Jump to content

Recommended Posts

Posted
V 5. 5. 2025 na 20:16, McMatej napsal:

Nechci vám do toho kecat, hádáte se tady o desetinách baru a kdo z vás má kalibrovaný nebo alespoň zkontrolovaný tlakoměr? 😉

Ale to nemění nic na tom, že jsou doporučované vysoké tlaky a že jsou rozdílné dle motorů.  Mám přímé měření tlaku a nevím jestli je kalibrované. V každém případě ukazuje naprosto stejné tlaky, jaké tam nafouká pneuservis s certifikovaným měřičem.

Posted

Pneuservis s certifikovaným měřičem obvykle fouká pořád stejně bez ohledu na konkrétní auto. Stejně tak utahovací moment šroubů kol sice umí nastavit přesně certifikovaným klíčem, ovšem muselo by se jim chtít.

  • Pozitivní 1
Posted

To utahování šroubů kol je taková groteska. Nejdřív utáhnou pneu utahovákem a potom obejde auto momenťákem a cvakne s ním. Šroub se ani nehne, protože už je utažený podstatně větším momentem. Ano není volný, ale toto není kontrola momentu.

Posted

k těm ujtahovacím momentům mě překvapilo, že podle Dílenské příručky i Návodu k obsluze Superb III 140 Nm a Superb IV podle návod k obsluze 140 Nm, a podle Dílenské příručky 120 Nm

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...