nemám, ale když nastane závada... a jen to bliká... tak to to asi moc radosti nenadělá... A koloběžku anebo šlapací auto beru jako blbý argumenty...

proc myslis ze se sere klimatronik vic nez manual? jak jsi na takovou blbost dosel? proste kdyz se posere to nebo to, netopis. treba. nepises to spis proto ze bys ten climatronik moc chtel :p:prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V čem je lepší climatronik oproti a/c :o

Nastavíš jednou teplotu a dál už do toho nemusíš vrtat. Nemusíš v mrazu ráno točit kolečkem do červena a potom ubírat a když někde na půl hodinky vystoupíš z auta tak zase přidávat abys to vytopil. A to samé zase v létě s chlazením interiéru klimatizací. :palec2:

Mám Climatron, ale když je mráz, tak stejně tlačítkem mačkám teplotu na HI abych měl co nejrychleji rozmrazené okna. A když už je mi horko, tak zase tlačítkem teplotu snižuji. Takže točením kolečkem mi připadá rychlejší ;)

Na druhou stranu v létě mám stabilně nastaveno 18 st.C a víc neřeším. Mimo jiné výhody climatronicu vidím i v možnosti zjišťování různých dat nebo chyb pomocí toho VAGu, což u AC asi nepůjde B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u klimy se serou dvě věci

spojka na kompresoru (ložisko)

klapka vnitřní cyrkulace

a je jedno jestli máš A/C či klimatron je to na obouch stejný

u A/C ještě praskaj žárovky

když něco nejde tak klimatron jde diagnostikovat A/C minimálně přes motorovou jednotku

takže bych řekl že je to s poruchovostí ve prospěch klimatroniku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to neříkám rozhodně proto, že ho nemam a tak proto ho hatím... je už sem viděl dva co byly KO... jeden dokonce opakovaně. Už tu ale takovou blbost nehodlám řešit. Já proti tomu nic nemám, to sem už napsal, jen sem vyjádřil osobní názor že ho mít nemusím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blikal display (segmenty zhášely a rozsvěcely se) a nefungovalo nic. Takže okýnka dolů a pohodový návrat z dovolený může začít...

A hlavně už prosím žádné hádanice ohledně automatu a manuálu, každá liška si bude samozřejmě chválit svůj ohon. Můžeme být všichni rádi, že ta klimatizaci svoji práci udělá a je už na každém, jak hodně pohodlné to chce mít.

A protože maj jistí čelonové zřejmě patent na moudrost, tak místo toho aby objasnil proč climatronic pouští kompresor i v zimě, tak se jen blbě posmívaj.

Editováno: , autor: Matrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u klimy se serou dvě věci

spojka na kompresoru (ložisko)

klapka vnitřní cyrkulace

a je jedno jestli máš A/C či klimatron je to na obouch stejný

u A/C ještě praskaj žárovky

když něco nejde tak klimatron jde diagnostikovat A/C minimálně přes motorovou jednotku

takže bych řekl že je to s poruchovostí ve prospěch klimatroniku

Vede o žárovku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen ujasním význam slov. Climatronic je taky A/C neboť A/C znamená air conditioning (conditioner) neboli klimatizace, takže raději bych psal manuální a automatická.

Manulání klimatizace nepotřebuje diagnostiku, neboť je manuální, a v ŘJ motoru se dá vyřešit poze funkčnost odpojení kompresoru při přehřátí elektro-magnetické spojky.

Tak prosím přestaňme srovnávat manuální vr. automatická a navraťmě se k myšlence původního záměru toho vlákna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to dál neřešil, prostě když odjížděl kámoš z dovolený, tak mu začala blikat klimatizace (segmenty) čímž udajně Climatronik signalizuje závadu vylučující její chod. klima pustit nešla, větrák pustit nešel, nasměrování pustit nešlo. Kdyby si nestáhnul okýnka, tak by se v autě asi upekl. Ztoho vyvozuju plus pro manuál, že když mi nejde kompresor, pustím si větrák, nastavím si chlad a nasměruju si ho kam chci, ale alespoň tyhle základní věci jdou. V zimě si to nedovedu představit vůbec. Jaká byla skutečná závada té klimatizace opravdu nevím.

Editováno: , autor: Matrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neco jako hadat se s nekym kdo ma diesel ze benzin je better!!! Kravina jako toto. Panove, kdo ma manual a je spokojeny, nechce climatronik, jako v tomto pripade ja a Matrix, kdo ma climatronik a nemel s nim zadne problemy, ze si nemohl ani predni okno ofouknout, neda na nej dopustit... Takze je to vse zbytecne, nejake presvedcovani co je lepsi a co horsi... Nejsem natolik zhyckany a pohodlny, ruce mam obe funkcni, takze mi problem koleckem do cervena otocit a zase do modra po vyhrati problem nedela... Oukeeej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic proti climatronicu (take bych ho mozna rad uvital), jenze mi uz dva lide potvrdili (nezavisle na sobe a oba se v autech celkem vyznaji), ze climatronic skutecne o neco vice "zere" a prej take vice namaha kompresor :disgust: . No, osobne tomu moc nehovim a je mi to celkem jedno, ale v manual A/C nevidim vubec zadny problem. Kdyz je mi zima, pockam, az se trosku ohreje motor, rychle zatopim a pak dam kolecko cca doprostred. To same udelam ve vedru s chlazenim. Nic slozite nereguluju, nesteluju, nenastavuju. V tomto smeru mi ovladani manualu prijde asi o malinko lepsi (za jizdy).

P.S. Navic je prej v Octavce u climatroniku teplotni cidlo nekde pod prednim sklem (na palubce), coz pry dela obcas zmatek, kdyz se prave predni sklo ofukuje (rozmrazuje)... Ale jak pisu, nevim, jen tlumocim nazor jinych ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...