mito7 Posted May 13 Posted May 13 V 5. 5. 2025 na 20:16, McMatej napsal: Nechci vám do toho kecat, hádáte se tady o desetinách baru a kdo z vás má kalibrovaný nebo alespoň zkontrolovaný tlakoměr? 😉 Ale to nemění nic na tom, že jsou doporučované vysoké tlaky a že jsou rozdílné dle motorů. Mám přímé měření tlaku a nevím jestli je kalibrované. V každém případě ukazuje naprosto stejné tlaky, jaké tam nafouká pneuservis s certifikovaným měřičem. Quote
kjus Posted May 13 Posted May 13 Pneuservis s certifikovaným měřičem obvykle fouká pořád stejně bez ohledu na konkrétní auto. Stejně tak utahovací moment šroubů kol sice umí nastavit přesně certifikovaným klíčem, ovšem muselo by se jim chtít. 1 Quote
mito7 Posted May 19 Posted May 19 To nefoukají. Protože jsem od nich neodjel. Systém hlásil nízký tlak. Divili se, že musí přifouknout. Quote
kjus Posted May 19 Posted May 19 Nepotvrzuje to náhodou, že foukají tak nějak od oka bez ohledu na hodnoty konkrétního auta? Quote
mito7 Posted May 22 Posted May 22 To utahování šroubů kol je taková groteska. Nejdřív utáhnou pneu utahovákem a potom obejde auto momenťákem a cvakne s ním. Šroub se ani nehne, protože už je utažený podstatně větším momentem. Ano není volný, ale toto není kontrola momentu. Quote
Petr Svetr Posted May 22 Posted May 22 k těm ujtahovacím momentům mě překvapilo, že podle Dílenské příručky i Návodu k obsluze Superb III 140 Nm a Superb IV podle návod k obsluze 140 Nm, a podle Dílenské příručky 120 Nm Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.