Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdravím, během cesty do práce mi vyskočila hláška "Závada: chladící systém". V servisu jsme hned po otevření kapoty viděli veliký únik chladící kapaliny z EL obvodu pod baňkou. Baňka nicméně vypadala netknutě. Je na ní plomba a i autorizovaný servis prý na tento problém musí kontaktovat výrobce a řešit to s ním. Komunikace vázne, auto stojí. Setkal se s tím už někdo? Napadají mě 2 varianty - 1) selhala baňka, nebo víčko, což by bylo celkem jednoduché opravit. 2) Něco v chladícím systému to přetlakovalo a toho se dosti bojím. Za 18tis km mi končí záruka a začínám mít bojáka z takovýchto problémů 😞 Už vidím, jak něco takového řeším po záruce na druhé straně Evropy. Neautorizované servisy od něčeho takového dají hned ruce pryč.

Posted (edited)

Divím se, že to servis neví. Je to častá a již známá závada (ma jiz TPI). Vodní okruh této banky je propojen, respektive vede pres vymenik klimatizace ( v motorovem protoru na leve strane, pokud stojis pred autem). Ten je tak tenky, ze uvnitr prohniva, takze tlak, respektive chladivo klimy se castecne dostane do vodniho okruhu pro baterii a z teto banky je tlakem vyházena voda ven. Kdyz odsaji klimu, poznaji, ze je tam mene chladiva.

Prace, vysati klima, vymena vymeniku, vymena kapaliny pro chlazeni baterie, ozvdusneni pres ODIS, tlakova zkouska, nova plomba a hotovo.

Delal jsem jiz nescetnekrat.

Edited by jirkash
  • Pozitivní 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...