Přejít na obsah

Výměna airbagovky


rtg61

Doporučené příspěvky

kdysi jsem zkoušel kódovat airbagovku a nic.  Nenechá se překódovat aspoň nešli ty co jsem měl já.

takze se jen vymeni RJ a hotovo?

Taky s tím bojuju. Měl jsem 4pytlovku necan 50 pin teď se snažím sehnat 4pytlovku can 75 pin a už jsem vyzkoušel tak 20 jednotek a nic. Jedna jediná komunikovala s VAGem a jak jsem jí zkusil překódovat už jsem se s ní nespojil. Naposled jsem zkoušel tyto (pocházejí všechny ze 4pytlových okt) 1C0 909 605 H index 02, 6Q0909605 - index 06, 1C0909605 - index 02, 1C0909605 - index 08, 1C0909601 - index 01. Největší problém vidím v tom, že jakmile připojím bagovou jednotku, nepřipojím se VAGem třeba ke komfortu, nebo přístrojovce..... Takže asi takhle.... Jo a připojuji varování z VISu k určité sérii bagovek-známý problém.

airbag.pdf

Editováno: , autor: myty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdysi jsem zkoušel kódovat airbagovku a nic.  Nenechá se překódovat aspoň nešli ty co jsem měl já.

takze se jen vymeni RJ a hotovo?

Taky s tím bojuju. Měl jsem 4pytlovku necan 50 pin teď se snažím sehnat 4pytlovku can 75 pin a už jsem vyzkoušel tak 20 jednotek a nic. Jedna jediná komunikovala s VAGem a jak jsem jí zkusil překódovat už jsem se s ní nespojil. Naposled jsem zkoušel tyto (pocházejí všechny ze 4pytlových okt) 1C0 909 605 H index 02, 6Q0909605 - index 06, 1C0909605 - index 02, 1C0909605 - index 08, 1C0909601 - index 01. Největší problém vidím v tom, že jakmile připojím bagovou jednotku, nepřipojím se VAGem třeba ke komfortu, nebo přístrojovce..... Takže asi takhle.... Jo a připojuji varování z VISu k určité sérii bagovek-známý problém.

a dodělal jsi propojení CANu ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak by to mělo být

Tak jsem prozvonil cestu z konektoru bagovky do konektoru T32b a oba can kabliky jsou průchozí. Ještě jednou jsem pro jistotu zkontroloval zapojení v 75 pin konektoru a mám 2 odlišnosti od návodu, které ale myslím nemůžou bránit v komunikaci s jednotkou bagů. T75a/27 (zapalovač bočního bagu řidič) nemám ge/ge (ani tedy nevím jak vypadá žluto/žlutý kabel) ale ge/gn (žluto/zelený) a T75a/32 (zapalovač bagu spolujezdec) mám místo sw/br (černo/hnědý) sw/gr (černo šedý). Myslíš, že když bych do 75 pin konektoru zapojil pouze pin 74 a 75 (can) měl bych se s bagovkou spojit? Nebo ještě 54 (K vedení) + 26 (+) a 51 (kostra) ? MR99/00 Díky

Editováno: , autor: myty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mělo by to jít po CANu

dělůal jsi reset Gateway ? není možný aby tolik jednotek nekomunikovalo

No zase si říkám, když bych zapojil jenom CAN (74,75) a nepůjde do jednotky napájení, tak si s ní taky nepopovídám ne? Takže can + napájení ? Gateway reset jsem nedělal, myslíš, že by to pomohlo ? Jakmile připojím jakoukoliv bagovku, naruší to komunikaci s ostatníma jednotkama a nespojím se třeba ani s ŘJ motoru , komfortem, nebo palubkou. Takže myslíš připojit bagovku, udělat gateway reset a pak do ní zkusit vlézt ? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a udělal jsi reset ?

Já nemám žádnou jednotku na pokusy, vždycky když mám čas jedu na vrakáč a tam dělám pokusy, takže i když bych udělal teď reset nebudu mít žádný výsledek ;) Zítra bych měl mít chvíli tam zajet tak vyzkouším a poreferuji. Gateway reset je myšleno překódování jednotky stejným kódem, že? Musím potom čekat třeba minutu nebo můžu hned zkoušet ? A co kódování airbagovky? Původní necanová (50 pin) měla kódování 16964 mám tohle kódování dát do nové jednotky ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si vypůjčil bagovku z vrakáče 1C0 909 605 index 04, která by měla být podle osazení svorkovnice ta správná pro 4 pytle. Zkoušel jsem následující:

-zapojení pouze can (74+75) - jednotka bagů nekomunikuje ostatní ano

-zapojení can + napájení (74+75+51+26) - bagovka nekomunikuje ostatní ano

-zapojení can + napájení + K line (74+75+51+26+54) bagovka nekomunikuje ostaní jedn. také ne

Takže dle mého je problém v tom, že když zapojím pin 54-K line zbortí se komplet komunikace s ostatníma jednotkama. Gateway reset jsem zkoušel, ale při zapojení K line se nedostanu VAGem ani do té Gateway jednotky. Napadá mne proč bagovka potřebuje CAN i K line ? Dále na svorkovnici bagovky jsou navíc piny 52,56,60,61,62,63,64, které nejsou zapojeny (nenavazuje na ně žádný kablík (nevadí ?)

Dále bych zkusil natáhnout K-line odněkud jinud. Je třeba někde na konektorech za PD ? Nebo nějaké jiné místo kde bych se mohl napíchnout ? Díky předem.

post-28-1170689474.jpg

Editováno: , autor: myty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a když odpojíš K line a uděláš reset gatewaz tak furt nic ?

Zkoušel jsem a nic. V gateway vidím chybu ř.j. airbagů žádná komunikace, ale i když udělám reset gateway při zapojení +, - a 2 x Can tak po samotném canu jednotka nekomunikuje. Pokud přidám K line je to mrtvý. Chtěl bych zkusit K line natáhnout od jinud, měl bys tip ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 3g by to mělo jít po CANu a je divný že ti to tak kolabuje

já s tím zatím problémy neměl

Takže by to mělo komunikovat i bez K line ? Zítra budu pokračovat když už mám jednotku doma, můžu tomu věnovat víc času.... Ještě mě napadá zkusit vyměnit jednotku gateway, ale netuším kde by mohla být, nebo jestli není součástí něčeho jiného.. ? ? ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...