Přejít na obsah

Klimatizace dodělání/předělání


veisen

Doporučené příspěvky

nejlepší jsou řeči : jedna bába povídala

zatím tady nikdo neřekl nic pořádnýho na obhajobu jednoho či druhého

clima v obouch případech zná 2 stavy kompresoru -zapnuto/vypnuto -není stav polozapnuto (aspoň né u octavie)

to čidlo na palubce je čidlo slunečního svitu (s ofukem čelního skla nemá nic společného)

nechci zvýhodňovat jedno či druhý jen tady vyvracím nesmysli co tu kdo napíše ať to ostatní nešíří dál jako že : tam na tom fóru psali........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

navíc tahle věta cituji : climatronic skutecne o neco vice "zere" a prej take vice namaha kompresor me prijde naprosto mimo misu. Mas na mysli ze jednotka klimatroniku zere oproti kolecku ? to je jasny, ale ty mA :), a o namahani kompresoru vic pri klimatroniku.. kdyz bud on nebo off.. :unsure:

Editováno: , autor: rtg61
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl oboje, nejdříve jsem měl klimatronic, ale byl nějaký rozbytý a vždycky když se vypnul motor a pak zase zapnul tak to strašně moc fučelo, že jsem to musel manuálně stlumit, ale v autě pak byla ta nastavená teplota a bylo to příjemné, že to fouká vzduch té teploty co si zvolíš. Teď mám manual, ale nic moc to točení kolečkem v létě se špatně nastavuje kolečkem, aby tam byla ideální teplota pořád, když zapnu klimu tak je mi zachvilku zima a když vypnu tak zase zachvilku vedro a taky . Jinak určitě bych volil climatronic. To je jako srovnávat Halogeny a Xenony. Argument, že se to muže rozbít je hloupý. To je jako bych si nechtěl koupit rádio protože se muže rozbít :smich:

Klimatronic je prostě lepší a to je nespochybnitelný fakt!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jsi tam mel nastaveny AUTO a venku bylo vedro a ty jsi chtel zimu, tak se nediv, že to fučelo:) Jinak někdo tady zmiňoval, ze u climatronicu je porad zaplej kompresor...moc tomu nerozumim, ale mel jsem zato, ze kdyz mam rezim ECON tak to jede bez nej...muze mi to nekdo vysvetlit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jsi tam mel nastaveny AUTO a venku bylo vedro a ty jsi chtel zimu, tak se nediv, že to fučelo:) Jinak někdo tady zmiňoval, ze u climatronicu je porad zaplej kompresor...moc tomu nerozumim, ale mel jsem zato, ze kdyz mam rezim ECON tak to jede bez nej...muze mi to nekdo vysvetlit?

No možná, že jsem to neuměl ovládat lol Měl jsem to auto jen chvilku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejlepší jsou řeči : jedna bába povídala

zatím tady nikdo neřekl nic pořádnýho na obhajobu jednoho či druhého

clima v obouch případech zná 2 stavy kompresoru -zapnuto/vypnuto -není stav polozapnuto (aspoň né u octavie)

to čidlo na palubce je čidlo slunečního svitu (s ofukem čelního skla nemá nic společného)

nechci zvýhodňovat jedno či druhý jen tady vyvracím nesmysli co tu kdo napíše ať to ostatní nešíří dál jako že : tam na tom fóru psali........

No, tak se hend nerozciluj priteli! Mne je Tvoje (ale i moje) klimatizace naproto ukradena! Pokud si prectes pozorne a predevsim bez vynervovani muj puvodni prispevek, tak zjistis, ze zacinal uvahou o tom, ze bych climatronikem take nepohrdl (ikdyz jeho ovladani mi pripada mene praktictejsi).

Jinak, co se tyka toho cidla, tak se omlouvam, spatne jsem kolegu pochopil. Cidla na teplotu jsou pry primo v ovladaci climatroniku (nad levym a pravym tlacitkem). Nicmene, kdyz jsou tam (tusim jen dve cidla a navic v urovni ovladace climatroniku), pak musi byt samoregulace jiste bezvadna... napr. v pripadne, kdy mate chladneji u hlavy ci u nohou... pripadne, kdyz na vas z jednoho boku soustavne pere slunicko. Ale nic...

Zamerne jsem uvedl, ze informaci o spotrebe jsem pouze slysel - tedy, ze necerpam z osobnich technickych, ci jinych zkusenosti! (spis jsem chtel toto tema nadhodit, protoze i me jakakoliv spotreba navic celkem zajima. A navic myslim, ze tohle je forum - tedy i diskuze).

Zamerne jsem psal i slova "pry", protoze sam klimatizaci absolutne nerozumim (a abych pravdu rekl, je mi to i celkem jedno).

Pamatuji si jen, ze u climatronicu se "PRY" casteji a na delsi dobu zapina nejaky vetrak, nebo co, ktery se prepina tusim do dvou poloh rychlosti (ma celkem vysoky odber proudu). Dale si matne vzpominam na neco o odpojovani pres jakousi elektro - magnetickou spojku a naslednem zatezovanim kompresoru. Pri stisku tlacitka ECON se pry cely system chova zase uplne jinak.

Abych se priznal, skutecne tomu nerozumim a jak pisu, je mi to i jedno. Pokud Ty sam vis, ze mezi klimatizacemi neni zadny rozdil ve spotrebe a ze je jedno, jestli se kompresor zapina a vypina a nebo, jestli je stale pusten na nejnizsi vykon a vzduch se jen redi, pak je jen dobre, ze to sem napises, at to vsichni vedi! Ja se opravdu nechtel Tve klimatizace nejak dotknout, ci ji urazit :t . I manual ma pry nejake mouchy...

Ja jsem na tuhle zpravu zareagoval kdysi i proto, ze muj dvoulitr patr k tem ziznivejsim motorum v Octaviich a za kazde usetrene deci jsme zkratka vdecnej!

Editováno: , autor: MASH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě nejde o to jedno či druhé zvýhodňovat (je mi úplně jedno co má kdo v autě jestli TDi čí A/C či fialovy podsvícení

jde mi jen o to aby se nešířili hlouposti

čidlo na teplotu je v panelu jen jedno (2 jsou u 2 zónové) je za ním malej ventilátorek kterej se snaží prouděním vzduchu na čidlo teplotu upřesnit (jak říkáš při určitých stavech moc nenadělá) ale odmrazování skla s tím asi nic neudělá jak jsi prve uvedl

větrák na sahaře se spíná vždy se sepnutím kompresoru (u troniku i A/C se chová stejně)

kompresor se odpojuje přes el.mag. spojku zas u obou stejně

kompresor u Octavie zná dva stavy vypnuto/ zapnuto jede na 100% nebo na 0%

mé klimy se asi nijak nedotkneš :D

a ani jednou jsem tu nenapsal že bych já něco preferoval, jen se tu snažím informovat o technice

zatím jsem si všiml že tu ti co preferují A/C ymíšlí všemožné "závady" aby obhájili A/C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mam dodelavanou automatickou klimu ma tam nejakej podelanej ovladaci panel na pul nefungcni a uz se nedela tak bych tam potreboval vymenit jednotku na klimatronic

protoze pokud bych si to jednotku nechal udelat na zakazku stalo by to 50tis a ted tam memam ani topeni ;) a bez toho se jezdit neda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je výměník topení se servomotorky origo tak by to mělo jít přepinovat

nebo spíš pokud to je origo (výměník topení) tak jen sežeň kabeláž topení přecvakej konektory a je to bez pinování

ta kabeláž by měla jít sehnat celkem lehce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...