Přejít na obsah

Porouchané díly


Lewis

Doporučené příspěvky

Tak třeba co se naposledy porouchalo mě... Páčka na přepínání dálkových světel... Nedržela seplá dálková světla... Svěrelná houkačka fachala takže jsem to vyřešil výměnou páčky... Taky už jsem měnil obě dvě tlačítka od světel...(obrysovky a tlumený) Apeluji na všechny! Kontrlujte manžety vnitřních a vnějších kloubů poloos... Už jsem měnil vnitřní na vnější poloose... Projevovalo se to vybracema při vyšších rychlostech... Povedlo se mi utrhnout kolo hnané hřídele v převodovce u třetího převodovýho stupně... jinak synchron na dvojce byl taky v pytli... Odešel mi altík... Stále mi praskaj žárovky osvícení SPZ... No a na zbytek si vzpomenu... to byli jen takový libovky na úvod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, co se to vsechno podelalo me?

Prvni vec byla baterka, kdyz prituhlo po ranu, motor jen skytnul a slus :angry:

Pak nasledoval hydrostav, jak uz jsem psal jinde, mam svetla nastaveny napevno a sviti to lip, nez s haprujicim hydronesmyslem.

Jako posledni vec se na vecny odpocinek odebral altik.

No a ted vylejza ten rez na levym zadnim blatniku.

Taky pravej predni kotouc je zralej po zime na vymenu, technickou jsem dostal s odrenym zadkem, protoze rozdil mezi levou a pravou brzdou byl skoro 40%

2Lewis: Svetelna houkacka by mela byt kdyz pritahnu packu k sobe ze? Tak mi nefunguje <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jokluci je to tak ze me to nedrzelo asi pred pul rokem otacky...jedu si tahle po meste, zastavim na krizovatce zmacknu spojku a raficka jako kdy by se zblaznila a zacalo mi to brat plin z nohy a samo se to zacalo vytacet...coz me taky zacalo vytacet protoze se vsichni okolo koukali co blaznim turovat to v pravy poledne na krizovatce... nakonec sem nechal u kamose udelat diagnostiku a verdikt znel - skrtici klapka se teplem roztahuje a vznika tam fuk v kterym to fouka. no tak me to vyfouklo z penezenky 8000 klacku a zase se mi slo lehcejc ale zase je to vykompenzovany tim ze to jezdi tak jak ma a jak se rika i lip :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také přispěji závadami ;)

1.3 - poloosy,řídící jednotka,topení,ovladače světel a pochopitelně spotřební věci jako jsou kuláky,svisláky výfuck baterka a pod.

1.9 D - komplet převodovka a servo

oba mají najeto přibližně stejně 170 ticíc r.v. 96 a 97,suma sumárum ropák je spolehlivější.....................pouze moje zkušenost ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MIkano 1: Jenom jestli Tě nenatáhli zbytečně... Kdysi stála klapka 8, to je celkem v poho, ale tu tvojí Ti nechali??? Ona stačí vyčistit... Ve většině případů to způsobuje sportovní vzduchovej filtr... jde tam bordel... Ale u normálního se to časem stává taky... Já tu svojí měnil už taky... asi po 80000km... ale já měl opačný příznaky... mě to chcípalo... čistil jsem a čistil, ale už to stejně nepracovalo tak jak má... Tu svoji novou opečovávám jak oko v hlavě... Čistim jí speciálnim sprejem na klapky a vstřikovače... stříká se to pši běžícím motoru přímo do klapky... Ale kamarád mi ji minule vyčistil speciálním čistidlem... Ale musí se to rozebrat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže kdo by chtěl vylepšit ten hydronesmysl... Problém v něm spočívá v úniku kapaliny... Takže vám felda svítí směrem dolů těsně před vás... Světla jdou vyštelovat plastovýma šroubama nahoru, ale já už jsem je měl nadorazu a vejš nešly... zase to trochu uteklo a já koukal pod sebe... Moje řešení bylo že jsem vrazil pod světlo podložky a vlastně jsem ho mírně našteloval nahohoru... už jsem viděl dobře... :D Ale neseděli mi blinkry k blatníkům... :angry: ... Co ted??? S řešením přišel můj kamarád co pracuje ve škodovce... Hydronesmysl vytlačuje pístek, který tlačí na parabolu... <_< Jaký překvapení... <_< Pootočením jde vysadit z paraboly a pak jen na pístek vložit čepičku z odvzdušnění brzd... ::' Parádní řešení... parabola nahoře... U mě nastává ovšem problém že pístky nechoděj jak maj... :( ... Jen od polohy I. do polohy II. zbytek se ani nehnou... Pro to mám taky řešení... ::' Vyměnit to... :angry::angry::angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tech piskach jsou stelovaci srouby a ty mi kamos vysrouboval vic ven a ja svitil az moc nahoru, tal jsem si to tema plast zubatejma koleckama zevnitr nahore na reflektoru doladil sam. Chce to tmu, vhodny prostor a ladit-vyzkouset-ladit-vyzkouset a tento cyklus opakovat, dokud to neni to pravy vorechovy :t (A pocitat s rezervou na zatizeny zadek, aby jste neoslnovali protijedouci)

Lewis: Zatim ti to jde od jednicky ke dvojce, ale casem ti to padne na jednicku a nehnes s tim.... Novej hydro nesmysl se prej taky podela... Kdyz ne do roka, tak do dvou. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tech piskach jsou stelovaci srouby a ty mi kamos vysrouboval vic ven a ja svitil az moc nahoru, tal jsem si to tema plast zubatejma koleckama zevnitr nahore na reflektoru doladil sam. Chce to tmu, vhodny prostor a ladit-vyzkouset-ladit-vyzkouset a tento cyklus opakovat, dokud to neni to pravy vorechovy :t (A pocitat s rezervou na zatizeny zadek, aby jste neoslnovali protijedouci)

Lewis: Zatim ti to jde od jednicky ke dvojce, ale casem ti to padne na jednicku a nehnes s tim.... Novej hydro nesmysl se prej taky podela... Kdyz ne do roka, tak do dvou. :(

Zatim mi to jde takže když náhodou jedu naloženej tak to stáhnu na dvojku... Ale mě to zas tak nesedne... mám dost tvrdý tlumiče a péra... :D Ano ten šroub jde taky nějak vyšroubovat... Ale já jsem je měl už dost... Ted jsem právě ve stádiz ladění nových světel... už to není tak pidlooký ale pořád se mi nelíbí jak to svítí... jen si najít čas se někdy v noci vypravit a roubovat světlem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ropák má ted 186 tisíc a jsou tam druhé tlumiče,ale jenom v předu

To jsou Pick upy že??? Zadní tolik neodcházej... je tam jinej systém než u normálních felicií... tlumič je mimo pružinu... aby se tam dala dát palete... Do fáčka nešla tam to bylo stejný uložení jako u formana... Jinak těch zadních tlumičů ale taky prodáme požehnaně... Jinak do předu bych možná přemýšlel o nějaké sadě od HPSporting... Dělají speciálně pro užitkové auta tvrdší s delší životností...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ropák má ted 186 tisíc a jsou tam druhé tlumiče,ale jenom v předu

To jsou Pick upy že??? Zadní tolik neodcházej... je tam jinej systém než u normálních felicií... tlumič je mimo pružinu... aby se tam dala dát palete... Do fáčka nešla tam to bylo stejný uložení jako u formana... Jinak těch zadních tlumičů ale taky prodáme požehnaně... Jinak do předu bych možná přemýšlel o nějaké sadě od HPSporting... Dělají speciálně pro užitkové auta tvrdší s delší životností...

no ono je to také dané u mě ,že nejezdí naložené a už vůbec přeložené ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MIkano 1: Jenom jestli Tě nenatáhli zbytečně... Kdysi stála klapka 8, to je celkem v poho, ale tu tvojí Ti nechali??? Ona stačí vyčistit... Ve většině případů to způsobuje sportovní vzduchovej filtr... jde tam bordel... Ale u normálního se to časem stává taky... Já tu svojí měnil už taky... asi po 80000km... ale já měl opačný příznaky... mě to chcípalo... čistil jsem a čistil, ale už to stejně nepracovalo tak jak má... Tu svoji novou opečovávám jak oko v hlavě... Čistim jí speciálnim sprejem na klapky a vstřikovače... stříká se to pši běžícím motoru přímo do klapky... Ale kamarád mi ji minule vyčistil speciálním čistidlem... Ale musí se to rozebrat

Lewisi ...nedobehli me dostal sem novou ja byl u toho a ta stara mi lezi doma... me to delalo tak rok tak sem to nechal u nich zpravit a oni to vicistili a vystelovali ale tak do mesice to zaclo znova tak sem se rozhodl pro novou klapku..prvne mi rekli ze stoji i s pracou kolem 12 klacu ale pak se to sfouklo do 8 klacku i s pracou.. a dobry je mit v servisu nekoho kdo uz vi co s tou feldou bylo a jak sni ma zachazet ....jelikoz mi kamos rikal jednou ze nejakej typek v servisu zvednul uprvaveny auto na zvedak a chtrak asi u toho nemyslel a posadil to na prahy a tak jak se do toho cela vaha vozu do toho oprela tak ty prahy odlitli a celi to auto skocilo o 10 cm niz.... prej slusna rana a majitel kdyby fasoval kvery pri stupu tak by tam vystrilel celej servis ::' ::' ::'

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak se s vami musim chlapi podelit o moji vcerejsi prihodu. Vracime se s manzelkou autem z vyletu a zastavime na pumpe, kvuli WC. No, a Felda uz nenaskocila! Starter se snazil jak mohl a motor jen tak septal, neslo ani pridat plyn. A sakra rikam si, co ted? Otevru kapotu a premyslim. Nebylo slyset palivove cerpadlo pri zapnuti zapalovani, jen cvaklo relatko, co ho jako vypne(MPi). Takze palivove cerpadlo... nekde psali, ze se kazej, pruser. Tak jsem zavrtel vsemi konektory co jsou v motoru, jestli to neni studenak jako byl u ventlilace-topeni. A nic... Ale pak jsem si vsiml jednoho dratu, ktery byl posledne vcelku. Proste prepulenej drat. Tak jsem ho odizoloval, zamaslickoval a zaizoloval a ... ...ono to naskocilo! Bingo, mohli jsem dojet domu.

Jako bonus mi zacala fungovat sirena autoalarmu, pri zamykani a odemykani auto pipa-asi ta kontrola konektoru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja jsem naky vetsi zavaznejsi problemi zatim nemel. Mam na felde neco pres 120tis. a teda ja sni jezdim od 94tis. a menila se spojka a desticky kotouce vpredu, na 115tis. oprava asi za 10K u Skoda auto na melniku. Snad doufam, ze to bude vpohode, ale tak nak si myslim, ze pudjdou brzdo do kopru tlumice, nijak to nesetrim a uz je cejtit, ze by to pomalu chtelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak musim přidat další věci co se mi přihodili cestou do Milovic... Ráno mi rádio napsalo restart 08... Ano... nerozuměl jsem tomu stejně jako Vy... Zjistil jsem že nejde cd changer... Dost závažný problém pač jsem chtěl poslouchat Kabáty... Ale cd šlo vyndat takže prou do něj šel.... Divné řikal jsem si... Ale rozhodl jsem se to řešit až v Milovicích... Cestou jsem si všiml že mi nejde heandsfree... Divný... ale je připojený na rádio tak to bude nějakej společnej problém... Ano v Milovicích jsem si chtěl ohulit radio a ejhle... Woofery nemakali... Čím to může být... Hendsfree je zapojený na výstup na anténu... Páčení rádia ven... konečně to povolilo... Kamarád říká...teda u tebe bych chtěl krást rádio... Povolilo... pohled dolů na rádio ukázal že i s kabelama... od čeho asi je ten černej... Asi kostra... odkud vypadl... jo dobrý od tud... Nemám nářadí s sebou... Vždy ho mám jen pro tentokrát jak jsem ráno pospíchal jsem ho zapoměl... dobrý našel jsem nůž a izolačku... drát jsme svázali a kontakt byl úspěšný... Changer fachal mobil taky... bomba... pracně nandavat rádio zpět... Buch... woofery nic... No do p***i!!! Pojistky v pohodě... trochu hrabání... no jo na antenu je připojenej i ten "budící" kabel pro zesilovače... Rádio ven!!! Kterej pin na iso konektoru to je??? Půl hodinovej rozhovor s autoelektrikářem... jo tak je to ten černej, ale má bejt modrej... teda ten kabel... kostra je hnědá... Zapojíme vypůjčenými kombinačkami... woofery zase nic... není možný... odhodim ledničku ze sedačky a koukám odklopenou sedačkou na zesik... no jo skrat... vemu za kabel... dostal jsem kopanec a hned v zápětí prdu do ucha od wooferu... už běžel... piutomej kratas... mohl jsem na to přijít hned a nemusel jsem tamten urvat!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a další co mě poslední dobou štve je drnčení... Nesnášim když někde něco drnčí nebo putuje... Vše mám připoutáno a nebo jinak zamezeno pohybu... vypodloženo kapesníkama či zbrouskama... Ale ted mi začalo něco drnčet přímo z přístrojovky... asi jak jsem se hrabal v rádiu tak nějaký cinche... ale ještě mi to drnčí ze dveří od spolujezdce... asi mi vypadlo nějaký táhlo... Jsem naštvanej zase to budu muset rozebírat!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám ještě něco...

Ústce to spolu souvisí... Asi před třema rokama mi přestal ukazovat teploměr... vylezl do 70 a skončil... tím bylo auto zahřátý... asi v 90 spínala sahara... Dost divný... Různě jsem to zkoumali a dokonce jsem vyměnil termostat, ale to nepomohlo... asi po roce jsem se rozhodl vyměnit teploměr... On je dvoucestnej ale bál jsem se že dává špatné údaje i do řídící jednotky a tím následně je zvýšená spotřeba pač by to mohlo pořád běžet na sytič...

Ano pomohlo to... spotřeba o 2 desetiny dole a už mi fachal budíček... Ale asi před rokem se mi stalo to že to přestalo zase lézt nahoru... jako teplota... prozatim neřešil...asi špatnej teploměr... ale ono to přestalo i topit... bylo mi jasný která bije... termostat... Ale ten byl rozbitej i s tim plastem v kterzm je uchycenej takže se muselo měnit celé to koleno... docela drahý, ale co se dá dělat... drahý to bude až mi doputuje ta osička z termostatu, kterou jsem nenašel doputuje k vodní pumpě a rozseká ji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HYDROSTAV

Už jsme to tu několikrát řešili... Ted jsem mluvil s jedním típkem v Milovicích na srazu a koukal jsem k němu do feldy jak a co má udělaný... Světe div se!!! Neměl hydrostav, ale servomotorky z fabie... Místo hydrostavu tam měl celý ovládání jako tam má fabča... takže to točítko na zapínání světel a mlhovek a tak... Takže ušetřil 4 tlačítka na palubce... a vedlo tohodle točítka má fabča kolečko na natáčení světel... Jediný co se muselo mírně předělat je uchycení toho systému ve světlech... ale fachalo mu to tak jak má... To co se strká do světla je s fabčou dost podobný... Musel ještě vyříznout kousek palubky okolo toho origi felda točítka hydrostavu a místo toho dal celou tu ovládací jednotku... Takovej tácek... ono se to blbě popisuje... Doufám že víte jak to vypadá ve fabii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk odbral (a) toto téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...