VW_Atom Posted January 9 Author Share Posted January 9 Jo baterku jsem dobíjel kvůli mrazu už to řeším asi od 18.12 No zítra kouknu jestli někam nějaká nevypadla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psurn Posted January 9 Share Posted January 9 Určitě zkontroluj zda tam jsou všechny. Ona si tenkrát myslela, že jí někdo tu pojistku vzal. Jí to taky přestalo startovat a svítily i hlavní světla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 9 Author Share Posted January 9 Jj zatím jsem hledal všechny k těm světlům a zatím jsou osazený tak ještě budu laborovat dál až budu mít zase chvíli čas jestli jsou všechny 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted January 10 Share Posted January 10 Schéma Seatu nemám, ale u škodovek žádná pojistka mezi spínací skříňkou a startérem není. Vypadá to na přerušený vodič. Zkontroloval bych jeho konec u startéru, mohl se uklepat těsně u konektoru a taky změřit, jestli opravdu na jeho konci není při startování napětí. Pak se přesvědčit, že starér pracuje přímým přivedením +12V na startovací svorku startéru. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 No to jsem předtím měřil na jeho konci žádný proud nevede pohledově nikde uklepaný není takže někde problém v těch svazkových chránících plastech, a stálý proud tam jde a včetně kostření to mě napadlo jako první očistil jsem je i od oxidace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psurn Posted January 10 Share Posted January 10 Obsazení pojistek jsem si tenkrát stáhl asi ze seat fora. Pojistka byla pro několik spotřebičů. Ještě jsem asi poklepal na startér ale ten ty máš nový. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted January 10 Share Posted January 10 Je hodně malá pravděpodobnost, že by se kabel přerušil v těch chráničkách. Jedině, že by zachutnal nějaké kuně. Ještě bych zkusil špendlíčkem jemně napíchnout na volném kusu kabelu izolaci a změřit jeslli se tam napětí při startování náhodou nevyskytuje. Pokud ani tam nebude, tak asi nezbyde nic jiného, než natáhnout nový vodič mezi spínací skříňkou a startérem. To samé se špendlíčkem změřit na vodiči vedoucím z patice spínací skříňky, aby se vyloučilo nevodivé spojení konektoru s kabelem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 před 1 minutou, psurn napsal: Obsazení pojistek jsem si tenkrát stáhl asi ze seat fora. Pojistka byla pro několik spotřebičů. Ještě jsem asi poklepal na startér ale ten ty máš nový. Jojo ten je nový měl v háji kabely od uhlíku ale jenže bych je vyměnil kdyby ten stator neměl už vydrolenou dráhu pro uhlíky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 před 4 minutami, Dula napsal: Je hodně malá pravděpodobnost, že by se kabel přerušil v těch chráničkách. Jedině, že by zachutnal nějaké kuně. Ještě bych zkusil špendlíčkem jemně napíchnout na volném kusu kabelu izolaci a změřit jeslli se tam napětí při startování náhodou nevyskytuje. Pokud ani tam nebude, tak asi nezbyde nic jiného, než natáhnout nový vodič mezi spínací skříňkou a startérem. To samé se špendlíčkem změřit na vodiči vedoucím z patice spínací skříňky, aby se vyloučilo nevodivé spojení konektoru s kabelem. Ok dneska zkusím díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 před 58 minutami, Dula napsal: Je hodně malá pravděpodobnost, že by se kabel přerušil v těch chráničkách. Jedině, že by zachutnal nějaké kuně. Ještě bych zkusil špendlíčkem jemně napíchnout na volném kusu kabelu izolaci a změřit jeslli se tam napětí při startování náhodou nevyskytuje. Pokud ani tam nebude, tak asi nezbyde nic jiného, než natáhnout nový vodič mezi spínací skříňkou a startérem. To samé se špendlíčkem změřit na vodiči vedoucím z patice spínací skříňky, aby se vyloučilo nevodivé spojení konektoru s kabelem. Hele tak jsem tam pichnul do kabelu od startéru v plastovým držáku kabelu, a proměřil jsem mezi konektorem startéru a tou chráničkou asi 30 cm od průchodky do kabiny, a je to vodivý, takže pokud je problém někde v tou svazku který je omotaný koncernovou textilní lepenkou nebo v kabině samotné Jenže teď jsem to proměřil narychlo tak až budu mít zase čas kouknu dále 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 Před hodinou, psurn napsal: Obsazení pojistek jsem si tenkrát stáhl asi ze seat fora. Pojistka byla pro několik spotřebičů. Ještě jsem asi poklepal na startér ale ten ty máš nový. Tak jsem zkoušel všechny neosazené sloty na pojistky a furt je to stejný 👍 ale dobrý tip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted January 10 Share Posted January 10 Podívej se ještě na barvu kabelu co jde ze spínačky na startér, pokud to je stejné, tak by to mělo jít přímo mimo jakoukoli pojistku/ relé. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 No má stejnou barvu i tloušťku ze spínačky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 Blbá otázka může se vyklepat kabel i když vede napřímo ??😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted January 10 Share Posted January 10 To napětí jsi měřil jak jsi to mněl připojené na spínačce, startéru? Pokud ne , vše připoj a změř to pomocí špendlíku ještě jednou pro jistou. Nebastlil tam někdo v minulosti tajný spínač, nebo něco podobného, který by mohl startér rozpojovat? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 No to jsem měl ze spínačky do startéru, ze spínačky proud šel ze svorky svorky 50 a 50b ale ke startéru nepřišel, je možnost že bude někde v háji kabel pod tou pet izolepou textilní?? Nebo ta pravděpodobnost je nulová?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted January 10 Share Posted January 10 Stát se může kdeco, protřepat, prodřít, zatéct. Zkontroluj ten svazek kde se jen dostaneš, odmotej část omotávky, proměřit špendlíkem, skusit najít to přerušené místo, ale možná bude jednodušší natáhnout nový kabel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 No a dostanu ho tam přes průchodku ten nový kabel nějak?? 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted January 10 Share Posted January 10 Mělo by to jít, popř. najít jinou volnější, nevyužitou průchodku. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 10 Author Share Posted January 10 No popřemýšlím stejně budu muset asi nějaký plasty ještě pryč abych se k tomu dostal 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 11 Author Share Posted January 11 No podle multimetru je to přerušený někde mezi kabinou a tím bodem kde sem měřil v motoru ale teď aktuálně je venku hodně sněhu a zima takže budu muset počkat nějakou chvíli než bude lepší počasí 😉 lepší by bylo mít garáž 😅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 16 Author Share Posted January 16 (edited) Tak konečně už je lepší počasí, prošel jsem svazek celý a nikde problém není tak jsem vzal kabel napíchnout ho na spínačku a dovedl ho do multimetru na odpor a druhý bod jsem dal na konektor startéru a byl tam odpor takže tím pádem musí být průchozí, zkoušel jsem ještě dat multimetr na kostru a konektor, žádný odpor takže ukostření kabel nikde není, prošel jsem celý ten svazek v autě a pohledově taky nic. No a tak mě napadl ten nový startér tak jsem zkoušel spojit napřímo svorku, pastorek vyjel ale jako kdyby zuby se nemohl trefit do zubů, ale zase jsem si říkal že to může být tím že jsem to tam držel rukou na startéru a plus ještě abych se tam dostal tak jsem napíchl startovací kabely na svorky aby byla zvlášť baterie Někdo ještě nějaký nápady ?? Já už vlastně nevím čeho se chytit Jedině mě napadlo zda nebyla v háji spínačka a teď je ještě někde divný konstantní proud to by jedině mohlo ovlivnit chod, jako proud tam do startéru jde ale jestli má dostatečnou sílu Edited January 16 by VW_Atom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psurn Posted January 16 Share Posted January 16 Psal jsi, že jsi zkoušel taky jinou dobrou baterii, jak si ji zapojil? Odpojil jsi starou? Pokud ne tak by to asi mohla ovlivnit, kdyby byla špatná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW_Atom Posted January 16 Author Share Posted January 16 Tu novu jsem vložil přímo do bateriového boxu a zapojil místo starý Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alma Posted January 16 Share Posted January 16 Jako bez urážky. Jsi eletrikou nepolíbený, neumíš měřit a vymýšlíš tady verze o slabém proudu. Taky naměřených 144 něčeho, co jsi později smazal jsou totální nesmysly. Kabely/vodiče se okem nekontrolují ,protože to nejde. Máš DP ? Máš schéma zapojení ? Máš žárovku 21W a kus drátu? Tak to udělěj znovu a lépe. Tvým postupem se ničeho kloudného nedobereš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.