Přejít na obsah

Je to normální?


SkOcRS

Doporučené příspěvky

Abych to uvedl na pravou míru...

Vlastním Škoda Octavii Combi 1.9TDi 81kW, r.v.99, v únoru letošního roku to bude rok od koupě. Při koupi měla najeto cca 105tis. S autem jezdím tak aby mi vydrželo a to bohužel je asi špatně. Vůbec to nehonim a jízdu si vychutnávám:)))Tak nějak na spotřebu:))) Jelikož používám auto ke své práci - každý den je v provozu.

Od února do prosince s autem nebyl žádný větší problem. Z vlastních důvodů jsem si vyměnil rozvody a všechno s tím spojené.

Ale obrat nastal v prosinci. Z ničeho nic mi odešel alternátor. Zhruba za týden mi něco chrastilo když jsem sešlápl spojku (nevybavuju si co přesně to bylo,ale jelikož jsem neměl many na novej spojkovej set,vyměnil jsem vše kromě setrvačníku).Zhruba za 2 dny nato, mi odešel zesik - špatně ukostřenej. Týden na to se mi ozvalo ložisko na levém předním kole.Hned na to odešla mechanika v rádiu-oprava by mě vyšla dráž než celé nové rádio.Jelikož ted jezdím bez rádia tak slyším všechny zvuky v motoru,ale je tam jeden zvuk kterej tam nepatří...ještě nevím co to je ale zítra bych se to měl dověd-cvaká tam něco co nemá.

No a ted abych se dostal k hlavnímu problemu...dnes jedu po Praze a nějak mě to chytlo tak jsem na to tak nějak dup v otáčkách mezi 3,5-4tis....mi vyplo turbo...musel jsem se tomu jen zasmát...tak jsem volal známímu a ten mi řekl at to zkusím znova nastartovat...turbo normálně šlo...přišlo mi to taková záhada.Přijel jsem domu a čtu a si to tady na fóru komu se to ještě přihodilo.Je vás celkem dost kdo má samejm problem...tak nějak jsem vyčet že by se mělo vypínat fut při určitejch otáčkách a že tam je bud problem s klapkama,ventilem,hadičkama...jdu do kokty a zkusím vytočit jestli to udělá znova...a nic se nedělo...turbo funkční...zkusil jsem to do necelých 5tis a jelo tak jak má...už mi to prostě neudělalo

tak se chci zeptat jak je to závažný? jestli se to dá někde otestovat nebo tak nějak nebo jestli si to auto začalo dělat ze mě prdel...já už fakt nevím

budu rád za každou radu navíc díky DURI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus jestli ti jde volně ta regulace naklápění. Je to ta tyčka co jde z baňky u turba. Dá se tam sáhnout ze zhora, když budeš stát u pravého blatníku co je baňka na vodu. Myslím, že směrem dolu. Jestli jde ztuha, tak je to vevnitř zarostlé. Musíš tomu holt víc nakládat no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych stím zajel na vag a přečetl zavady,100pro tam bude zaznamenana ta chyba proč ti to spadlo do nouzaku a jelo "bez turba"většinou je to chyba 575-plnící tlak,to jsou pak ty hadičky,n75,nebo lopatky turba,,já měl n75 v háji a padalo to do nouzáku taky,jednou jo,pak zas ne,pak čím dál víc,a pak pořád,no a zajel sem na vag,ten mě napsal právě ten n75 který sem koupil novy,přehodil a ouk,,,

zajeď k někomu na vag ať ti to přečte,má to už kdekdo v garáži,i já už pořídil,jeto povinná výbava k tomuto vozu :)

jinak stěma kilometrama co máš najeto nevím nevím,žes koupil 6let staré tdí se 105tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne to spravilo po ceste do kopca na 4, ledva som sa vysplhal hore na 2:-)), 17965 vo Vagu, po nastartovani to zmizlo a ide uz asi 800km, kamos to mal, 2 roky na tom takto behal, raz mu to vydrzalo 5000km, niekedy 1000, ale ked uz to robilo skoro stale, tak sa vymenil prietokomer vzduchu a bolo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měli jsme u nás na servis oct kteá měla za 3 roky najetých poctivých 15 000 Km. Odešlo turbou bylo uplně přidřené, zákazník byl celkem v šoku, protože prý jezdil tak maximálně do 3000 ot/ min. A to je právě ono je třeba turbo občas i vytočit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobny problem, auto pri 3000 ot/min prestane tahat,skusal som vymenit N75,kontroloval som podtlaky,vymenil prietokomer a nic nepomohlo. Nevie niekto poradit,kde by mi zrepasovali turbo?

Někde to tu bylo, hledej zde a nebo v sekci motor. Použij funkci "hledat", navol hledat od začátku a použij slovo turbo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobny problem, auto pri 3000 ot/min prestane tahat,skusal som vymenit N75,kontroloval som podtlaky,vymenil prietokomer a nic nepomohlo. Nevie niekto poradit,kde by mi zrepasovali turbo?

No já nechci nic říkat, ale taky trochu nezapomeňte s čím jezdíte... TDI ač bezva nejsou vysokootáčkový... když to chceš honit hodně do otáček, tak si pořiď 1.8T. Já sám mám s TDI zkušenost, že do 3500+- to jede jako blázen a pak to trochu poleví = už se tomu prostě nechce no :)

Editováno: , autor: lukash
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je zvláštní, že se tomu nechce, když max výkon je při 4000 ot. Já pokud chci jet dynamicky, tak to točím do těch 4tis, ve kterých řadím. s autem se musí jezdit, aby jezdilo. ten kdo motor od začátku šetří a jezdí piánko tak se nesmí divit, že mu to pak nejede... možná je to pověra, ale podle mě to tak je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je zvláštní, že se tomu nechce, když max výkon je při 4000 ot. Já pokud chci jet dynamicky, tak to točím do těch 4tis, ve kterých řadím. s autem se musí jezdit, aby jezdilo. ten kdo motor od začátku šetří a jezdí piánko tak se nesmí divit, že mu to pak nejede... možná je to pověra, ale podle mě to tak je.

Pkud je tu stále řeč o OI 1.9 TDi, tak to auto maximálního výkonu a kroutícího momentu dosahuje v rozmezí 1500-3000 ot

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...