Přejít na obsah

LPG


pet

Doporučené příspěvky

takže z papírů jsem vyčetl, že jde o Audi A4, RJ Just, takže předpokládám, že někde v motoru bude reduktor BRC, od něj vede hadice k nějakému mixu ve filtru, na hadici je krokový motor, ten reguluje množství lpg do sání. Pokud mám pravdu, je to opravdu problém, v sání se pohybuje plyn a tudíž každá změna v sání při zátěži /např. zapnutím klimy/ je to kombinace sání, zatížení, sondy v daném okamžiku, atak nastává popisovaný jev/zjednodušeně/ - zapne se klima,přidá se palivo,sonda zjistí moc spalin,dá pokyn k ubrání, krok.motor zavírá,až je málo, sonda přidá a tak dokola, že se rozhoupe.... předpokládám, že auto má ABS, další problém, při prudkém brzdění se na benzín krátkodobě odpojuje palivo a co na plyn? stále proudí a vesele plní motor, po dobrždění zas houpe, asi tě nepotěším s tím se nedá nic moc dělat, laicky řečeno, za málo peněz málo muziky,takové auta se nedají ošidit. Kdo má v autě kvalitní sekvenční vstřikování takové problémy nemá/nebo minimum/, jak si tak pročítám příspěvky na lpg, je tu dost problémů, je to spíš o ceně, zajdete k firmě, chcete plyn,řeknou Vám -klasika za dvacet, vstřikování za třicet pět a není co řešit...většina sáhne po lacinějším a pak se trápí....

já už to s tím koupil. Na faktuře byla cena cca 29tis. Osobně bych si taky raději připlatil, ale už to tam bylo. A jak jsem zjišťoval, kdybych to chtěl předělat, tak mně to vyjde bez pár tisíc za nádrž na to samé, jako bych tam plyn neměl a dával novej. Jinak pokud klima nechladí, tak je vše naprosto O.K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě také občas kolísají otáčky a klimu nemám.Poprvé byl vadné čidlo servo řízení po výměně dobre.Poté  :D vyměnil jsem káble ke svíčkám a dobré,ale poté to začalo zas.Asi nějaká elektrika,ale kde???Až to najdu dám vědět. :palec2:

mi to ale blbne jen v kombinaci zaplé klimy a provozu na LPG. A když dáme na přísunu plynu volume do prava, tak čím víc tam pustím, tím menší je problém, ale o to víc to žere toho LPG. Tak to mám nastavený na nějaký kompromis.

větší spotřeba při zapnuté klima je i u benzínu.Vše dělá vždy závada v el.(aspoň myslím).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam teď v nabídce sekvenční vstřikování od fa AutogazAC, montuji to od podzimu, je to polský výrobek/neděste se,vysvětlím/, poláci trošku víc mysleli apočkali si, až se BRC,Landi Renzo, Tomaseto vytrápí se vstřikováním lpg, vychytá mouchy a pak skoupilo licence má zařízení, které je podkládáno ze samých dobrých součástí/vstřikovače- Valtek,BRC,Keihen, reduktory- Zavoli, Tomaseto,KME, kabeláže AEB, a sami si udělali softvery, ale i naši technici z dovozové firmy AGC naznali že nic lepšího zatím v rukách neměli. J8 jsem v neposlední řadě předělával několik aut, např Peugeot 406 1.8 85 kW/automat/,žere dle majitele do 9.5 l, pár Fordů FOcusů, Superb 1.8 T, dnes jsme dodělali Nissan Primera 2.0i 150 koní a auta jezdí jak vítr. A cena? Fabii 1.2 HTP jsme schopni udělat za 25000 s válcem/toroid +1000kč/, auta do 110 kW za 27500 Kč a turba do 32000/4válce/. Výhoda je, že s každým autem se najede asi 20 km na benzin,udělá se výkonová křivka, pak na lpg,porovnají se ,doladí lpg a auto jede přesně jak na benzin.Navíc si můžu třeba navolit, že mi při seřizování pojede auto tak,že třeba nastavím 1 a4 vstřikovač na benzin a ostatní na lpg,auto si jede a já si zjistím funkci njednotlivých vstřikovačů,to třeba jiné systémy neumí/pouze při vypnutém motoru/. Pro informaci, to AUDI by se dalo předělat/pouze předek/tak za 22tisíc,za výsledek ručím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden poznatek,ti co mají Lovtec a Magic2 nedo jak se to píše, pokud máte vstrikovače v takové černé kovové krabičce a vede z toho kablik s konektorem/nejsou vidět žádné cívky/, tak je tam problém s teplotou,plyn z reduktoru než se dostane k tomuto rozdělovači zchladne a zmenší objem, pak to cuká a rozsvěcuje "ček". My to řešíli tak před pěti lety se zař. Landi Renzo, měli ty samé vstřikovače a přestalije dávno dělat/lovtec se nepoučil, okopíroval je a cpe je do sad dodnes/, jsou na to takové destičky, našroubují se na to a připojí na 12V pod klíčkem, a ty hřejí až do 55°C,a pak se samy vypnou a tak se plyn dobře odparuje i při studenějším motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam teď v nabídce sekvenční vstřikování od fa AutogazAC, montuji to od podzimu, je to polský výrobek/neděste se,vysvětlím/, poláci trošku víc mysleli apočkali si, až se BRC,Landi Renzo, Tomaseto vytrápí se vstřikováním lpg, vychytá mouchy a pak skoupilo licence má zařízení, které je podkládáno ze samých dobrých součástí/vstřikovače- Valtek,BRC,Keihen, reduktory- Zavoli, Tomaseto,KME, kabeláže AEB, a sami si udělali softvery, ale i naši technici z dovozové firmy AGC naznali že nic lepšího zatím v rukách neměli. J8 jsem v neposlední řadě předělával několik aut, např Peugeot 406 1.8 85 kW/automat/,žere dle majitele do 9.5 l, pár Fordů FOcusů, Superb 1.8 T, dnes jsme dodělali Nissan Primera 2.0i 150 koní a auta jezdí jak vítr. A cena? Fabii 1.2 HTP jsme schopni udělat za 25000 s válcem/toroid +1000kč/, auta do 110 kW za 27500 Kč a turba do 32000/4válce/. Výhoda je, že s každým autem se najede asi 20 km na benzin,udělá se výkonová křivka, pak na lpg,porovnají se ,doladí lpg a auto jede přesně jak na benzin.Navíc si můžu třeba navolit, že mi při seřizování pojede auto tak,že třeba nastavím 1 a4 vstřikovač na benzin a ostatní na lpg,auto si jede a já si zjistím funkci njednotlivých vstřikovačů,to třeba jiné systémy neumí/pouze při vypnutém motoru/. Pro informaci, to AUDI by se dalo předělat/pouze předek/tak za 22tisíc,za výsledek ručím....

já už to řešit nebudu a kor za takovou cenu. Stejně tu A4 asi prodám, protože držet 3 auta pro 2 lidi je trošku moc. I když teda docela i váhám, jestli prodat Octu TDI nebo tu A4. Tohle je jedinej problém, kterej mně sere, jinak je naprosto super. Ale asi si černého Petříka vytáhne A4, přecejenom nafťák vychází spotřebou o kousek líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LPG se dá dát do motorů které mají vstřikovíní před sací ventil válců, už to nějaká firma u nás dělala do FSI a doadlo to tak, že se po nějakých 15000 km zničily konce vstřikovačů ve válcích, zřejmě jsou ty vstřikovače nějak chlazeny benzímem a pořád se pohybují, na plyn se zastaví a zřejmě se teplotou zničí.Na čkolení nám italové od BRC vysvětlovali, že zkouší nějaký kombinovaný vstřik, párkrát to pustí plyn,pak benzin pak zas plyn,ale to jsou spíš zatím jen ůvahy. Takže pouze MPI, tam to funguje bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LPG se dá dát do motorů které mají vstřikovíní před sací ventil válců, už to nějaká firma u nás dělala do FSI a doadlo to tak, že se po nějakých 15000 km zničily konce vstřikovačů ve válcích, zřejmě jsou ty vstřikovače nějak chlazeny benzímem a pořád se pohybují, na plyn se zastaví a zřejmě se teplotou zničí.Na čkolení nám italové od BRC vysvětlovali, že zkouší nějaký kombinovaný vstřik, párkrát to pustí plyn,pak benzin pak zas plyn,ale to jsou spíš zatím jen ůvahy. Takže pouze MPI, tam to funguje bez problémů.

Jasně. Vím, že zatím do Mpi to funguje bez problému. Ale až se přestanou vyrábět a nahradí se FSI nebo TSI co pak bude? Snad si soudruzi zase poradí :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm... to je zvláštní ta A4s tou klimou. V Octavii vše ok. A to už jsem viděl na plyn i jeep BMW a takové lepší auta.

asi není, když všici plynaři tvrdí, že to tydle problémy v případě klimatizace v autě dělá celkem běžně.

Editováno: , autor: FOX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden poznatek,ti co mají Lovtec a Magic2 nedo jak se to píše, pokud máte vstrikovače v takové černé kovové krabičce a vede z toho kablik s konektorem/nejsou vidět žádné cívky/, tak je tam problém s teplotou,plyn z reduktoru než se dostane k tomuto rozdělovači zchladne a zmenší objem, pak to cuká a rozsvěcuje "ček". My to řešíli tak před pěti lety se zař. Landi Renzo, měli ty samé vstřikovače a přestalije dávno dělat/lovtec se nepoučil, okopíroval je a cpe je do sad dodnes/, jsou na to takové destičky, našroubují se na to a připojí na 12V pod klíčkem, a ty hřejí až do 55°C,a pak se samy vypnou a tak se plyn dobře odparuje i při studenějším motoru...

Zdravim Autogas Barták :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar FOXi, chvilku jsem přemýšlel, kam tě zařadit, psali o tobě, že tatik dělá auta na plyn, já jsem tu zaregistrovaný teprve od začátku týdne, ale chodil jsem tu dost dlouho, co mě přesvědčilo byly některé názory na LPG, někdy dobré, někdy špatné, a je tu dost lidí kterým se dá poradit a pomoct, znáš mě, za plyn dejchám,nejde tu jen o reklamu. tak zdar pěkný víkend,Lišáku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar FOXi, chvilku jsem přemýšlel, kam tě zařadit, psali o tobě, že tatik dělá auta na plyn, já jsem tu zaregistrovaný teprve od začátku týdne, ale chodil jsem tu dost dlouho, co mě přesvědčilo byly některé názory na LPG, někdy dobré, někdy špatné, a je tu dost lidí kterým se dá poradit a pomoct, znáš mě, za plyn dejchám,nejde tu jen o reklamu. tak zdar pěkný víkend,Lišáku...

:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,mám octavii 1,8 20v bez turba,koupená loni v holandsku. systém autogas.muj servisman co dělá brc mi tvrdí,že je to nějaký starší systém vstřikování(jeho výraz je trkač.) až to prý začne škubat, bude sloveno. nedá se prý už sehnat. bylo montováno v roce 2000. jinak mi bere 10l ,ale nešetřím ho. tankuju za 12,90 :) prý se tyhle holandské systémy montují kolem hradce králové???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...