Jarnold Posted March 26 Share Posted March 26 Zdravím ve spolek a jdu s dotazem- jestlli se s tímco se mi děje na autě už někdo nesetkal. Velice stručně, na alternátoru naměřím normálncíh 14.4V, ale když změřim baterii, tak na ní kolísá napětí mezi 13.8- 13.7V. Očistil jsem kostry, namazal to, prošel kábl od alternátoru až k baterii, jestli není někde problém. Ten je taky očištěnej a namazanej a všude, kde byyli nějaký spoje pořád mám rozdíl 0,5V. Už sem to zkoušel propojit napřímo od alternátoru na baterii a to samý i s kostrou a nic, pořád rozdíl 0,5V. Hlava mi to nebere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr L. Posted March 26 Share Posted March 26 Může to být úbytek napětí vlivem většího proudu, který jde z alternátoru na baterku. Změř si kde k tomu úbytku dochází - rozdíl napětí kostra alternátoru proti minusu na baterii a to samé si změř na + straně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarnold Posted March 26 Author Share Posted March 26 Zkusim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarnold Posted April 2 Author Share Posted April 2 (edited) No, tak je to jasný, kabel od alternátoru má odpor jak kráva a neleze to srkz něj jak by mělo. Na vině jsou oka na konci kabelu. Oka přelisuju to není problém ,ale nemužu nikde najít potřebný oka. Ví někdo, kde to koupit? Edited April 2 by Jarnold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.